Flameon schreef:Mercie Boekoe!
bam schreef: Nu wil ik het niet meer
bam schreef:zo uitkomen openbaar voor dat alles, dan liever wat langer in mijn eigen leventje leven.
bam schreef:dan liever wat langer in mijn eigen leventje leven. Ik weet echt niet of ik klaar er voor ben om nuchter te worden en iets aan mijn problemen te doen.
bam schreef:Het doet zoveel pijn als ik weer nuchter word, dan beginnen de radertjes te werken. Alles wordt gewoon teveel.
bam schreef: Ik kan gewoon de realiteit niet aan en zo gemakkelijk is dat niet om zomaar in het gezicht tegen mensen heel het verhaal te doen.
bam schreef: En eigenlijk lukt het vrij goed zo.
bam schreef: Als ik stop met speed, geraak ik alleen verder in een nog diepere depressie, ik ben daar misschien nu ook wel in maar ik kan vrij normaal functioneren.
bam schreef:Ik ben bang wat er gebeurt als ik niet gebruik...
bam schreef:Op sommige heldere momenten zie ik dat allemaal wel in van die smoesjes. En dat het spul mijn verstand helemaal gek maakt! Het baart me ook zorgen, had twijfels heb een paar dagen informatie opgezocht over speedgebruik. Het klopte allemaal. Angstaanvallen, asociaal, wispelturigheid,... ik begin echt in een web aan het lopen. Ik weet dat ik mezelf alleen wil wijsmaken dat ik het te baas ga blijven kunnen. En bleten als een klein kind met momenten voor ik snuif, maak soms een bommetje maar geeft niet zelfde voldoening... Ik besef dat ik gevangen zit, ik noem het zelfs dat ik een slaaf van een monster ben. En weet ook voor problemen zijn er oplossingen, maar voel me veilig nu. Geeft me een zekerheid. Vind alles niet meer zo erg. En weet ergens wel uitstel is voor niets goed, maar het beangstigt me zo. Ik weet dat ik het niet ga aankunnen. Word al misselijk bij de gedachte, al dat medelijden al dat gedoe, Het verscheurt me zo deze tweestrijd.
bam schreef:Op sommige heldere momenten zie ik dat allemaal wel in van die smoesjes. En dat het spul mijn verstand helemaal gek maakt! Het baart me ook zorgen, had twijfels heb een paar dagen informatie opgezocht over speedgebruik. Het klopte allemaal. Angstaanvallen, asociaal, wispelturigheid,... ik begin echt in een web aan het lopen. Ik weet dat ik mezelf alleen wil wijsmaken dat ik het te baas ga blijven kunnen. En bleten als een klein kind met momenten voor ik snuif, maak soms een bommetje maar geeft niet zelfde voldoening... Ik besef dat ik gevangen zit, ik noem het zelfs dat ik een slaaf van een monster ben. En weet ook voor problemen zijn er oplossingen, maar voel me veilig nu. Geeft me een zekerheid. Vind alles niet meer zo erg. En weet ergens wel uitstel is voor niets goed, maar het beangstigt me zo. Ik weet dat ik het niet ga aankunnen. Word al misselijk bij de gedachte, al dat medelijden al dat gedoe, Het verscheurt me zo deze tweestrijd.
bam schreef:ik heb schrik normaal mensen verstaan die niet hoe goed drugs kunnen zijn. Voor hun in zo vrij normaal dat spul is slecht.
Maar ik hou van het gevoel dat het me geeft!
FlashKip schreef:Toen ik thuis kwam vroeg ik via msn waarom ze ineens zo afstandelijk deed, ze zei dat er niets aan de hand was. Op dat moment werd ik para, misselijk, geen eetlust en down. Ik wist totaal neit wat er aan de hand was.. heb toch met mijn stomme kop 13ml ghb achterover gegooid wat uiteindelijk maar net goed was afgelopen
Pilletje schreef:Je moet het zo bekijken; als je er constant over loopt te piekeren en je voelt zelf aan dat het zo niet verder kan is het toch niet leuk meer? Je voelt dat je je lichaam aan het kapotmaken bent en dat je je geest volledig uitput door zo voort te doen. Probeer zoals ik gedaan heb vooral de negatieve effecten op de voorgrond te laten staan, zoals de afkick elke keer, de pep-para, de slapeloze nachten. (Jah dat is niet leuk, maar bij mij heeft het mij ervan af geholpen.)
Misschien krijg je er dan ook een afkeer van. Zo is het mij toch gelukt...
FlashKip schreef:Toen ik thuis kwam vroeg ik via msn waarom ze ineens zo afstandelijk deed, ze zei dat er niets aan de hand was. Op dat moment werd ik para, misselijk, geen eetlust en down. Ik wist totaal neit wat er aan de hand was.. heb toch met mijn stomme kop 13ml ghb achterover gegooid wat uiteindelijk maar net goed was afgelopen
duplicity schreef:Pilletje schreef:Je moet het zo bekijken; als je er constant over loopt te piekeren en je voelt zelf aan dat het zo niet verder kan is het toch niet leuk meer? Je voelt dat je je lichaam aan het kapotmaken bent en dat je je geest volledig uitput door zo voort te doen. Probeer zoals ik gedaan heb vooral de negatieve effecten op de voorgrond te laten staan, zoals de afkick elke keer, de pep-para, de slapeloze nachten. (Jah dat is niet leuk, maar bij mij heeft het mij ervan af geholpen.)
Misschien krijg je er dan ook een afkeer van. Zo is het mij toch gelukt...
Niet noodzakelijk. Er is een fase waarbij je gewoon blijft doornemen, ook al ben je je bewust van al de negatieve gevolgen. En van die afkick heb je niet bepaald last als je dagelijks doorneemt. Daarom blijf je het ook doen, alles is veel leuker en gemakkelijker met pep op.
You just have to wait until the suits come in
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast