Ivo schreef:Hahahahaha, dat vraagt echt om misbruik.
fullwittecokey schreef:Persoonlijke ervaring, leg een lijn klaar mooi recht en lang en hou ze dan gewoon knal onder de neus. Te langer je twijfelt te harder ben je verslaafd.
Flameon schreef:Mercie Boekoe!
fullwittecokey schreef:Persoonlijke ervaring, leg een lijn klaar mooi recht en lang en hou ze dan gewoon knal onder de kraan. Te langer je twijfelt te harder ben je verslaafd.
Als je denkt dat mijn visie verkeerd is, leg dan even uit eh
Frog schreef:fullwittecokey schreef:Persoonlijke ervaring, leg een lijn klaar mooi recht en lang en hou ze dan gewoon knal onder de kraan. Te langer je twijfelt te harder ben je verslaafd.
Als je denkt dat mijn visie verkeerd is, leg dan even uit eh
of nie pattattekut
Verf schreef:Dit lijkt me toch maar heel kort door de bocht. Volgens jou "theorie" kan iedere pepjunk aantonen dat ie niet verslaafd is door een lijntje weg te spoelen, terwijl ie mss langs zich nog een hele zak heeft liggen Beetje kromme redenering, denk je niet?
Trippie schreef:Nog beter: gebruik 3 maanden geen pep, als dat zonder problemen lukt ben je niet verslaafd.
After 1971 he also took amphetamines, despite the concern of his friends, one of whom (Ron Graham) bet him $500 that he could not stop taking the drug for a month. Erdős won the bet, but complained that during his abstinence mathematics had been set back by a month: "Before, when I looked at a piece of blank paper my mind was filled with ideas. Now all I see is a blank piece of paper." After he won the bet, he promptly resumed his amphetamine use.
fullwittecokey schreef:toen de situatie van een lijn wegspoelen mij echt niet lukte
JongGeleerd schreef: de controle over het wel of niet kopen heb ik goed.
fullwittecokey schreef:Persoonlijke ervaring, leg een lijn klaar mooi recht en lang en hou ze dan gewoon knal onder de kraan. Te langer je twijfelt te harder ben je verslaafd.
westergas schreef:Snuiven is voor meisjes!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 28 gasten