braindamage schreef:al die moraalridders ook hier
Tomaat schreef:braindamage schreef:al die moraalridders ook hier
Kan zijn, maar liever dat dan later met de vodden zitten...
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Tomaat schreef:nog erger
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Speakertjewhite schreef: wat vinden jullie persoonlijk leuker? pep ook leuk voor een feest? of toch wat minder als X?
Speakertjewhite schreef:oke top! hoe zit pep kwa hersenschade? en wat vinden jullie persoonlijk leuker? pep ook leuk voor een feest? of toch wat minder als X?
Ivo schreef:Fuck hersenschade, als ik betaal voor m'n drugs, wil ik er wat van voelen
Dreuge schreef:het is nu nog niet te laat om gewend te raken aan feesten zonder drugs. nuchter feesten is ook een optie.
westergas schreef:Maw MDMA is kudt, niet doen. GHB al helemaal niet behalve als je van duizelig zijn houd. Lekker aan de PEP gozert!!!!
snuifduif schreef:Ik weet niet welke 'ghb' jij neemt maar ik vind het toch echt een heerlijke drug om op de dansen hoor. Je kan helemaal opgaan in de muziek en ook lang volhouden.
Speakertjewhite schreef:Normaal hoef ik ook echt niet bij elk feestje drugs te gebruiken hoor, maar als ik 14 uur lang wil door stampen heb ik toch wat nodig....
Speakertjewhite schreef:Ik heb helaas geen test report van de pep maar vrienden van mij hebben al meerdere keren bij deze dealer gehaald en nooit ergens last van gehad (ze kennen hem persoonlijk) dus dan zal dat wel goed zitten lijkt me.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 29 gasten