Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

XTC+Pep

Het subforum voor alles wat eindigt op -amfetamine.

XTC+Pep

Berichtdoor pillenvreter » wo okt 26, 2011 4:49 pm

helloew allemaal,

na een aantal xtc ervaringen, die hardstikke leuk waren maar wel kort :( leek het me eens leuk om x+pep te proberen.

pep ook al een keer gebruikt, het effect vond ik niet zo overweldigend als x, dus weet hoe ik op beide producten reageer ;)

nu weet ik van mezelf dat ik aardig tegen drugs kan, maar moet ik bij deze combi nog ergens rekening mee houden? wil eerst xtc pakken, (1qdance verdeeld over 2 halfjes) en wanneer het effect net over de top heen is, (3 uurtjes na inname) wat puntjes pep erbij te pakken om niet in te kakken ;)

duss, 1x qdance+halve gram pep, getest op 60%, voor 10 uurtjes feest. moet kunnen?

groetjesss
Done: XTC, Speed, Coke, Truffels, Lachgas, GHB, Keta, 4-FMP, Nicotine en Alcohol

To do: meer van het bovenstaande :kleuter:
pillenvreter
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 409
Geregistreerd: do jun 02, 2011 11:06 pm

Re: XTC+Pep

Berichtdoor duplicity » wo okt 26, 2011 4:53 pm

Jup
FlashKip schreef:Toen ik thuis kwam vroeg ik via msn waarom ze ineens zo afstandelijk deed, ze zei dat er niets aan de hand was. Op dat moment werd ik para, misselijk, geen eetlust en down. Ik wist totaal neit wat er aan de hand was.. heb toch met mijn stomme kop 13ml ghb achterover gegooid wat uiteindelijk maar net goed was afgelopen
Avatar gebruiker
duplicity
Amoedergast
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1548
Geregistreerd: zo apr 10, 2011 11:46 pm

Re: XTC+Pep

Berichtdoor pillenvreter » wo okt 26, 2011 5:04 pm

ooo wat heerlijk weer :P

maar moet ik nergens rekening mee houden? klap als xtc uitwerkt? overheerst pep meteen? hartfalen? oververhitting? totale chaos bij deze fokking dodelijke combinatie? :smokin:
Done: XTC, Speed, Coke, Truffels, Lachgas, GHB, Keta, 4-FMP, Nicotine en Alcohol

To do: meer van het bovenstaande :kleuter:
pillenvreter
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 409
Geregistreerd: do jun 02, 2011 11:06 pm

Re: XTC+Pep

Berichtdoor Koekert » wo okt 26, 2011 5:16 pm

pillenvreter schreef:ooo wat heerlijk weer :P

maar moet ik nergens rekening mee houden? klap als xtc uitwerkt? overheerst pep meteen? hartfalen? oververhitting? totale chaos bij deze fokking dodelijke combinatie? :smokin:

Al gelezen over de hersenschade van deze combi? En zou de pep rustig opbouwen want denk als je veel snuift je mdma gevoel ineens ver weg is.
Avatar gebruiker
Koekert
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 283
Geregistreerd: ma maart 07, 2011 9:09 pm

Re: XTC+Pep

Berichtdoor pillenvreter » wo okt 26, 2011 5:18 pm

@koekert,

dat was juist het probleem bij mij, ik kon niet lekker 10 uurtjes feesten op 1,2-3 pilletjes, xtc is gewoon 3 uur na inname uitgewerkt bij mij, en zit dan met een vaag gevoel. dit wil ik dus opvangen met pep en gewoon de rest van de nacht qnallen.
Done: XTC, Speed, Coke, Truffels, Lachgas, GHB, Keta, 4-FMP, Nicotine en Alcohol

To do: meer van het bovenstaande :kleuter:
pillenvreter
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 409
Geregistreerd: do jun 02, 2011 11:06 pm

Re: XTC+Pep

Berichtdoor Shizzel » wo okt 26, 2011 6:00 pm

of beginnen met de pep en op het einde je xtc?
Richt je op de toekomst, Verdrink niet in het verleden *
Avatar gebruiker
Shizzel
Duivelinneke
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 390
Geregistreerd: ma jun 27, 2011 11:48 pm
Woonplaats: Antwerpen

Re: XTC+Pep

Berichtdoor Koekert » wo okt 26, 2011 10:49 pm

Shizzel schreef:of beginnen met de pep en op het einde je xtc?

