Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Wat is jouw periode langst wakker onder pep?

Het subforum voor alles wat eindigt op -amfetamine.

Re: Wat is jouw periode langst wakker onder pep?

Berichtdoor Perry » do dec 14, 2017 4:24 am

Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: Wat is jouw periode langst wakker onder pep?

Berichtdoor waterval » di nov 20, 2018 6:39 pm

80 uur.
van maandagmorgen tot donderdagavond .
Een kamer vol schaduwmensen, radio's horen spelen die er niet zijn, enkel maar het vermogen meer bezitten om in klanken en geluidjes te praten .
Geen vermogen tot coherentie meer bezitten zowel in het gesproken als het geschreven woord.
Jumpy reageren op elke geluidsprikkel.
Nadien twee dagen geslapen en gevreten ,
meer dan een week een fikse uitbrander ervaren : depri , hartsteken, maagzuur, verkapte slaap, agressief en prikkelbaar, geheugenstoornissen enz.Verlies van zelfvertrouwen en empatisch vermogen.

Vond het al bij al speedmisbruik er is geen fun meer aan als je zo lang wakker blijft en het is al zeker de kater nadien niet waard !
Flink afgestraft !
Avatar gebruiker
waterval
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 74
Geregistreerd: zo dec 24, 2017 2:05 am

Re: Wat is jouw periode langst wakker onder pep?

Berichtdoor Jmths » wo nov 21, 2018 5:51 pm

36 uur is denk ik toch wel mijn absolute max, ongeacht het middel. 24 uur wakker blijven lukt mij al nauwelijks zelfs met drugs in het spel.

Ik had ooit eens aan het eind van een DOC trip dat ik en een vriend al zo'n 18uur aan het gaan waren, het was 6uur 's ochtends en we overwogen om nog een dosering DOC er in te knallen. Er was overdag een muziekfestival waar we wel naartoe wouden en het zou zonnig worden en op dat moment klonk het als een heel goed idee. Maar kwamen uiteindelijk toch tot de conclusie dat we ons geluk misschien niet teveel moesten rekken.

DOC plus Phenibut zou ik misschien wel 3 dagen op kunnen gaan denk ik.
“If you can’t laugh at life, it just isn’t funny anymore.” - Wavy Gravy

"Ego quoque DFnl delendam censeo." - Yvoos
Avatar gebruiker
Jmths
Zwerver.info
Donateur
Offline
 
Posts: 2527
Geregistreerd: di aug 05, 2014 7:13 pm

Re: Wat is jouw periode langst wakker onder pep?

Berichtdoor MrMDMA » do jan 03, 2019 6:01 am

Onverwachts toch weer een run aan het maken voor in de boeken. Had zondagmiddag mijn 68-73% pep uitgewassen met aceton en verwijderd van voornamelijk gele voormoedelijke resten zwavelzuur. Hield er een prachtig schoon lekker snuifbaar poeder aan over. Tik nu al de 90 uur wakker aan, en er is eigenlijk nog steeds niets van enige vermoeidheid of psychische ongemakken te bekennen.
"Wat op het papier staat is een weergave van het beeld op het netvlies van de man die de kaart heeft gemaakt; en als je de zaak omkeert, kom je bij een oneindige regressie terecht, een oneindige reeks kaarten. Het proces van weergeven zal dat er steeds uitfilteren, zodat de psychische wereld slechts gevormd wordt door kaarten van kaarten, tot in het oneindige."

Avatar gebruiker
MrMDMA
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 388
Geregistreerd: za jun 25, 2011 7:13 pm

Re: Wat is jouw periode langst wakker onder pep?

Berichtdoor Jmths » zo jan 06, 2019 9:33 pm

MrMDMA schreef:Tik nu al de 90 uur wakker aan, en er is eigenlijk nog steeds niets van enige vermoeidheid of psychische ongemakken te bekennen.

Wacht maar totdat de Phenibut begint uit te werken.
“If you can’t laugh at life, it just isn’t funny anymore.” - Wavy Gravy

"Ego quoque DFnl delendam censeo." - Yvoos
Avatar gebruiker
Jmths
Zwerver.info
Donateur
Offline
 
Posts: 2527
Geregistreerd: di aug 05, 2014 7:13 pm

Re: Wat is jouw periode langst wakker onder pep?

Berichtdoor MrMDMA » zo jan 13, 2019 11:13 pm

Jmths schreef:
MrMDMA schreef:Tik nu al de 90 uur wakker aan, en er is eigenlijk nog steeds niets van enige vermoeidheid of psychische ongemakken te bekennen.

Wacht maar totdat de Phenibut begint uit te werken.


Want? :lol: . Het had in ieder geval weinig invloed. Heerlijk van genoten. Dopamine, wat is het toch een heerlijke neurotransmitter.

Ik ben eerlijk gezegd ook bezig met het aanjagen van de evolutie sprong. Volgens mijn eigen doorgesnoven theorie, moet het brein zoveel mogelijk blootgesteld worden aan hoge dosissen dopamine, zodat de hersenen na cognitief goed gereflecteerd te hebben op het verhoogde levensgeluk, tot de conclusie komen dat er meer dopamine receptoren aangemaakt moeten gaan worden, zodat over een paar honderd jaar we ook zonder een poeder tot ons te nemen tot geweldige dingen in staat zijn. :lol: :lol:
"Wat op het papier staat is een weergave van het beeld op het netvlies van de man die de kaart heeft gemaakt; en als je de zaak omkeert, kom je bij een oneindige regressie terecht, een oneindige reeks kaarten. Het proces van weergeven zal dat er steeds uitfilteren, zodat de psychische wereld slechts gevormd wordt door kaarten van kaarten, tot in het oneindige."

Avatar gebruiker
MrMDMA
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 388
Geregistreerd: za jun 25, 2011 7:13 pm

Re: Wat is jouw periode langst wakker onder pep?

Berichtdoor Vinnie » di jan 15, 2019 3:29 pm

Zou wel lekker voordeel opleveren als onze kleinkinderen dagen van +90 uren draaien
Liever dood dan .nl
Avatar gebruiker
Vinnie
DF Addict
Offline
 
Posts: 5137
Geregistreerd: zo feb 26, 2012 1:26 am
Woonplaats: †G-Town †

Re: Wat is jouw periode langst wakker onder pep?

Berichtdoor verneukeratief » di jan 15, 2019 8:52 pm

39 weken :woeh:
Info > nl.
Avatar gebruiker
verneukeratief
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 3155
Geregistreerd: di maart 08, 2011 5:09 pm
Woonplaats: Geel(B)

Vorige

  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Speed

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

Royal Queen Seeds banner