Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Supplementen en Speed

Het subforum voor alles wat eindigt op -amfetamine.

Supplementen en Speed

Berichtdoor Broccoli » di feb 07, 2017 8:53 pm

Hoi iedereen, ik heb een vraagje over supplementen en speed. Ik heb het forum al doorzocht alleen kon ik niet echt concreet antwoord vinden.

Ik ben heel lang verslaafd geweest aan speed, maar ben er gelukkig nu een jaar af. Een goede vriend van mij doet het nog wel dagelijks. Wanneer hij naar een feest gaat (zo'n 1 keer per 3 maanden) gebruikt hij een week van te voren de volgende supplementen:

Saffraan & L-theanine 30 mg - 50 mg
Magnesium + calcium
Melatonine 5-HTP L-Tryptofaan

Mijn vraag is dus: heeft dit zin? hij gebruikt echt elke dag speed, dus ook de week voor dat hij een feest heeft. Hij zegt zelf dat hij dan het gevoel heeft dat de speed meer werkt op zo'n feest (hij gebruikt dan ook meer dan door de week). Hij doet verder niet aan XTC of iets anders. Puur alleen de speed.

Op internet kon ik eigenlijk alleen de supplementen icm XTC vinden. Vandaar mijn vraag.

*sorry voor het warrige verhaal, ik hoop dat het een beetje duidelijk is*

alvast bedankt
Broccoli
Newbie
Offline
 
Posts: 8
Geregistreerd: di okt 04, 2016 10:49 am

Re: Supplementen en Speed

Berichtdoor Poseidon » di feb 07, 2017 9:01 pm

De enige suplementen die zinvol kunnenn zijn in dit geval zijn L-tyrosine & Mucua pruriens. Die maken dopamine aan en dat heb je nodig om je aangebroken vooraad aan te vullen.
Leva_dopa is ook een optie maar dat is geen supplement maar een anti-parkinson medicijn.
Verder schijnen hoge concentraties vitamine C en B6 een heilźame ondersteuning te kunnen geven
Wij willen onze blauwe luchten terug.
Avatar gebruiker
Poseidon
JeVader
In Memoriam
Offline
 
Posts: 10486
Geregistreerd: do maart 17, 2011 4:34 pm
Woonplaats: Liquid Universe


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Speed

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

Royal Queen Seeds banner