UneFleur schreef:Wordt vervolgd.
Ben benieuwd. Succes in ieder geval.
UneFleur schreef:Wordt vervolgd.
UneFleur schreef:Door blessures uit het verleden kan ik niet meer hardlopen. Maar wandelen gaat prima. Heb VIJF BANANEN gegeten vandaag. Misschien dat het helpt, heb geen tryptofaan in huis. Er zijn momenten hier en daar dat de wolken even wegtrekken. Net zoals vijf minuten geleden. Dus ja......misschien op een dag wordt het nog wat met mij. Wat een kut troep is pep wanneer je niet meer zonder kunt en het gebruikt in plaats van koffie.
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
UneFleur schreef:Ja klopt dat melatonine kan helpen. Alleen bij mij helpt het helaas niet. Had uit pure ellende een heel potje geslikt (50 mg) en viel er niet op in slaap. Dat de natuurlijke dopamina aanmaak zo lang verstoord zou blijven wist ik niet. Had wel gelezen over mensen die wel tot een half jaar lang achterlijk moe blijven, maar hoopte dat dat voor mij niet op zou gaan.
Mijn hartslag is nu altijd echt heel erg laag en ik moet vaak rusten wanneer ik iets gedaan heb. Voor mij is het nemen van rust heel belangrijk. Knap er echt door op. Daarna iedere keer kleine beetjes doen en het zo heel rustig opbouwen. Dat is de prijs voor het jarenlang over de eigen grenzen heengaan.
Kockar schreef:verstoord ritme, nee toch
Duvajmikaru schreef:Kockar schreef:verstoord ritme, nee toch
wat wou je bereiken met die opmerking?
OT: ben zelf geen liefhebber van speed, ik hou van het effect en ga er altijd enorm goed op maar brak zijn na speed is een hel voor mij. Weet niet waarom maar ben vaak 3 dagen na het nemen van mijn laatste lijn nog altijd in een para-world waar een blinde zelfs kan ruiken ik pep heb gesnoven.
Not worth it dus en je voelt je arm als je speed snuift
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 32 gasten