No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Ivo schreef:Drugs nemen op een compleet lege maag is nooit aan te raden, en zeker niet bij speed...
Azymuth schreef:
Je pupillen veranderen normaal niet echt van speedgebruik trouwens.
Immo schreef:Azymuth schreef:
Nou bij mij worden ze toch een stuk groter hoor.
Moon schreef:Na de eerste 2 lijnen wordt ik ook altijd misselijk en moet ik kokhalzen. Heb nog nooit overgegeven maar zit er vaak wel dicht tegenaan. Na 10 min. is het voorbij en heb ik er de rest van de avond/nacht/dag ook geen last meer van.
Davinci schreef:Immo schreef:Azymuth schreef:
Nou bij mij worden ze toch een stuk groter hoor.
Idem hier, ze worden echt een stuk groter.
Flameon schreef:Mercie Boekoe!
Dione schreef:enorme schoteltjes
Dione schreef:Davinci schreef:Immo schreef:Nou bij mij worden ze toch een stuk groter hoor.
Idem hier, ze worden echt een stuk groter.
Een stuk groter is een understatement. Ik krijg enorme schoteltjes van speed.
OT: wat eten vlak voor en tijdens gebruik kan nooit kwaad. Verder kan ik je aanraden af en toe wat zouts (chips, bouillon, zoute pinda's) te eten tijdens gebruik en 2 glazen water per uur te drinken. Zo vul je het vocht en zoutverlies weer aan en dit gaat je hoogstwaarschijnlijk heel erg helpen met het kunnen plassen en de hoofdpijn.
Dione schreef:Ja maar als je niks eet tijdens je speed gebruik, wat de meeste mensen dus doen, dan krijg je ook geen zout binnen he
Koekert schreef:Het probleem is alleen dat je op de meeste feesten niet kan eten. En erna is er meestal ook niks open. Maar voortaan ga ik wel vlak van te voren nog even wat eten. Bedankt voor de tips iedereen.
knolselderij schreef:Koekert schreef:Het probleem is alleen dat je op de meeste feesten niet kan eten. En erna is er meestal ook niks open. Maar voortaan ga ik wel vlak van te voren nog even wat eten. Bedankt voor de tips iedereen.
probleem is dat je niet KAN eten
Dione schreef:knolselderij schreef:Koekert schreef:Het probleem is alleen dat je op de meeste feesten niet kan eten. En erna is er meestal ook niks open. Maar voortaan ga ik wel vlak van te voren nog even wat eten. Bedankt voor de tips iedereen.
probleem is dat je niet KAN eten
Gewoon jezelf dwingen. Daarbij zijn er genoeg dingen te koop die wel makkelijk weg te krijgen zijn. Fruit, brinta, soep, kwark, drinkontbijt, om maar een paar voorbeelden te noemen. Die dingen zul je weliswaar niet snel tegenkomen op een feestje, maar zijn wel handig om in huis te hebben voor als je weer thuis komt.
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Koekert schreef:Heb ondertussen een paar keer wat pep gepakt op een normale dag. En heb geen negatieve dingen ondervonden. Denk dat veel dansen (Oververhit?) en niks eten bij mij gewoon zorgt voor de misselijkheid, hoofdpijn etc. Bommen of snuiven maakt bij mij trouwens ook geen verschil. Ik kan bij allebei nare verschijnselen krijgen. Weet iemand toevallig of een rennie helpt als je last van je maag hebt door de pep Ik ga het het volgende feestje gewoon eens proberen. En verder genoeg drinken en zoals altijd een vitamine c pil van te voren nemen. En natuurlijk niet te veel speed pakken, al is dat volgens mij niet direct de oorzaak. Hopelijk wordt ik het volgende feestje niet weer (dood)ziek.
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 27 gasten