Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Voor het eerst pep gebruiken

Het subforum voor alles wat eindigt op -amfetamine.

Voor het eerst pep gebruiken

Berichtdoor Anoniem8499 » do aug 16, 2018 3:27 pm

Hoi allemaal,

Omdat ik pas geleden op een feestje 4fmp heb gebruikt, wil ik op m'n volgende festival (volgende week) even geen aanslag plegen op mijn serotonine-reservoir. In principe wil ik gewoon aan de alcohol, maar wanneer ik vermoeid raak lijkt het me fijn om misschien wat pep te nemen, gewoon puur om de energie tot het einde van het feest vast te blijven houden.

Enkele vragen:
1) Is dit een goed idee (combinatie alcohol + pep)?
2) Wat is de juiste hoeveelheid voor mij (ik ben een meisje, ben 1.67m en weeg ong. 60 kg)? Ik wil niet kneiterhard gaan of zo, ben ook huiverig voor paranoia en dergelijke, dus het gaat me echt gewoon om een prettig energiek gevoel.
3) Hoe ervaren jullie de effecten van pep? Is het love-gevoel van mdma en 4f ook enigszins aanwezig, word je er socialer van etc. of is het een relatief 'saaie' drug?

Alvast bedankt :)
Anoniem8499
Newbie
Offline
 
Posts: 5
Geregistreerd: zo aug 12, 2018 1:10 pm

Re: Voor het eerst pep gebruiken

Berichtdoor Anoniem8499 » do aug 16, 2018 3:41 pm

Oh en 4) hoe zit het met slapen erna? Waarschijnlijk moet ik de dag erna gewoon weer werken namelijk, maar wel pas tegen de avond. Slaap je er ongeveer net zo slecht van als van 4fmp?
Anoniem8499
Newbie
Offline
 
Posts: 5
Geregistreerd: zo aug 12, 2018 1:10 pm

Re: Voor het eerst pep gebruiken

Berichtdoor Rtby » do aug 16, 2018 6:32 pm

Verstandig om je serotonine voorraad even op te sparen. Let wel dat pep ook flink wat doet met je bovenkamer, met name op je dopamine.

Wil je de pep snuiven? of Bommen/capsule?

1. Door pep voel je je minder dronken en lijkt het alsof je meer alcohol aan kan dan je normaal kan. Let wel, zodra de pep uit werkt, kan dit tegen je werken doordat je in 1x flink dronken bent. Zelf vind ik de combinatie erg chill, maar ik drink nooit teveel.
2. Je bent klein en vrij licht. Begin met 1 sleutelpuntje bijvoorbeeld. Neem er misschien later eentje bij, mocht je iets meer willen. DEnk dat dat genoeg moet zijn voor een eerste ervaring.
3. Verwacht van pep geen wonderbaarlijke gevoelens / trip zoals met xtc of 4f. Pep maakt je gewoon een duracel konijntje dat eeuwig door kan. Je word gewoon niet moe, ookal denk je dat het verder is uitgewerkt, zit het wel degelijk nog in je systeem dat zul je wel merken door het wegblijven van vermoeidheid. Verder kan je er prima sociaal op zijn, veel krijgen een praatkick. Ook wel het gevoel van verbondenheid. Pep & dopamine werken meer op je beloningsgevoel, dan je love gevoel.
4. Slapen kun je de eerste 6-10 uur wel vergeten na inname van pep, zeker alsje geen tolerantie hebt. Neem dus ook niet te laat bij. De kater vind ik erg mee vallen als je het enigszins normaal houdt en gewoon je rust probeert te pakken.

Hopelijk helpt dit je een beetje en veel plezier!
Rtby
Newbie
Offline
 
Posts: 19
Geregistreerd: vr jul 15, 2016 9:21 pm

Re: Voor het eerst pep gebruiken

Berichtdoor Anoniem8499 » do aug 16, 2018 11:16 pm

Rtby schreef:Verstandig om je serotonine voorraad even op te sparen. Let wel dat pep ook flink wat doet met je bovenkamer, met name op je dopamine.

Wil je de pep snuiven? of Bommen/capsule?