Dan zou ik het toch eerder andersom doen. Eerst spacen en op het einde de laatste restjes energie verbruiken op de pep :rock: Denk alleen wel dat deze combi zorgt voor een zware kater :P
Avatar gebruiker
Koekert
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 283
Geregistreerd: ma maart 07, 2011 9:09 pm

Re: XTC+Pep

Berichtdoor pillenvreter » do okt 27, 2011 1:49 pm

heb van beide nog nooit een kater gehad :P

dus we zullen zien ;) eerst op de x gaan, dana lekker peppen
Done: XTC, Speed, Coke, Truffels, Lachgas, GHB, Keta, 4-FMP, Nicotine en Alcohol

To do: meer van het bovenstaande :kleuter:
pillenvreter
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 409
Geregistreerd: do jun 02, 2011 11:06 pm

Re: XTC+Pep

Berichtdoor FRESH » do okt 27, 2011 4:45 pm

Ik zou eerst de pep nemen...misschien bevalt dat genoeg en neem je de m er niet eens bij 8-)

Ook wel eens die combi gedaan, vond ik best lekker, werd er alleen erg moe van op een gegeven moment :) maar gelukkig was ik toen al thuis...ook niet raar na 16uur haha.
FRESH
Offline
 

Re: XTC+Pep

Berichtdoor pillenvreter » vr okt 28, 2011 11:56 am

FRESH schreef:Ik zou eerst de pep nemen...misschien bevalt dat genoeg en neem je de m er niet eens bij 8-)

Ook wel eens die combi gedaan, vond ik best lekker, werd er alleen erg moe van op een gegeven moment :) maar gelukkig was ik toen al thuis...ook niet raar na 16uur haha.


kan natuurlijk ook alleen pep meenemen ja :P, maar de combi leek me juist zo leuk:)

en wanneer waarom werd je moe dan :P, of had je niet zo veel pep genomen? :snort:
Done: XTC, Speed, Coke, Truffels, Lachgas, GHB, Keta, 4-FMP, Nicotine en Alcohol

To do: meer van het bovenstaande :kleuter:
pillenvreter
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 409
Geregistreerd: do jun 02, 2011 11:06 pm

Re: XTC+Pep

Berichtdoor Shizzel » vr okt 28, 2011 12:29 pm

ik zou echt eerst voor de pep gaan :D begin al lekker voor je feestje met een dikke lijn. Vind ik het beste :)
Richt je op de toekomst, Verdrink niet in het verleden *
Avatar gebruiker
Shizzel
Duivelinneke
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 390
Geregistreerd: ma jun 27, 2011 11:48 pm
Woonplaats: Antwerpen

Re: XTC+Pep

Berichtdoor Harderstyles » wo nov 02, 2011 1:07 am

Ligt er maar net aan wat je zelf 't fijnste vindt, de pep-rush of de MDMA-feeling! Ik pak zelf meestal eerst pillen en daarna pas de pep, dan heb je tenminste op het begin van het feest optimaal kunnen genieten van de X!
Als je blijft doen wat je deed, blijf je krijgen wat je kreeg
Avatar gebruiker
Harderstyles
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 27
Geregistreerd: wo maart 30, 2011 2:14 pm
Woonplaats: Eindhoven

Re: XTC+Pep

Berichtdoor Jack Daniels » wo nov 02, 2011 7:17 pm

pillenvreter schreef:heb van beide nog nooit een kater gehad :P

dus we zullen zien ;) eerst op de x gaan, dana lekker peppen


mdma kater vind k wel meevallen, pep kater is ziekelijk
Avatar gebruiker
Jack Daniels
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 355
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:34 pm

Re: XTC+Pep

Berichtdoor Tisjeboy » do nov 03, 2011 12:20 am

Jack Daniels schreef:
pillenvreter schreef:heb van beide nog nooit een kater gehad :P

dus we zullen zien ;) eerst op de x gaan, dana lekker peppen


mdma kater vind k wel meevallen, pep kater is ziekelijk


Zeker als je ze allebei hebt!
Avatar gebruiker
Tisjeboy
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 734
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 11:38 pm

