snuifduif schreef:Aardig dikke stront. Lijkt me zo'n smartshop verkooptrucje
Einstein schreef:Nee
Eko schreef:Als je het normaal niet doet en je wist dat er een test kwam (wat op zich al vreemd is, waarom word je getest?), waarom deed je het dan?
Daar heb je zeker een punt Eko maar positief testen = 10 dagen de afdeling niet verlaten en dat zie ik niet zo zitten..Eko schreef:Als je bent opgenomen, kan je beter eerlijk zijn, lijkt me.
Flasherpuntbe schreef:Daar heb je zeker een punt Eko maar positief testen = 10 dagen de afdeling niet verlaten en dat zie ik niet zo zitten..Eko schreef:Als je bent opgenomen, kan je beter eerlijk zijn, lijkt me.
Dave1997 schreef:Laat maar zitten zei ik toch? Het lijkt hier wel een dierentuinforum met allemaal kwartels!
pjenis schreef:Ik heb ooit gehoord van iemand die zo‘n test had omzeilt door aan zijn plas een stof toe te toegen die reageerde met amfetamine. Waarbij het product niet gevonden werd. Waarschijnlijk doordat de test niet is ontworpen de onstane stof aan te tonen.
Einstein schreef:Dan zou je gewoon een zooi citroenen moeten knallen. Wist ik nog niet.
In dit soort gevallen ben ik ook wat terughoudend met allerlei tips geven.
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 31 gasten