Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Werking speed/xtc versterken en/of verlengen.

Het subforum voor alles wat eindigt op -amfetamine.

Werking speed/xtc versterken en/of verlengen.

Berichtdoor Snuivespuiteslikke » do nov 01, 2018 4:53 am

Goede nacht, avond, morgen, wat het voor u ook mag zijn. Ik gebruik nu al een paar jaar intensief speed en xtc, dus je weet 't wss al; ik heb helaas een tolerantie opgebouwd. Ondertussen heb ik met vanalles geëxperimenteerd; bananen, zwarte chocolade, maagzuurremmers (Omeprazol om precies te zijn) maar heb hier helaas nog geen effecten van vernomen. Nu luidt mijn vraag; zijn er andere medicijnen/voedingsmiddelen/... maakt niet uit wat eigenlijk, die de werking van mijn uppers kunnen verlengen/versterken? En helpen middelen waarin L-tyrosine zit echt mijn ervaring te verbeteren? Op een andere site las ik dan weer dat 5-htp de werking kan verbeteren, op een andere site stond precies het tegenovergestelde. Hoe zit het daarmee? De reacties zoals "meer snuiven/slikken ben ik ondertussen al beu gelezen en vind ik persoonlijk klinken alsof je niks van ervaring hebt en maar een beetje biggie komt praten. Ook ben ik me 100% bewust van de gevaren en gevolgen dus die praat boeit me ook niet. Het spijt me dat ik het op deze manier moet benadrukken maar op elke topic zijn 3/4 van de reacties wijsneuzen die denken alles te weten en de grote man te zijn. Zo heeft dit forum dus voor niemand nut. Graag enkel relevante en serieuze reacties dus.
One love✌ :stoned:
Snuivespuiteslikke
Newbie
Offline
 
Posts: 1
Geregistreerd: do nov 01, 2018 4:07 am

Re: Werking speed/xtc versterken en/of verlengen.

Berichtdoor snuifduif » do nov 01, 2018 5:53 am

Je bent niet alleen een tolerantie aan het opbouwen, maar ook grondig je serotonine systeem aan het verneuken. Je geeft aan de gevolgen niet te willen horen, maar je serotonine systeem is vrij kwetsbaar en dus vooral frequent xtc/mdma gebruik (laten we zeggen elke 2 weken een stevige dosis op een weekend?) is funest. Je dopamine systeem is een stukje robuster dus met speed kan je nog wel een tijd aanklooien. (Let wel dat speed in combinatie met xtc extra schadelijk is)

Na een tijdje heb je niet alleen maar een tolerantie, maar onherstelbaar je receptoren beschadigd en zullen pillen nauwelijks/helemaal geen effect meer hebben, buiten het feit om dat je er andere nare neurologische bijwerkingen van kan krijgen.

Er zijn inderdaad supplementen, maar de effectiviteit daarvan is allemaal niet bepaald bewezen. En zelfs zou je alle soorten supplementen slikken is 2x per maand nog te veel. Maar goed zo te lezen wil je dat niet inzien dus kan ik je alleen maar aanbevelen eens proberen te feesten op andere drugs voor wat afwisseling, en de xtc soms even links te laten liggen.
Avatar gebruiker
snuifduif
Bokito
DF Addict
Offline
 
Posts: 5286
Geregistreerd: za maart 05, 2011 7:00 pm
Woonplaats: Drugs en Omstreken

Re: Werking speed/xtc versterken en/of verlengen.

Berichtdoor MrMDMA » zo nov 04, 2018 4:26 am

Precies wat snuifduif zegt. Je serotonine systeem wil je niet verkloten, echt niet. Je hoeft niet te verwachten dat je tolerantie voor MDMA sneller kan doen wegnemen. Het herstel duurt vrij lang.

Daarentegen misbruik ik al jarenlang wekelijks grondig mijn dopamine systeem met vooral amfetamine en af en toe cocaïne. Naar mijn ervaring herstelt alles zich vrij snel. Een keertje vroeg naar bed, goed blijven eten, en 3 a 4 dagen later werkt alles weer zoals ik het wil. Tussentijds ook geen last van emotionele dips.
"Wat op het papier staat is een weergave van het beeld op het netvlies van de man die de kaart heeft gemaakt; en als je de zaak omkeert, kom je bij een oneindige regressie terecht, een oneindige reeks kaarten. Het proces van weergeven zal dat er steeds uitfilteren, zodat de psychische wereld slechts gevormd wordt door kaarten van kaarten, tot in het oneindige."

Avatar gebruiker
MrMDMA
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 388
Geregistreerd: za jun 25, 2011 7:13 pm


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Speed

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

Royal Queen Seeds banner
cron