Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Eerste keer 4-fmp en afteren met etizolam en 2c-c

Voor tripreports die niet in de andere subfora thuishoren.

Eerste keer 4-fmp en afteren met etizolam en 2c-c

Berichtdoor Eboys » zo jul 28, 2013 2:47 pm

Ik gebruik nu precies een jaar drugs op feesten (en af en toe iets trippend's thuis).
Dit heb ik afgelopen weekend gevierd op het feestje waar ik vorig jaar voor het eerst pillen gebruikte. Ik was toen meteen verkocht en heb sindsdien steeds meer met drugs geëxperimenteerd. Elke keer weer iets nieuws proberen, elke keer weer een ander gevoel, een andere ervaring en andere herinneringen.
Ik hoorde de laatste tijd steeds meer over 4-fmp en werd steeds nieuwsgieriger. Aangezien ik een jaar geleden voor het eerst pillen heb gedaan leek het mij wel leuk om nu, precies een jaar later, voor het eerst 4-fmp te doen.

Het feest begon om 14:00uur (wij gingen met de partybus en kwamen om ongeveer 14:15 aan) en de sfeer zat er meteen goed in. Na 2 uur kon ik echt niet langer wachten en heb ik een 4-fmp capsule van 180 mg erin geketst. Na ongeveer een half uur voelde heel mijn lichaam zo licht als een veertje. Ik zat aan een picknicktafeltje met mijn armen rustend op tafel, maar op dat moment kwamen ze omhoog zonder dat ik iets deed. Alsof mijn armen van helium waren.
Ik kreeg enorm veel zin om te gaan feesten en springen en van alles en nog wat allemaal tegelijk en ik voelde me helemaal top (dit woord vindt ik het gevoel het best beschrijven, want je voelt je top in de zin van goed en je voelt je top in de zin van dat je helemaal zweeft en zo het gevoel krijgt dat je met 1 sprong al letterlijk aan de top (van de feesttent) zit). Een vriend van me (J.), die die avond voor het eerst 6-apb ging gebruiken, had om 15:00uur zijn eerste pilletje al naar binnen gewerkt en ik was benieuwd of hij al iets voelde en wilde hem gaan knuffelen, maar ik was hem kwijt. Ik besloot dat "J. zoeken" het eerste was wat ik moest gaan doen en ik begon meteen, samen met een andere vriend (L.), aan deze missie.
Zodra ik opstond om te gaan lopen merkte ik dat ik een soort wolken schoenen had aangedaan, tenminste het voelde alsof ik op wolken liep zo fijn en makkelijk dat het ging.
L. en ik kwamen tijdens deze missie al vrij snel (ik schat ongeveer na 5 minuten) langs de hardcore stage en besloten hier maar even te gaan feesten. Vanaf dat moment was de missie eigenlijk al vergeten. Ik ben J. nog wel af en toe tegen gekomen die dag, maar L. en ik hadden een nieuwe missie. Wij vonden namelijk dat het niet erg goed los ging daar op dat feest en besloten dat wij daar iets aan moesten gaan doen.
Onze missie was nu: "Ga elke stage af en ga overal minimaal een half uur helemaal uit je plaat!" (bij de leuke stages bleven we dan natuurlijk wat langer)
Deze missie hebben we volgehouden tot het eind van het feest. Dit lukte mij makkelijk door de 4-fmp. Ik ben nog nooit zo lang, zo hard los gegaan.
Om 19:00uur heb ik nog 120 mg bij gepakt. Ik merkte niet dat dit inklapte, maar ik merkte wel dat het gevoel hierdoor in ieder geval niet minder werd.
Van pillen vindt ik het wazige en het wause ervan een heel leuk aspect. Dit had ik totaal niet met 4-fmp. Ik was super scherp en helder. Dit vond ik aan de ene kant jammer, maar aan de andere kant heb ik zo wel bewuster genoten van het feest. Ik had wel af en toe momenten dat mijn ogen lekker gingen hangen.
Om 1:00uur gingen alle stages dicht behalve de main, waar nog een eindshow zou zijn tot 2:00uur. Mocht het nou net zo zijn dat ik om 1:00 zoiets had van: "nou, ik vindt het wel mooi geweest zo. Ik heb mijn missie succesvol uitgevoerd, hoewel zonder succes, want nog steeds gaat het niet heel extreem los en mijn benen beginnen weer wat gewicht te krijgen, dus laat ik hier gaan zitten."
Toen ben ik, samen met J., gaan zitten en heb lekker zitten kijken en genieten van de eindshow (met nog een sprankje hoop dat de rest van de feestgangers los zou gaan voor mij, maar helaas).

