Het is al heel lang geleden dat ik speed heb gebruikt maar ik heb er toch een paar vraagjes over.
Ik vroeg me af of jullie ook zo ontzettend veel vocht verliezen na een nachtje pep(mdma en andere uppers in mindere mate)?
Ik weet dat iedereen er een beetje vocht van verliest maar bij mij lijkt het extreem.
Na een nachtje pep weeg ik 's ochtends minimaal 2kg, soms 3kg bij hogere dosis, minder dan de dag ervoor. Op 52kg is dat toch erg veel lijkt me.
Ik drink veel als ik uppers gebruik, moet mezelf eerder in de gaten houden dat ik niet teveel drink dan te weinig. Het duurt ongeveer een week voor ik weer hetzelfde weeg.
Ik ben heel erg gevoelig voor vocht vasthouden, ik vraag me een beetje af ik ik nuchter niet gewoon teveel vocht vasthoud, en dat een beetje speed het op iets meer normaal niveau brengt.
Trouwens geen reden om het te gaan gebruiken maar misschien wel een reden om naar de huisarts te gaan ivm mijn vocht vasthouden

Ook lijkt mijn huid, in mijn gezicht en over mijn hele lichaam, 'strakker' te staan, heeft dit te maken met het vocht of misschien de doorbloeding/vaatvernauwing/vaatverwijding.
Hoop dat jullie hier ooit op gelet hebben hoewel het misschien meer een vrouwending is om zo met je veranderende uiterlijk bezig te zijn ipv alleen gevoel