Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Wat vinden jullie "veel" pep op een avond?

Het subforum voor alles wat eindigt op -amfetamine.

Wat vinden jullie "veel" pep op een avond?

Berichtdoor SjaakT » vr aug 09, 2013 6:40 pm

Vooropgesteld dat ik misschien 7-8 per jaar pep gebruik, met pauzes van minimaal 2-3 maanden ertussen, pak ik op een feestje toch wel 200-250mg 65-70% pure speed, verspreid over ongeveer 10-12x een nakkie.

Beschouwen jullie dit als veel voor een incidenteel gebruiker of valt het wel mee? (Ja, de speed is getest).

En wat vinden jullie zelf normaal/veel voor een feestje/avond pep?
Avatar gebruiker
SjaakT
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1139
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 4:53 pm

Re: Wat vinden jullie "veel" pep op een avond?

Berichtdoor Gonzo » vr aug 09, 2013 7:13 pm

200 tot 250 mg per sessie vind ik wel te doen, zit daar zelf denk ik ook aan..
I want you to understand that this man at the wheel is my attorney. He's not just some dingbat I found on the strip, man. He's a foreigner. I think he's probably Dutch. But that doesn't matter, though, does it? Are you prejudiced?



Avatar gebruiker
Gonzo
Adult Film Aficionado
Wijs Gebruiker
Verbannen
 
Posts: 1681
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:08 pm
Woonplaats: Bij jou om de hoek...

Re: Wat vinden jullie "veel" pep op een avond?

Berichtdoor verneukeratief » vr aug 09, 2013 7:25 pm

1 gr
Info > nl.
Avatar gebruiker
verneukeratief
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 3155
Geregistreerd: di maart 08, 2011 5:09 pm
Woonplaats: Geel(B)

Re: Wat vinden jullie "veel" pep op een avond?

Berichtdoor Multitude » vr aug 09, 2013 7:37 pm

Boven de 250 mg wordt het toch wel gortig. Ik merk de laatste tijd dat ik het eigenlijk fijner vind om niet zo heel veel te gebruiken, het moet een beetje subtiel blijven.
“And you are made of a hundred trillion cells. We are, each of us, a multitude.”
Avatar gebruiker
Multitude
Junkenhoeder
Donateur
Offline
 
Posts: 1874
Geregistreerd: di mei 08, 2012 12:27 am

Re: Wat vinden jullie "veel" pep op een avond?

Berichtdoor Kockar » vr aug 09, 2013 9:57 pm

alles boven 1.0
Avatar gebruiker
Kockar
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2328
Geregistreerd: vr aug 02, 2013 10:58 am

Re: Wat vinden jullie "veel" pep op een avond?

Berichtdoor steadycase » vr aug 09, 2013 10:57 pm

Bij mijn eerste keer had ik iets van 0,4 / 0,5 gram op in een aantal lijnen. Veel te veel, nooit meer.
Avatar gebruiker
steadycase
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 162
Geregistreerd: zo aug 04, 2013 2:32 am

Re: Wat vinden jullie "veel" pep op een avond?

Berichtdoor Trippie » za aug 10, 2013 12:07 am

Kende mensen vroeger die het normaal vonden om een gram te bommen voor ze naar een feestje vertrokken. Zelf moest ik er toen niet aan denken om meer dan twee lijnen (à la 75-100mg) van diezelfde pep te snuiven of ik kon m'n kaken bij wijze van spreken niet meer van elkaar halen om te praten. (Pep nooit laten testen, maar hoorde er nooit iemand over klagen en het was toen altijd dezelfde)

Verschilt wat van persoon tot persoon, als je er niet meer in slaagt ervoor te zorgen dat het af te lezen is op je gezicht gaat het erover is mijn idee. En als je daar na meer dan een halve gram nog steeds in slaagt is dat waarschijnlijk omdat je er in het verleden al een paar keer bent overgegaan.
Trippie is maar een klein beetje Hippie...
Avatar gebruiker
Trippie
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1303
Geregistreerd: wo nov 16, 2011 8:10 pm
Woonplaats: Lala Land

Re: Wat vinden jullie "veel" pep op een avond?

