Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
snuifduif schreef:Heb je wat meer info? Hoeveel/hoelang heb je gebruikt, waar was je en wat was je aan het doen
Rudolph schreef:Slegte dealer
Speedcore153 schreef:Rudolph schreef:Slegte dealer
Ik Heb het niet late testen dus weet nooit hoeveel % het was maar ik heb vaak genoeg pep gebruikt om te weten dat Dit sowieso geen troep was
Fresh_Life schreef:Speedcore153 schreef:Rudolph schreef:Slegte dealer
Ik Heb het niet late testen dus weet nooit hoeveel % het was maar ik heb vaak genoeg pep gebruikt om te weten dat Dit sowieso geen troep was
dan heb je wel een hele hoge tollerantie
JongGeleerd schreef:Dit. Ik dacht ook altijd dat ik gigantische tolerantie had totdat ik van dealer wisselde
Frog schreef:jullie hebben allemaal zulke goede dealers..... altijd zelfde gelul, stuur me wat op dan dan kan ik zelf oordelen, godverdomme zowat half DF is me obligated time om oude schulden te vereffenen.Spoiler! :
JongGeleerd schreef:Frog schreef:jullie hebben allemaal zulke goede dealers..... altijd zelfde gelul, stuur me wat op dan dan kan ik zelf oordelen, godverdomme zowat half DF is me obligated time om oude schulden te vereffenen.Spoiler! :
#BanFrog
Frog schreef:jullie hebben allemaal zulke goede dealers..... altijd zelfde gelul, stuur me wat op dan dan kan ik zelf oordelen, godverdomme zowat half DF is me obligated time om oude schulden te vereffenen.Spoiler! :
Speedcore153 schreef:Frog schreef:jullie hebben allemaal zulke goede dealers..... altijd zelfde gelul, stuur me wat op dan dan kan ik zelf oordelen, godverdomme zowat half DF is me obligated time om oude schulden te vereffenen.Spoiler! :
Nee zeg ik dat ik een goede dealer heb dan? Ik zeg allen dat dit geen troep was...
Frog schreef:Speedcore153 schreef:Frog schreef:jullie hebben allemaal zulke goede dealers..... altijd zelfde gelul, stuur me wat op dan dan kan ik zelf oordelen, godverdomme zowat half DF is me obligated time om oude schulden te vereffenen.Spoiler! :
Nee zeg ik dat ik een goede dealer heb dan? Ik zeg allen dat dit geen troep was...
Dat was aan de anderen, niet aan uwe speedcoreigheid
Maar uhmm had je meer blauwe vlekken over je lichaam dan behalve je handen?
Kan goed vasconstrictie zijn idd, verders heb ik niet genoeg verstand van zaken om je verder te helpen.
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Partypipo schreef:Maar hoeft niet alleen van de pep te zijn. Als je ineens gaat roken als een malle door de pep terwijl je normaal niet of bijna niet rookt kan je jezelf dood roken doordat de nicotine je vaten zo extreem gaat vernauwen.
Partypipo schreef:Maar hoeft niet alleen van de pep te zijn. Als je ineens gaat roken als een malle door de pep terwijl je normaal niet of bijna niet rookt kan je jezelf dood roken doordat de nicotine je vaten zo extreem gaat vernauwen.
Speedcore153 schreef:Kan vaatvernauwing Schadelijk ofzo zijn?
Chocoloco schreef:Speedcore153 schreef:Kan vaatvernauwing Schadelijk ofzo zijn?
not sure if srs...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 24 gasten