Pètrofiets schreef:Neem kleinere lijntjes, dan heb je daar zo goed als geen last van. Of bom gewoon!
Gewoonspeed schreef:Pètrofiets schreef:Neem kleinere lijntjes, dan heb je daar zo goed als geen last van. Of bom gewoon!
Oraal innemen is aanzienlijk fijner,zelf de switch echt gemaakt naar alleen orale inname want je neus poederen is niet fijn in een bepaalde frequentie van gebruik.
Sublimo schreef:Ik vind het wel meevallen.
The_Upsetter schreef:Sublimo schreef:Ik vind het wel meevallen.
Ja, ik vind het zelf ook wel meevallen hoor, slokje water erbij.
Drientje schreef:Wat is namsaak?
XTC D schreef:speed vindt ik totaal niet ranzig vind het zelfs wel een lekker smaak hebben
maar als je er echt last van hebt neem genoeg drinken daarna en dan een peukie roken dan is alles weer goed
FlashKip schreef:Toen ik thuis kwam vroeg ik via msn waarom ze ineens zo afstandelijk deed, ze zei dat er niets aan de hand was. Op dat moment werd ik para, misselijk, geen eetlust en down. Ik wist totaal neit wat er aan de hand was.. heb toch met mijn stomme kop 13ml ghb achterover gegooid wat uiteindelijk maar net goed was afgelopen
taeknic schreef:ik moet zeggen dat ik met slechtere kwaliteit pep daar meer last van heb dan met goede
taeknic schreef:ik heb niet veel ervaring, maar ik heb nu pep in huis dat ik als pasta heb gekocht,
en van dit spul voel ik hem stevig zitten van een sleutelpunt,
taeknic schreef:waar ik eerder wel eens meerdere lijnen moest weg snatsen voor eenzelfde effect (met dus de nodige na drup en smaak in de keel),
taeknic schreef:wat ik in zo'n situatie altijd doe is gewoon m'n neus ophalen, en het zaakje doorslikken en een paar stevige slokken drinken nemen.
Exceptional Insight schreef:Hoe vochtiger, des te meer ben je opgelicht.
Exceptional Insight schreef:taeknic schreef:wat ik in zo'n situatie altijd doe is gewoon m'n neus ophalen, en het zaakje doorslikken en een paar stevige slokken drinken nemen.
Lul. Neem dan een bommetje.
Exceptional Insight schreef:taeknic schreef:ik moet zeggen dat ik met slechtere kwaliteit pep daar meer last van heb dan met goede
Op zich logisch. Minder product, minder solvent restant. Als je een degelijke dealer hebt, versnijdt hij (überhaupt niet, maar) met manitol; Een zoetstof.Hoe vochtiger, des te meer ben je opgelicht.taeknic schreef:ik heb niet veel ervaring, maar ik heb nu pep in huis dat ik als pasta heb gekocht,
en van dit spul voel ik hem stevig zitten van een sleutelpunt,
taeknic schreef:ah oke, didn't know that.
in verhouding ben ik hier in ieder geval erg tevreden mee,
als ik naar mijn eerdere ervaringen kijk.
het spul was niet erg nat, maar zat wel als een uitgesmeerd plakje in het zakje toen ik het kreeg,
waarna ik het even heb laten drogen wat resulteerde in een korrelig poeder,
valt verder ook niet veel over te zeggen, alleen testen biedt zekerheid.
taeknic schreef:en zomaar mijn zuurverdiende euroshopper WC papier of Rizzla opofferen?
Ik heb nooit een bommetje genomen, en helemaal bij die incidentele momenten heb ik daar verder ook niet echt aan gedacht.
Is het zo veel fijner, qua inname of effect?
MDMC schreef:Zou je mij kunnen uitleggen waarom pep-pasta meteen oplichting is? Ik ken eerlijk gezegd hier in de buurt niks anders. Of ik moet ooit weer es tegen dex aan lopen
MDMC schreef:Ahja, maar daar gaat het niet om.. Het gewicht bedoel je? Als de prijs maar goed is
Exceptional Insight schreef:MDMC schreef:Ahja, maar daar gaat het niet om.. Het gewicht bedoel je? Als de prijs maar goed is
Als de helft verdampt, zegt dat toch ook iets over de prijs?
MDMC schreef:Klopt.. Maar als de prijs naar het helft van het verdampen is.. niet toch? maw het zit hier op 2,5 voor pasta p/g en ik meen dat een gemiddelde straatprijs toch wel tussen de 5 en 10 eu ligt, (als men losse grammen koopt) Of ik moet pertinent al worden opgelicht
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 12 gasten