Berichtdoor steadycase » za aug 10, 2013 1:36 am

Trippie schreef:Kende mensen vroeger die het normaal vonden om een gram te bommen voor ze naar een feestje vertrokken. Zelf moest ik er toen niet aan denken om meer dan twee lijnen (à la 75-100mg) van diezelfde pep te snuiven of ik kon m'n kaken bij wijze van spreken niet meer van elkaar halen om te praten. (Pep nooit laten testen, maar hoorde er nooit iemand over klagen en het was toen altijd dezelfde)

Verschilt wat van persoon tot persoon, als je er niet meer in slaagt ervoor te zorgen dat het af te lezen is op je gezicht gaat het erover is mijn idee. En als je daar na meer dan een halve gram nog steeds in slaagt is dat waarschijnlijk omdat je er in het verleden al een paar keer bent overgegaan.

Probleem bij ons was meer dat het de eerste keer was en het bijna gingen gebruiken zoals coke haha. Waren met 4 personen en hadden 2 gram. Troep vriend, hoofdpijn, kon niet meer lopen van de misselijkheid de volgende dag. Om nog maar te zwijgen over de 47 uur die ik in totaal wakker ben geweest. Een ervaring opzicht, maar gelieve nooit meer.
Avatar gebruiker
steadycase
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 162
Geregistreerd: zo aug 04, 2013 2:32 am

Re: Wat vinden jullie "veel" pep op een avond?

Berichtdoor daywalker » za aug 10, 2013 4:32 pm

steadycase schreef:
Trippie schreef:Kende mensen vroeger die het normaal vonden om een gram te bommen voor ze naar een feestje vertrokken. Zelf moest ik er toen niet aan denken om meer dan twee lijnen (à la 75-100mg) van diezelfde pep te snuiven of ik kon m'n kaken bij wijze van spreken niet meer van elkaar halen om te praten. (Pep nooit laten testen, maar hoorde er nooit iemand over klagen en het was toen altijd dezelfde)

Verschilt wat van persoon tot persoon, als je er niet meer in slaagt ervoor te zorgen dat het af te lezen is op je gezicht gaat het erover is mijn idee. En als je daar na meer dan een halve gram nog steeds in slaagt is dat waarschijnlijk omdat je er in het verleden al een paar keer bent overgegaan.

Probleem bij ons was meer dat het de eerste keer was en het bijna gingen gebruiken zoals coke haha. Waren met 4 personen en hadden 2 gram. Troep vriend, hoofdpijn, kon niet meer lopen van de misselijkheid de volgende dag. Om nog maar te zwijgen over de 47 uur die ik in totaal wakker ben geweest. Een ervaring opzicht, maar gelieve nooit meer.



Hangt volgens mij veel van de kwaliteit af

van echte bagger kan ik wel een lijn van 10 cm leggen en nog zo goed als niks voelen

Van echte kwaliteit ( 60-70 %) vind ik 3 lijnen meer dan genoeg voor een ganse dag

dus zou zeggen 150 mg voor een (lange) nacht

:wave:
"There is an area of the mind that could be called unsane, beyond sanity, and yet not insane. Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity. You go around the circle to sanity, and on the other end of the circle, close to insanity, but not insanity, is unsanity."
Avatar gebruiker
daywalker
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 592
Geregistreerd: zo dec 16, 2012 2:33 pm

Re: Wat vinden jullie "veel" pep op een avond?

Berichtdoor tracpik » zo aug 11, 2013 8:24 am

ik houd het atijd bij een paar sleutelpunten. Ik heb nog nooit grote dosissen genomen in de vorm van bommetjes.

Mijn schema: Een beetje drank - vervolgens een paar sleutelpunten - cola/fanta/water - sleutelpunt

resultaat vandaag: 8:19, nog klaarwakker. Hele pure pep blijkbaar. Gelukkig doet etizolam wonderen.