1. Door pep voel je je minder dronken en lijkt het alsof je meer alcohol aan kan dan je normaal kan. Let wel, zodra de pep uit werkt, kan dit tegen je werken doordat je in 1x flink dronken bent. Zelf vind ik de combinatie erg chill, maar ik drink nooit teveel.
2. Je bent klein en vrij licht. Begin met 1 sleutelpuntje bijvoorbeeld. Neem er misschien later eentje bij, mocht je iets meer willen. DEnk dat dat genoeg moet zijn voor een eerste ervaring.
3. Verwacht van pep geen wonderbaarlijke gevoelens / trip zoals met xtc of 4f. Pep maakt je gewoon een duracel konijntje dat eeuwig door kan. Je word gewoon niet moe, ookal denk je dat het verder is uitgewerkt, zit het wel degelijk nog in je systeem dat zul je wel merken door het wegblijven van vermoeidheid. Verder kan je er prima sociaal op zijn, veel krijgen een praatkick. Ook wel het gevoel van verbondenheid. Pep & dopamine werken meer op je beloningsgevoel, dan je love gevoel.
4. Slapen kun je de eerste 6-10 uur wel vergeten na inname van pep, zeker alsje geen tolerantie hebt. Neem dus ook niet te laat bij. De kater vind ik erg mee vallen als je het enigszins normaal houdt en gewoon je rust probeert te pakken.

Hopelijk helpt dit je een beetje en veel plezier!


Dank dank! Ik wil het niet snuiven maar in een capsule gooien. Ook omdat ik het dan beter kan doseren, denk ik. Dus hoeveel mg raad je/raden jullie mij (gezien mn lengte en gewicht) aan? 1 sleutelpuntje zegt mij niks.. :roll2:
Anoniem8499
Newbie
Offline
 
Posts: 5
Geregistreerd: zo aug 12, 2018 1:10 pm

Re: Voor het eerst pep gebruiken

Berichtdoor Kikkerr » vr aug 17, 2018 12:30 am

Anoniem8499 schreef:
Rtby schreef:Verstandig om je serotonine voorraad even op te sparen. Let wel dat pep ook flink wat doet met je bovenkamer, met name op je dopamine.

Wil je de pep snuiven? of Bommen/capsule?

1. Door pep voel je je minder dronken en lijkt het alsof je meer alcohol aan kan dan je normaal kan. Let wel, zodra de pep uit werkt, kan dit tegen je werken doordat je in 1x flink dronken bent. Zelf vind ik de combinatie erg chill, maar ik drink nooit teveel.
2. Je bent klein en vrij licht. Begin met 1 sleutelpuntje bijvoorbeeld. Neem er misschien later eentje bij, mocht je iets meer willen. DEnk dat dat genoeg moet zijn voor een eerste ervaring.
3. Verwacht van pep geen wonderbaarlijke gevoelens / trip zoals met xtc of 4f. Pep maakt je gewoon een duracel konijntje dat eeuwig door kan. Je word gewoon niet moe, ookal denk je dat het verder is uitgewerkt, zit het wel degelijk nog in je systeem dat zul je wel merken door het wegblijven van vermoeidheid. Verder kan je er prima sociaal op zijn, veel krijgen een praatkick. Ook wel het gevoel van verbondenheid. Pep & dopamine werken meer op je beloningsgevoel, dan je love gevoel.
4. Slapen kun je de eerste 6-10 uur wel vergeten na inname van pep, zeker alsje geen tolerantie hebt. Neem dus ook niet te laat bij. De kater vind ik erg mee vallen als je het enigszins normaal houdt en gewoon je rust probeert te pakken.

Hopelijk helpt dit je een beetje en veel plezier!


Dank dank! Ik wil het niet snuiven maar in een capsule gooien. Ook omdat ik het dan beter kan doseren, denk ik. Dus hoeveel mg raad je/raden jullie mij (gezien mn lengte en gewicht) aan? 1 sleutelpuntje zegt mij niks.. :roll2:

hmzz ik heb geen idee, is ook wel afhankelijk van hoe sterk je speed is deels.
Een capsule werkt subtieler maar veel langer door dus 6 a 10 uur geen slaap is waarschijnlijk een understatement reken maar op lager wakker, hoewel dat verschilt, maar ik vind de tijden die de een site als jellinek aangeeft vrij kort vergeleken met mijn praktijk, maar dat is ook dosis afhankelijk of je gevoelig er voor bent of niet, wat je gaat doen etc.
maybe kunnen de echte peppers hier wat meer info geven :) ?
Avatar gebruiker
Kikkerr
DF Maniac
Offline
 
Posts: 7969
Geregistreerd: di jul 26, 2016 8:03 am

Re: Voor het eerst pep gebruiken

Berichtdoor Perry » zo aug 19, 2018 11:56 am

Inkakken is bijpakken.
Meer = meer beter.
Bij twijfel, altijd bijpakken.
Eat, speed, rave, repeat.

