Flameon schreef:Neuken op de day after, ai ai ai
Erebus schreef:Flameon schreef:Neuken op de day after, ai ai ai
Dat lukt me never nooit niet! Kan geen gedachte vasthouden.
Tisjeboy schreef:Sinds gisteren aan de pep geweest en dus ook niet meer geslapen sinds dien. Vandaag vanaf vanmiddag niet meer gedaan dan fruitontbijt drinken, vers geperste jus, wat vitaminepillen en een bordje eten naar binnen gewerkt. De rest van de tijd een beetje in bed films liggen checken, goede douche nemen en evt. een benzootje als de slapeloosheid goed doorzet.
Eigenlijk zoveel mogelijk vitaminen naar binnen krijgen en zo min mogelijk doen .
Erebus schreef:Verstandig! Ik snuif meestal door tot ik in slaap val (klinkt raar maar ik blijf toch nooit twee nachten wakker). Ik eet wel altijd genoeg, zelfs meer dan normaal, maar stoppen op de dag zelf lukt nooit. En dat probeer ik ook niet eens.
Tisjeboy schreef:Nice, wel relaxt dat je er mee in slaap kunt vallen, ik ga wel in bed liggen om me lichaam de rust te geven die het nodig heeft, maar slapen komt er niet van.
Kost me wel moeite om een goede maaltijd naar binnen te schuiven, maar ben er wel blij mee als dat eenmaal achter de rug is . Heb je dag na pep nog een kater dan?
Tisjeboy schreef:klinkt wel chill, denk dat er velen jaloers op zijn. Ik heb voor vannacht nog een paar temazepam voor als het echt niets wordt, maar das echt voor noodgevallen .
Carlitos schreef:Neuken is niet te moeilijk afhankelijk van gebruikte medicatie,en wat voor dame je mee ligt en wat de skills zijn van haar want soms dacht ik ook dat ding stijgt niet meer op maar binnen een paar minuten kan die geilheid en euforie zomaar getriggerd worden.
Het zet alles even op zei en je 'rusht' als je klaarkomt maar daarna voel je alweer gauw afzakken in gevoelens en moet je op adem komen val je net niet in slaap waarna een tijdje bepaalt of je je kater wat wilt afvlakken met extra benzo'tje oid.
Flameon schreef:Goed voor jezelf gezorgd Kenobi.
voor de hartklopping, uhm minder gebruiken of gebruik je veel caffeine ernaast oid?
sjonnie schreef:The day after onder de mensen zijn doet mij goed.
Gezellig chillen & kletsen, de depressie wegdrukken en filmpjes kijken languit op bed!
Verder veel slapen, neuken, snoepen vreten en blowen
Carlitos schreef:Neuken is niet te moeilijk afhankelijk van gebruikte medicatie,en wat voor dame je mee ligt en wat de skills zijn van haar want soms dacht ik ook dat ding stijgt niet meer op maar binnen een paar minuten kan die geilheid en euforie zomaar getriggerd worden..
Salientje schreef:sjonnie schreef:The day after onder de mensen zijn doet mij goed.
Gezellig chillen & kletsen, de depressie wegdrukken en filmpjes kijken languit op bed!
Verder veel slapen, neuken, snoepen vreten en blowenFlameon schreef:Neuken op de day after, ai ai ai
hij neukt de hele dag een ware parasiet die botte kaffer die wijven betalen alles voor hem, dus :
die weed
die pep
brandstof
zwangerschapstest
vreten
drinken
benzo's
daar neukt ie voor .... en dat is dan ook echt het enige waar Sjonnie nuttig voor is.
Flameon schreef:Enje drinkt er geen alcohol bij koekert? Denk dat dat ook vaak een gevolg is van de helse pepkater
Koekert schreef:Flameon schreef:Enje drinkt er geen alcohol bij koekert? Denk dat dat ook vaak een gevolg is van de helse pepkater
Ook geen alcohol idd.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 24 gasten