Veel gebruikers haken af na 1 keer pep misbruik. Belangrijkste vind ik: goed en rustig/ niet over-doseren. Goed eten tijdens en na gebruik (eiwit,koolhydraten) (force feeden, ook al gaat het nog zo moeilijk)

Wat zijn jullie ervaringen met bommetjes? (oraal en veel in 1 keer?) aanrader/afrader?

cheers
tracpik
Newbie
Offline
 
Posts: 1
Geregistreerd: za jun 01, 2013 8:33 pm

Re: Wat vinden jullie "veel" pep op een avond?

Berichtdoor daywalker » zo aug 11, 2013 12:23 pm

Ik vind een bommetje geen afrader, mss wel eerder een aanrader; oraal werkt speed langer dan intranasaal, dus dan hoef je ook al niet bij te snuiven.
Ik kom toch een dag toe met een bommetje van 300 mg ongeveer van goede pep dan wel,
het kan soms ook handig zijn ivm snuiven, een bommetje of pep in een fles cola ( heb ik ook al eens gedaan) valt veel minder hard op natuurlijk.
Het shotten van pep raad ik af, spreek uit ervaring en is met je leven spelen, want je hart gaat van in rust ( 70 tpm) op enkele secondes naar bijna het dubbele

Succes :snort:
"There is an area of the mind that could be called unsane, beyond sanity, and yet not insane. Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity. You go around the circle to sanity, and on the other end of the circle, close to insanity, but not insanity, is unsanity."
Avatar gebruiker
daywalker
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 592
Geregistreerd: zo dec 16, 2012 2:33 pm

Re: Wat vinden jullie "veel" pep op een avond?

Berichtdoor zornax » zo aug 11, 2013 1:44 pm

Begin nam ik altijd teveel, echt een paar keer flink zuur gehad. Vond er niks aan pep.

tracpik schreef:Veel gebruikers haken af na 1 keer pep misbruik.


Ja herkenbaar, heb daardoor een half jaar lang niks geen drugs meer gebruikt.



Maar heb nu weer een aantal keer pep gebruikt, kleine hoeveelheden, maar dan is het toch een partij lekker :love: :love:

Less is more
Avatar gebruiker
zornax
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 261
Geregistreerd: di jun 05, 2012 10:43 am

Re: Wat vinden jullie "veel" pep op een avond?

Berichtdoor Multitude » zo aug 11, 2013 3:15 pm

tracpik schreef:Wat zijn jullie ervaringen met bommetjes? (oraal en veel in 1 keer?) aanrader/afrader?

Als ik weet hoe sterk m'n pep is vind ik eigenlijk dat ik moet bommen, voor m'n gevoel een stuk 'gezonder', valt minder op, en de kans dat je uiteindelijk teveel neemt is veel kleiner (iedereen kent dat ene laatste lijntje een uur voor het einde van het feest wel). Je hebt dan eigenlijk wel een weegschaaltje nodig omdat je alles in een keer naar binnen kiepert. Probleem is dat ik snuiven gewoon leuk vind, dus vaak doe ik dat nog steeds :snort:

Als je pep niet getest is kan je denk ik beter snuiven, rustig beginnen en dan opbouwen. Best kut als je bommetjes van 300 mg 30% gewend bent en dan een keer 70%+ te pakken hebt zonder het te weten. Maarja, eigenlijk altijd laten testen natuurlijk.
“And you are made of a hundred trillion cells. We are, each of us, a multitude.”
Avatar gebruiker
Multitude
Junkenhoeder
Donateur
Offline
 
Posts: 1874
Geregistreerd: di mei 08, 2012 12:27 am

Re: Wat vinden jullie "veel" pep op een avond?

Berichtdoor Belopsa » zo aug 18, 2013 2:19 am

Hangt bij mij vooral af van de kwaliteit van de pep.
Belopsa
Newbie
Offline
 
Posts: 3
Geregistreerd: zo aug 18, 2013 1:58 am


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Speed

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

Royal Queen Seeds banner