Re: XTC+Pep

Berichtdoor megatrippie » do nov 03, 2011 8:45 am

Voor een feestje is het een goede combo.
Wat ik altijd deed was uurtje of 2 voordat het feestje begon klein bommetje of 2 lijnen.
Dan na binnenkomst op het feestje pilletje
af en toe een kwartje of halfje als het echt nodig bleek en als je echt het idee krijgt dat je inkakt nog een klein lijntje.
De energie van de pep en en de warme deken van de xtc :rock:

Tegenwoordig geen x meer op feestjes.
4-FMP :love:
Tree Hugging Hippie Crap
megatrippie
In Memoriam
Offline
 
Posts: 572
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 2:52 pm

Re: XTC+Pep

Berichtdoor Perry » wo nov 23, 2011 9:46 pm

Wat ik altijd deed was paar tikjes pep nemen, ongeveer kwartiertje / half uurtje voor de xtc.
Dan XTC en lekker daarop gaan spacen.
Het uitwerken is veel minder heftig en als het is uitgewerkt is je energie nog steeds niet echt weg :D
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: XTC+Pep

Berichtdoor pillenvreter » zo nov 27, 2011 6:15 pm

pfoeeee was mee een feestje wel :D

mini-tripreport: Qlimax 2011

half 10 naar binnen, mezelf vakkundig langs de hondjes geloodst en lekker een biertje gepakt.
half 11 klaar om te droppen, 2/3 oranje Q dance genomen, begon ongeveer kwart over 11 te werken, had 's avonds een flink bord pasta op en was klaar voor de nacht :D

inslag was ik even versuft, stond even 10 min te spacen, maar daarna heerlijk knallen :D

tegen 1 uur ongeveer de rest naar binnen gewerkt, heb nu totaal 1,5 q dance op. lekker geknald tot een uur of 3. voelde het effect toch wel duidelijk minder worden en het was tijd vooooorrr :snort:
pppepp.

heel klein mini snuifje naar binnen gewerkt, steeg gelijk naar mn hoofd, tintelde constant in mn hoofd, niet echt super, maar de vermoeidheid was iig weg!

nog eventjes een half uurtje (max) op de tribune gezeten, en toen begon ik eigenlijk een beetje te hallucineren, (vrij lage dosis mdma?) had maar max 250mg op. vorige nacht wel super kort geslapen, (2 uurtjes) zou het daaraan gelegen kunnen hebben? probeerde op de riem vn een maatje te leunen, maar kwam er toch achter dat het geen tafel was.. en nog meer van die kleine dingetjes (geen snorren of brillen haha).

voelde aan mn lichaam dat het toch wel aardig vermoeid begon te raken, maar toch nog wel flink staan dansen tot de afsluiter, daarnaast nog een paar raketjes naar binnen gewerkt vanaf 2 uur :P

viel me wel op dat ik bij de combi xtc+pep overmatig aan het zweten was, zodra ik van buiten de zaal weer inliep, begon ik flink te zweten zonder maar iets te doen :P.

mn sealtje pep toch maar door de wc gespoeld, (0.5 gram max) want vond het toch wel rotzooi, met al die tintelingen enzo, was een beetje gemengd gevoel.

kwart over 7 lekker opgehaald! half 8 thuis, en 10 uur weer wakker haha, ogen als teeschoteltjes nog steeds, maar die zijn inmiddels al wel weer flink gekrompen. voel me opzich wel aardig fit, ben benieuwd of er nog een flinke kater komt vanavond..

nou dit was het,, kortom weer een super feestje gehad Q dance! :hulde:
op naar hard bass!
Done: XTC, Speed, Coke, Truffels, Lachgas, GHB, Keta, 4-FMP, Nicotine en Alcohol

To do: meer van het bovenstaande :kleuter:
pillenvreter
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 409
Geregistreerd: do jun 02, 2011 11:06 pm


Keer terug naar Speed

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

Royal Queen Seeds banner