J. zou na het feest bij mij blijven slapen. Om lekker te kunnen slapen en misschien nog wat te afteren hadden we etizolam meegenomen om in de bus alvast in te nemen. Hierdoor werd ik qua motoriek een soort van dronken, ontspanden mijn lichaam en kaken (ik had maar heel lichtjes last van strakke kaken gehad, maar die etizolam was toch wel fijn) en kwam ik in een schijt-aan-alles-chill-mood.
Wij moesten toen nog ongeveer 20 minuten naar huis fietsen. Het slingerde een beetje en het was koud, maar daardoor was thuiskomen extra fijn.
Door die schijt-aan-alles-chill-mood besloten J. en ik nog 2c-c te doen. Ik had nog een capsule liggen met 30 mg 2c-c en J. had nog 20 mg. Deze hebben we open gemaakt, door de helft gedaan zodat we ieder 25 mg hadden en in kleinere lijntjes opgesnoven.
Al vrij snel begon heel de kamer, zoals ik wel gewend was bij 2cc, te ademen en nog redelijk heftig ook. Het plafond in de kamer was bedekt met riet en het leek wel of al die stengels zichzelf door elkaar aan het husselen waren, zoals dat spelletje met 3 bekertjes waarbij onder 1 bekertje een balletje ligt, maar dan met heel veel stengels riet.
Ik keek naar de deur van de kast. Hier zitten best veel kleine beschadigingen op, maar het leek op dat moment wel alsof er over heel de deur allemaal vliegen en beestjes zaten (nog meer dan de originele beschadigingen). Je zou denken dat dat eng is, maar (waarschijnlijk door de etizolam) had ik er schijt aan en vond ik het wel grappig. J. zag het ook, maar die had er ook schijt aan.
Ik was een tijdje lekker aan het trippen tot op een gegeven moment ik af en toe ergens naar aan het staren was en, zonder dat ik het door had, de omgeving verdween en ik heel ergens anders terecht kwam. Daar stond ik dan met mensen te praten of soms was ik weer even op het feest van die avond en was ik daar lekker aan het feesten. Na een tijdje hoorde ik J. dan mijn naam zeggen en ineens was ik weer in de echte wereld, die nog steeds aan het ademen was. Pas dan realiseerde is me steeds dat dat een hallucinatie was geweest.
Af en toe dacht ik zelfs, als ik had gehallucineerd dat ik weer op het feest was, dat heel die avond een hallucinatie was en ik helemaal niet op dat feest was geweest. Het duurde dan steeds even voor ik me weer besefte dat dat wel zo was.
Die overgang van de echte wereld naar die hallucinatie maakte ik steeds niet mee en achteraf voelde het dan net alsof je in slaap bent gevallen, dat heb je ook nooit door op het moment zelf en als je wakker wordt weet je niet meer precies wanneer dat gebeurde

Zulke hallucinaties heb ik ook wel eens gehad met MDMA, maar dat komt dan door de MDA. Ik vraag me nu dus ook af of er ook geen MDA in 4-fmp zit of wordt afgebroken van 4-fmp.

Uiteindelijk sliepen we rond 12uur 's middags en werden we om half 6 wakker gemaakt door mijn ouders die niet echt hadden verwacht 's avonds thuis te komen bij 2 jongens, half in coma en één grote troep in huis.
Op dat laatste na is die dag echt perfect geweest, als ik er zo op terug kijk. Ik ben weer een geweldige ervaring rijker. Eigenlijk moet ik zeggen: Ik ben weer geweldige ervaringen rijker! en ik kijk nu al weer uit naar mijn volgende keer 4-fmp!
Done: Cannabis, MDMA, Speed, Cocaïne, Truffels, Etizolam, 4-fmp, 2c-b, 2c-c, N2O, DMT, AM-2201
To Do: LSD, 6-apb, metoxetamine, MDA
Eboys
Newbie
Offline
 
Posts: 2
Geregistreerd: di okt 02, 2012 1:52 am

Re: Eerste keer 4-fmp en afteren met etizolam en 2c-c

Berichtdoor lemon » vr okt 16, 2015 5:40 am

Bij een eerste keer 4-FMP zou ik niet gaan mixen met andere drugs. Maar gelukkig liep het dit keer goed af. Leuk report verder.
lemon
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 110
Geregistreerd: za jun 04, 2011 9:54 am

Re: Eerste keer 4-fmp en afteren met etizolam en 2c-c

Berichtdoor Poseidon » vr okt 16, 2015 10:54 am

Mooi verslag. Klinkt als een erg aangename ervaring. Was misschien verstandiger geweest als jullie in de etizolamrush het dromenrijk in gegleden waren maar ja...zo werkt dat meestal niet als je al waus bent. Dan pak ik zelf ook van alles door elkaar. :-P
Wij willen onze blauwe luchten terug.
Avatar gebruiker
Poseidon
JeVader
In Memoriam
Offline
 
Posts: 10486
Geregistreerd: do maart 17, 2011 4:34 pm
Woonplaats: Liquid Universe

Re: Eerste keer 4-fmp en afteren met etizolam en 2c-c

Berichtdoor Desire » zo nov 22, 2015 1:53 am

Wat ik denk is dat de Etizolam de 4-FA een beetje aan de kant heeft gezet en je lichaam tot slapen heeft gezet. Aangezien het een after party was, was je al langer wakker. Je lichaam kan op zijn en ik kan aan nemen dat na een Etizolam je lichaam sneller stoffen aanmaakt die je ook aanmaakt als je droomt. Dus dan droom je een soort van, wat volgens mij via enkele zelfde receptoren werkte als psychedelic. I'm not sure, dus correct me if it's a lie. Ik zelf merk dit wel eens. Zo heb ik op een after zeer sterke psychedelische effecten gehad zonder psychedelica, enige middel in de mix wat deels psychedelisch is was ketamine, maar zoveel had ik ook weer niet op.
Wanneer men een lijst maakt met genuttigde middelen, dan noemt gij dat een drugslijst. Van A-Z en 0-9 of is het 10? Wazig? Ja, eh groetjes van de glazenwasser.
Desire
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 36
Geregistreerd: za nov 21, 2015 12:16 am


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Andere Tripreports

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

Royal Queen Seeds banner