bosma schreef:Wielrenners gebruikten wel eens speed om in de bergen omhoog te fietsen tegen de regen en wind in.
En bij controles hebben ze nog het legale synefrine extract.
Dat is wel heel erg lang geleden.
bosma schreef:Wielrenners gebruikten wel eens speed om in de bergen omhoog te fietsen tegen de regen en wind in.
En bij controles hebben ze nog het legale synefrine extract.
duplicity schreef:Bevestigen en iets zeggen lijkt mij hetzelfde. Niet rechtstreeks maar de core blijft wel hetzelfde.
Exceptional Insight schreef:Dat waren jouw woorden, ik bevestigde ze enkel omdat ik me er toen pas bewust van werd.
duplicity schreef:Ik kan gerust tegen een grap maar dan zou jij mijn comment over dat jij nog wat moet leren ook als grap moeten kunnen zien.
duplicity schreef:Jij hebt dat niet gepretendeerd. Maar je hebt me wel zo genoemd. En volgens jezelf doe je enkel zo'n uitspraken als je iemand persoonlijk kent dus daar spreek je jezelf tegen.
Exceptional Insight schreef:Je hebt nog een hoop te leren. Dat soort uitspraken maak ik over het algemeen alleen naar mensen die ik persoonlijk ken.
duplicity schreef:Helpt het trouwens als ik zo typ ? Minder werk met die quote haakjes?
duplicity schreef:Als ik stop met happen, elimineer je me dan van je target list ?
duplicity schreef:Ik kan mijn excuses aanbieden ook al ben ik niet begonnen.
duplicity schreef:Ik zit vol liefde (no homo).
Dus beschouw mij niet als iemand die de draak met je wil steken.
duplicity schreef:Edit: Ik probeer hier alles behalve de lakens uit te delen EI. Ik heb respect voor iedereen.
duplicity schreef:Groen of niet. Ik heb hier ooit 1 iemand mongool genoemd maar meteen daarna mijn excuses aangeboden.
duplicity schreef:Moest je het nog niet weten.. mijn humor verschilt niet veel van de jouwe.
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
Tomzeur schreef:Kaaanker, ik heb gewoon een oververmoeide middelvinger door het scrollen.
pitje-hosselaar schreef:Ik kan Hier .of urenlang over doorpraten maar als je vragen hebt, stuur me maar een pb
pitje-hosselaar schreef:Ik kan Hier [nog*] urenlang over doorpraten maar als je vragen hebt, stuur me maar een pb
FlashKip schreef:Toen ik thuis kwam vroeg ik via msn waarom ze ineens zo afstandelijk deed, ze zei dat er niets aan de hand was. Op dat moment werd ik para, misselijk, geen eetlust en down. Ik wist totaal neit wat er aan de hand was.. heb toch met mijn stomme kop 13ml ghb achterover gegooid wat uiteindelijk maar net goed was afgelopen
FlashKip schreef:Toen ik thuis kwam vroeg ik via msn waarom ze ineens zo afstandelijk deed, ze zei dat er niets aan de hand was. Op dat moment werd ik para, misselijk, geen eetlust en down. Ik wist totaal neit wat er aan de hand was.. heb toch met mijn stomme kop 13ml ghb achterover gegooid wat uiteindelijk maar net goed was afgelopen
duplicity schreef:Nee?
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
duplicity schreef:Dus.....vind je hem niet mooi dan?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 21 gasten