Oke mensen ben een tijdje weg geweest maar heb me nu eens iets meegemaakt dat ik dacht laat ik dat eens even posten hier. so here we go.
Ik ben al tijden aan het kijken naar RC's enso, duizenden sites bezocht, maar altijd gedacht ja fock dit kan toch niet goed gaan. Maargoed een maat van mij deelde deze interesse en dacht ik doe het gewoon. bij deze noemen we hem L, L dacht ik haal lekker wat flubromazelam en we kijken we of het aan komt. Ja hoor afgelopen donderdag lagen ze mooi verpakt op de mat, lekker hea dat dat zo makkelijk kan. Ik was niks geks van plan die avond, alleen sinds dat ik het blowen op een laag pitje ben gaan zetten is mijn gezuip ver 2 dubbeld. het eerste deel van de avond hebben we ergens buiten gezeten het was lekker weer( waarom die vliegen dan altijd zo vervelend moeten doen snap ik alleen niet). het bier smaakte me wel lekker ze waren ook zo op. Het scheelde dat ik de volgende dag moest werken dus laat kon ik het toch niet maken. Na een gezellige avond wou ik rond 23:00 richting huis gaan, waarop L reageerde neem een flubrotje mee dan kijken of je het wat vind zoja kun je ze altijd krijgen. Nouja daar zeg ik geen nee tegen. ik dacht nou als ik eens lekker wil relaxen neem ik dat ding wel en kijken wat er gebeurt. eenmaal thuis aangekomen was ik toch wel benieuwd en zoals ik wel vaker doe dacht ik gewoon fockit we gooien deze er lekker bij in. Slim hea met al die alcohol, nou dat heb ik geweten of juist niet (tis maar hoe je het bekijkt). ik ben op de bank gaan zitten en vanaf dat moment was ik voor mijn gevoel out gegaan. zaterdag ochtend pas werd ik weer wakker in het ziekenhuis, ja de verbazing sloeg aardig toe 2 dagen out geweest dacht ik hoe dom kun je zijn. helaas was dat ook niet helemaal waar, al die tijd dat ik dacht out te zijn geweest heb ik dus gewoon vrolijk rond gewandeld. Die donderdag avond heb ik gewoon met mijn pa zitten lullen, die wel vond dat ik raar pratte ( met dubbele tong) maar omdat ik mijn ingeikkelde ontgrendel code van me telefoon nog kon dacht hij er niks bij. Totdat de volgende ochtend ik nog steeds raar pratte en niet eens recht kon lopen. mn ouders hebben me toen meegenomen naar de huisarts die ik lekker de huid volgescholden heb na zeggen van mijn ouders. Ergens had ik gedroomd dat ik mijn neus moest aan raken dit was dus blijkbaar toen ik daar zat. bij de huisarts hebben ze met verbazing 3 verschillende doktoren naar me laten kijken om me vervolgens naar het ziekenhuis te sturen. hier heb ik gelegen tot zaterdag, aan de hartbewaking natuurlijk. Dit vond ik volgens mijn ouders alleen niet zo leuk ik heb ze vanalles genoemd en wel duizend keer alle kabels van me lichaam afgeropt. de zuster kan ik me nog wel herinneren die keek met de keer dat ze ze weer vast moest plakken minder vrolijk, waarschijnlijk ook omdat ik haar de huid vol heb gescholden. algoed ik wou dat ik nog meer kon vertellen als dit maar alles is zwart voor mij. nu ben ik weer helder and i rocked that shit
of ik er trots op moet zijn weet ik niet denk het niet, ben ik ook niet maar wat een focking ervaring.
Overthinking stuff until its so wierd, that its starts to make sense.