Goed, nou sind een maand of 2 gebruik ik nu enigszins regelmatig speed. Ik had hier nooit echt wat met maar ben het beetje samen beginnen te gebruiken met een vriendin die aan de pep zat (heel slim jaja) en het bleek wel handig voor leren/dingen gedaan te krijgen.
Met stress en vooral tijdgebrek heb ik de vooral laatste week voor mijn doen veel gebruikt, dat is elke dag paar keer nakken - zit nu op bijna 3/4 gram sinds donderdag. Per nacht ongeveer 5 uur slaap maar de afgelopen drie nachten maar 3. Nu begin ik erg last te krijgen van een opgejaagd gevoel, lichte hallucinaties en jeuk/gevoel dat er iets op me zit. Ik kan hier echt behoorlijk slecht mee omgaan, het negeren gaat moeizaam waardoor m'n werk niet lukt.
Mijn plan was morgen, na mijn tentamen gewoon te stoppen. Ben het al een tijdje zat, maar kon geen moment vinden even rustig bij te slapen etc. Ik kan dus ook echt pas morgen stoppen want ik moet nog een hele hoop doen vandaag en was eigenlijk van plan er weer nachtwerk van te maken. Nou de vraag is, hoe kan ik deze effecten minimaliseren opdat ik wel gewoon door kan gaan met leren en dus morgen het tentamen redelijk maak.
Bespaar mij en jezelf aub opmerkingen als: had je ook niet mee moeten beginnen, met weinig slaap zijn effecten te verwachten, leren met speed is niet handig. Ben ik me van bewust dus dit doet er niet toe. Ik zoek een manier om het 'uit te zitten' tot morgen en dan komt het wel goed.
(Dus iets in de trent van: nu even een uurtje slapen, voedingssupplement slikken.... ik weet het niet)