Zoiets, Froggie? @618157
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: Voor het eerst pep gebruiken

Berichtdoor Kikkerr » zo aug 19, 2018 12:02 pm

Perry schreef:Inkakken is bijpakken.
Meer = meer beter.
Bij twijfel, altijd bijpakken.
Eat, speed, rave, repeat.

Zoiets, Froggie? @618157

ja, ik ben trots op je mien jong :blowkiss:
Avatar gebruiker
Kikkerr
DF Maniac
Offline
 
Posts: 7969
Geregistreerd: di jul 26, 2016 8:03 am

Re: Voor het eerst jeiter gebruiken

Berichtdoor Perry » zo aug 19, 2018 3:30 pm

:)

OT
Wees voorzichtig met alcohol alsin... Zorg ervoor dat je genoeg jeiter achter de hand hebt. Mocht het sneller uitwerken dan gepland, dan kan je de alcohol flink onderschat hebben. I've been there :') Verder gaan de 2 goed samen, imo
Jeiter heeft er een handje van je dwangmatig/compulsief/obsessief te willen maken. Probeer dat te negeren. (that's what the alcohol tends to help with) Misschien is de beste tip, wanneer je jeiter gaat gebruiken wel: "Neem het allemaal niet te serieus, vooral jezelf niet." (Although ik de drugs nog wel serieus zou behandelen, maar ik denk dat je wel enigszins begrijpt wat ik probeer te zeggen?)
Slapen zou ik als tip voor geven: Laat het los. Stel je erop in dat je de nacht door gaat moeten halen en de volgende dag even door de zure appel moet bijten. (Taking responsibility for the consequences of your actions.) Er is dan een kans dat het meevalt, maar je zal in ieder geval geen energie verspillen aan de frustratie van het obsessief 'willen slapen, maar het lukt niet.'

Wat betreft de dosis... Daar ga ik mijn handen niet aan branden.

Have fun en maak er geen gewoonte van. (Niet dat ik het zo slecht heb, maar dat is iets wat mensen doen, toch? Regelmatig drugs gebruik afraden?)
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: Voor het eerst pep gebruiken

Berichtdoor Anoniem8499 » do aug 23, 2018 4:00 pm

Bedankt voor de antwoorden! Het is nu bijna zover en ik heb me de laatste paar uur nog wat beter ingelezen, maarrrr... ik begin me toch wel een beetje zorgen te maken. Velen beschrijven speed als troep en ik lees veel, héél veel verhalen over paranoia. Hierbij gaat het wel vaak om veelgebruikers en hoge doses, maar ook mensen die voor het eerst speed gebruikten hadden er last van. Nu ben ik zelf al wat gevoelig aangelegd voor dergelijke bijwerkingen van drugs (ik ben een keer extreem angstig geworden van xtc, moet wel zeggen dat de setting toen niet fijn was en dat ik had gecombineerd met 4fmp), dus ik wil dit risico zoveel mogelijk beperken. Ten eerste kijk ik uiteraard uit voor de hoeveelheid die ik pak, ik ben echt van plan heel rustig te beginnen. Maar stel dat de paranoia toch optreedt, wat zijn dan gouden tips? Dan heb ik het niet over het slikken van benzo's e.d., maar over hoe je je gedachten kan temmen door op zo'n moment bepaalde dingen te doen/te denken.
Anoniem8499
Newbie
Offline
 
Posts: 5
Geregistreerd: zo aug 12, 2018 1:10 pm

Re: Voor het eerst pep gebruiken

Berichtdoor Perry » vr aug 24, 2018 1:19 am

Ik leef er al jaren op, maar heb er ook velen kapot door zien gaan. Denk om wat je nodig hebt, zowel fysiek als mentaal en luister naar jezelf en naar anderen wat betreft je grenzen.
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Speed

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

Royal Queen Seeds banner