Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

verschil in gedroogde speed =1poedert fijn en ander brokjes

Het subforum voor alles wat eindigt op -amfetamine.

verschil in gedroogde speed =1poedert fijn en ander brokjes

Berichtdoor River » wo okt 12, 2011 11:30 am

SWim had natte speed en liet die drogen, het werden dan soort brokjes die middelmatig hard waren en je zelf tijdje moest kappen want het werden toch wel behoorlijke groote sneeuwvloken die swim nog altijd niet tot de 2de speed structuur kon nadoen,

zelfs niet met een zeef, die brand vreselijk in swim zijn neus en krijgt soms ook een soort van tandpijn gevoel in de kiezen. Het is niet echte pijn maar een sooort gezoem pijn v in swim kiezen. EN swim tandenknarst niet, want swim heeft die pijn nooit met andere sooort speed ?

Paar dagen erna kwam er een meisje en die bood swim wat speed aan en voegde erbij dat het top-kwaliteit is, het eerste wat swim op viel is dat die speed juist genoeg nat was en dus geen pattata puree soep was en ten tweede na het drogen wat heel snel gebeurde verandere de speed in mini speedpuntjes, dus zeg maar een poeder die echt fijn gemalen was zonder bijna te kappen.


Swim vond De eerste veel te nat, was echt een soort van ghostbuster slijmbal en de 2de was net nat genoeg en tevreden met wat er uiteindelijk uitkwam,swim moest nauwelijks kappen.

1ste = heel nat, na drogen middelmatige harde sneeuwvlokken + brand heel hard in swim neus + effect op zich is niet al te best vind swim, swim kreeg garantie dat het zeker niet boven de 40% zit dus swim schat 30 % tot 35%

De 2de = juist nat genoeg,swim laten drogen ging op 1 2 3 , paar kapjes op en je had echt mini poeder dus geen brokjes of whatever.

De 2de brannde ook niet in de neus en gaf swim zeker en vast een beter gevoel.

swim wil wat vragen : wat zou die eerste erbij kappen van vloeistof om meer winst te maken en wat zouden de versnijdingsmiddelen kunnen zijn en wat zou die tandpijn veroorzaken door de middelen die zijn gebruikt om dat soort speed te maken voor eindconsument?

Over het 2de hheeft swim eigenlijk niets bij te voegen, het was top !
:woeh:
Laatst bijgewerkt door River op wo okt 12, 2011 3:18 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
River
Newbie
Offline
 
Posts: 12
Geregistreerd: zo okt 02, 2011 5:23 pm

Re: verschil in gedroogde speed =1poedert fijn en ander brok

Berichtdoor duplicity » wo okt 12, 2011 12:32 pm

Laat het testen en google de stoffen waarmee het versneden was.
FlashKip schreef:Toen ik thuis kwam vroeg ik via msn waarom ze ineens zo afstandelijk deed, ze zei dat er niets aan de hand was. Op dat moment werd ik para, misselijk, geen eetlust en down. Ik wist totaal neit wat er aan de hand was.. heb toch met mijn stomme kop 13ml ghb achterover gegooid wat uiteindelijk maar net goed was afgelopen
Avatar gebruiker
duplicity
Amoedergast
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1548
Geregistreerd: zo apr 10, 2011 11:46 pm

Re: verschil in gedroogde speed =1poedert fijn en ander brok

Berichtdoor Maddog » wo okt 12, 2011 12:43 pm

ik zag laatst een rose olifant met een zakje gelige speed die brannde in zijn slurf
,toen dacht hij dat dat van de caffeine kwam, en mengde het met aceton, en liet het door een koffiefilter lopen. wat er overbleef, was maar de helft van het gewicht. maar na het drogen, merkte hij dat zijn slurf het lekker vond, en bleef 2 dagen wakker.
Maar bendekt wel, dat je het wel moet laten testen, want er kan ook wat anders in zitten.

(de term swim is op dit forum niet in gebruik)
Avatar gebruiker
Maddog
Woef
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1474
Geregistreerd: ma sep 19, 2011 11:36 am

Re: verschil in gedroogde speed =1poedert fijn en ander brok

Berichtdoor River » wo okt 12, 2011 1:10 pm

Ja idd , testen is een oplossing maar woon in belgie en dat laten testen is wel effe rijden of openbaar vervoer, kut belgie had ook een vooorstel voor testcentra"s maar werd dan onder tafel weggekickt :(
River
Newbie
Offline
 
Posts: 12
Geregistreerd: zo okt 02, 2011 5:23 pm

Re: verschil in gedroogde speed =1poedert fijn en ander brok

Berichtdoor River » wo okt 12, 2011 1:14 pm

duplicity schreef:Laat het testen en google de stoffen waarmee het versneden was.


Meestal wat je te horen krijgt van een testcentrum is de % amf. % caff% en dan mss afbraakprodukten of mix produkten die j zelf moet raden(mannitol, etc...) dus mijn antwoord zal ik denk ik niet bij hun vinden tenzij ik doorram om de waarheid te weten :)
River
Newbie
Offline
 
Posts: 12
Geregistreerd: zo okt 02, 2011 5:23 pm

Re: verschil in gedroogde speed =1poedert fijn en ander brok

Berichtdoor Aaltje » wo okt 12, 2011 2:15 pm

River schreef:SWim

River schreef:pijn van in mijn kiezen.

Is het nou iemand anders of ben je het nou zelf? We gebruiken hier geen swim en als je het zonodig moet gebruiken, doe het dan goed. :rock:
Avatar gebruiker
Aaltje
Bringer of destruction
Donateur
Offline
 
Posts: 2264
Geregistreerd: di feb 22, 2011 8:21 am

Re: verschil in gedroogde speed =1poedert fijn en ander brok

Berichtdoor Salientje » vr okt 21, 2011 12:40 am

swim weet dat echte pep als talk tussen de wijsvinger en de duim als het ware oplost
klontjes of andere onreinheden zou je meteen voelen als je een beetje tussen de duim en de wijsvinger zou inwrijven.

swam gaat nu een bommetje maken

:love:
the gate to heaven is behind this secret door ....
if you can see the door you are blessed, if you can´t see the door

U ARE DOOMED !!
Avatar gebruiker
Salientje
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 207
Geregistreerd: do feb 24, 2011 10:21 am
Woonplaats: Gevangenis Dendermonde Belgie


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Speed

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

Royal Queen Seeds banner