Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Vaak heftige "migraine" achtige koppijn???

Het subforum voor alles wat eindigt op -amfetamine.

Vaak heftige "migraine" achtige koppijn???

Berichtdoor methoxetamine » di jun 30, 2015 2:16 am

Soms kan ik bij pep echt enorme koppijn krijgen dat elke beweging met mijn hoofd een bonkende koppijn vlaag geeft. Nou neem ik vaak pep na het dronken zijn dus misschien verklaard dat het maar toch heb ik vrienden die zeggen dit nooit meegemaakt te hebben en beweren geen koppijn tijdens pep te hebben. De eerste keer dat ik deze koppijn kreeg werd ik er een beetje para van omdat ik dacht dat het misschien wel een hersenbloeding was, maar het leek het meest op migraine. De eerste 2 jaar dat ik speed kende heb ik dit nooit gehad. Maar kan het ook komen door te weinig drinken of iets anders? Want ik wil dit graag voorkomen in de toekomst! Een ibuprofen helpt vaak wel weer tegen de hoofdpijn maar gebruik liever niet medicijnen als ik het ook kan voorkomen.. Ben benieuwd wie dit heeft en hoe die daar mee om gaat want ik kan toch echt niet de enige zijn... Soms zit ik trouwens ook de hele tijd met laptop op school en mijn hoofd wat naar voren misschien komt het daardoor? Deze hoofdpijn kan al bij de kleinste dosering pep ontstaan dus door te veel komt het niet dat weet ik wel.
methoxetamine
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 35
Geregistreerd: di jul 16, 2013 11:07 pm

Re: Vaak heftige "migraine" achtige koppijn???

Berichtdoor Perry » di jun 30, 2015 2:21 am

Voedingscentrum schreef:Wie regelmatig te veel cafeïne binnenkrijgt, kan last krijgen van rusteloosheid, angstgevoelens, prikkelbaarheid, hoofdpijn, beven, duizeligheid, suizende oren en hartkloppingen. Te veel cafeïne kan het ook moeilijk maken om in slaap te vallen.

:kleuter:
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: Vaak heftige "migraine" achtige koppijn???

Berichtdoor methoxetamine » di jun 30, 2015 2:24 am

JongGeleerd schreef:
Voedingscentrum schreef:Wie regelmatig te veel cafeïne binnenkrijgt, kan last krijgen van rusteloosheid, angstgevoelens, prikkelbaarheid, hoofdpijn, beven, duizeligheid, suizende oren en hartkloppingen. Te veel cafeïne kan het ook moeilijk maken om in slaap te vallen.

:kleuter:

Nou weet ik dat caffeine dit kan doen maar is die koppijn daardoor zo intens?
methoxetamine
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 35
Geregistreerd: di jul 16, 2013 11:07 pm

Re: Vaak heftige "migraine" achtige koppijn???

Berichtdoor Perry » di jun 30, 2015 2:33 am

Dat kan absoluut, maar ik denk eerlijk gezegd eerder dat je een bloeddruk probleem hebt. Het kan echter geen kwaad het eens te wassen om te kijken of er veel verloren gaat. Flesje aceton van de kruidvat kost geen drol.
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: Vaak heftige "migraine" achtige koppijn???

Berichtdoor methoxetamine » di jun 30, 2015 2:44 am

JongGeleerd schreef:Dat kan absoluut, maar ik denk eerlijk gezegd eerder dat je een bloeddruk probleem hebt. Het kan echter geen kwaad het eens te wassen om te kijken of er veel verloren gaat. Flesje aceton van de kruidvat kost geen drol.

Nou.... Ik heb dus weer is speed gebruikt en wat teveel gesnoven... Hartkloppingen beetje para denken dat je hart elke moment een aanval krijgt etc standaard scenario als ik wat teveel gehad heb. Maar als het een bloeddruk probleem was had ik nu ook wel koppijn gekregen. Heb btw wel borst die beetje verkrampt nou wou ik ook gelijk vragen of een pijnstiller hier tegen helpt sinds dit echt heel erg kut zit maar neem liever niet iets erbij als het niet helpt.
methoxetamine
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 35
Geregistreerd: di jul 16, 2013 11:07 pm

Re: Vaak heftige "migraine" achtige koppijn???

Berichtdoor Fool » di jun 30, 2015 11:29 pm

Misschien moet je de drugs eens een tijdje gewoon laten staan en niet alles willen oplossen met meer drugs? :P
Fool
Stom
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2575
Geregistreerd: za maart 08, 2014 6:39 pm

Re: Vaak heftige "migraine" achtige koppijn???

Berichtdoor Verf » wo jul 01, 2015 6:37 pm

Het advies van Fool lijkt me geen slecht idee. We zijn uiteraard geen dokters, dus als je denkt dat er écht iets mis is, ga je best even langs de huisdokter. Al lijkt het me zelf eerder het geval dat de drugs je gewoon niet meer zo goed vallen en wat gaan fokken met je hoofd. Dat de eerste jaren recreatief gebruik erg leuk zijn maar dat daarna de slechtere bijeffecten wat sterker naar voor komen komt wel meer voor. Beter gewoon een tijd kappen met drugs.
"Spijt is wat de koe schijt"
-Herman Brood
Avatar gebruiker
Verf
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 409
Geregistreerd: di maart 22, 2011 6:30 pm


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Speed

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten

Royal Queen Seeds banner