Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
Eriksson schreef:Medisch onderzoek wordt bijna altijd op mannen gedaan. Heeft er denk ik mee te maken dat vrouwen door hun menstruale cyclus al gek genoeg zijn en daardoor de effecten moeilijk te onderscheiden zijn
Gele Banaan schreef:Het was niet persoonlijk tegen jou gekke Gonzo
JongGeleerd schreef:Wanneer is dit?
Weet iemand een goede smoes waarom ik niet thuis zal zijn?
Hoeveel speed moet je gebruiken? (denk niet dat ik hier onder de grens zit)
JongGeleerd schreef:2. Wat voor smoes moet ik gebruiken... (@ School, @ Moeder)... Echt ik moet NODIG het huis uit...
Einstein schreef:JongGeleerd schreef:2. Wat voor smoes moet ik gebruiken... (@ School, @ Moeder)... Echt ik moet NODIG het huis uit...
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Ivo schreef:Welk excuus gebruik als je drugs gebruik in een niet test-omgeving? Gebruik gewoon dezelfde
JongGeleerd schreef:Ivo schreef:Welk excuus gebruik als je drugs gebruik in een niet test-omgeving? Gebruik gewoon dezelfde
Dan gebruik ik geen excuus, want ik ben nog nooit betrapt ^_^
Mn moeder is een redelijk overbezorgd mens, waardoor ze, ookal ben ik 18, mij vrij weinigpersoonlijke ruimte geeft. Waarschijnlijk 1 van de redenen van mn drugsgebruik -> dat wat niet mag willen doen
voldie schreef:ik denk dat Ivo bedoelt wat voor excuux je gebruikt om weg te zijn van huis tijdens het drugs gebruiken. je kan bijvoorbeeld zeggen dat je een middagje naar een vriend toe gaat
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Ivo schreef:voldie schreef:ik denk dat Ivo bedoelt wat voor excuux je gebruikt om weg te zijn van huis tijdens het drugs gebruiken. je kan bijvoorbeeld zeggen dat je een middagje naar een vriend toe gaat
Bedoelde ik inderdaad
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 20 gasten