Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Kratom; het geheim eindelijk ontsloten!

Voor tripreports die niet in de andere subfora thuishoren.

Kratom; het geheim eindelijk ontsloten!

Berichtdoor Tony Montana » wo jul 25, 2018 9:16 am

Kratom - dat het larie en apekool zou zijn dat, zoals sommigen beweren, verschillende afkomsten en Veins verkoop-trucjes zouden zijn is... larie en apekool!

Ikzelf heb tot eergisteren nooit in Kratom geloofd, ik was verslaafd aan Speedballs, nonstop, en zocht reeds toen ik nog gebruikte een substituut - nuchter zijn is niets voor mij; saai, deprimerend, veel te veel nadenken wat tot veel te veel zorgen doet leiden, last van cravings bij het trachten te stoppen van gebruik en zo meer - en dus probeerde ik Kratom uit; naar wat ik las zouden de Red Veins en dan wel de Borneo/Bali de beste Veins zijn om het Opioide effect te ervaren: euforisch, high, roes, kalm, nodding off, helpende tegen WD etc...

De White Vein zou dan weer de meest stimulerende zijn doch zonder nervositeit.

Allen zouden in lage dosis meer opwekkend werken en in hoge dosis meer het Opioide effect geven.

Ik probeerde dus die Red en White veins uit; Red, bij geen enkele dosis effect, White, zeer oppeppend maar maakte me wel degelijk nerveus!

Extracten en tincturen: geen effect!!!

Wat een bull fucking shit, die ophemeling van Kratom!!!

Tot ik gratis van iemand tien gram Green vein Maeng Da en tien gram Red Vein Maeng Da kreeg en me verzekerde dat ik met vijf gram van Maeng Da, volgens hem dé meest potente, euforische soort en zeker opwekkend én Opioide effecten zou geven, ik nam het maar aan om toch maar iets in m'n lijf te proppen...

Niets van verwachtende...

Ik had al eerder veertig gram Red Borneo in één dosis genomen en niets gevoeld - nu, het is wel zo, ik ben iemand met enorm sterke weerstand; ik heb altijd al van eender wat het drie, vier tot wel vijf dubbele nodig van iets dan soms zelfs verslaafden nemen en ik pas met zo'n dosis effect bekom...

Echter, ik had zowel de Red als Green M.D. in Melk gedaan (ik ben dol op Melk plus las ik dat het Kratom zou potentieren...) en dus een dosis twintig gram binnen gekapt.

Het geheim werd me ontsloten, het gaat er gewoon om de juiste Kratom-soort en Vein te vinden, al blijkt Maeng Da inderdaad het meest potent en euforisch te zijn; waar een plant namelijk groeit, is bepalend voor welke actieve Alkaloïden een plant, hier de Kratom bladeren, aanmaakt: de grond en altitude bv. zijn twee factoren die van plaats tot plaats verschillen en door het verschil in zuurstofgehalte én voedingsstoffen in de grond maakt eenzelfde plant op andere plaatsen gelijkaardige doch andere en in andere verhoudingen al dan niet actieve Alkaloiden aan (indien behorende tot de Alkaloiden, d.s.v.z.).

Zo ook met Coke, de Erythroxylum Coca; de meeste mensen merken geen verschil tussen Colombiaanse of Peruviaanse Coke bv., echter omdat ze het echte effect van Coke niet kennen; zuivere Coke heeft grote onderlinge verschillend, waarbij die uit Peru zeer relaxed is en een zeer minieme energy boost geeft en dé meest intense euforie, vooral dan lichamelijk ook, orgastisch, en meer langzaam inwerkend en uitwerkend, langer werkend en minder craving geeft, daar slaat die van Colombia harder in, werkt minder lang, geeft meer craving door het meer plotse uitwerken en geeft een meer geestelijke euforie niet zo zeer lichamelijk. Maar versneden, sterk versneden (onder 80%), verdoezelt deze verschillen al bijna geheel, een enkele actieve cut zoals Caffeine en daarom moet dat niet zoveel procent zijn is genoeg om perfecte Coke te verneuken...!

Goed, Kratom dus! Het verschil in waar het groeit mag wel duidelijk wezen en de vele bronnen die Maeng Da als meest potent en euforisch duiden lijkt te kloppen. En twintig gram van deze melange was genoeg voor het volgende, wat mij wist te verbluffen:

- Na een kwartier begon ik me reeds opgewekt en actief te voelen, echter zonder nerveus gevoel ditmaal, ik werd praatgraag en voelde me een beetje zoals op goede pep zelfs! Dit nam nog toe in zeer aangename mate, maar pas na een goed uur kwam het ultieme gevoel op; mijn redding uit dit dal der nuchterheid, illegaliteit en chemische zooi - een volledig natuurlijk niet geëxtraheerd product bleek mijn reddingsboei, mijn salvatie, mijn alles te zijn!

- Toen sloeg ook, al bleef er energie aanwezig, het Opioide effect in, en toen was ik pas écht euforisch! Mijn angsten en zorgen waren volledig verdwenen, tintelingen stroomden doorheen mijn gehele lichaam, en zeer intens, ik was in een heerlijke high/roes, en ik genoot, oh wat genoot ik! Met volle teugen! Ja, dit was het, this is it, dit wil ik meer ervaren!!!

- Het gevoel heeft toch een kleine twee uur gepiekt en een goede vier uur in totaal doorgewerkt! Als ik de prijzen bekijk voor deze soort voor 50 of 100 gr., dan is dit spul om zo eens twee of drie keer per week te gebruiken wel een zeer aantrekkelijke prijs ook!!!

Conclusie; er is wel degelijk verschil tussen de soorten, maar ook is iedere drug zeer persoonlijk, en het is dus kwestie de juiste soort te vinden en ik heb Kratom te snel als stom natuurlijke oplichterij en placebo-effect bij voorstanders ervan bestempeld, jammer genoeg... Als ik blijven zoeken had, had ik jaren geleden reeds de juiste soort voor me gevonden!!!

De volgende dag kocht ik de twee zelfde soorten en deed hetzelfde, hetzelfde effect deed zich voor! Het was een test om te zien of het niet gewoon domweg toeval was of zo, of weet ik veel... omdat ik wilde dat het werkte onbewust en zo misschien een placebo effect had gecreëerd, al geloofde ik echt niet dat dat spul ging werken, maar toch, ik moest een meta-test doen om te bevestigen of het zich hetzelfde zou herhalen; ja dus!!!

ps: melk denk ik potentieert wel degelijk, aangezien het tevens een endorfine-releaser is... Niet enkel, trouwens, stopte het volledig mijn verlangen naar Opioiden, tevens ook de craving naar Coke! Nu ben ik geheel mee: Kratom is een wondermiddel, waarvan men puur natuur, zonder echt risico, zonder heftige verslaving, zonder (enige/ernstige - men moet dringend zeer degelijk onderzoek doen aangaande Kratom!) schade/gevolgen/... Tevens slechts zou het milde gewenning en milde ontwenning geven, en het innemen van Kratom is niet iets dat mij vlug tot een leuk ritueel zal worden bij velen, de meesten, aangezien het zo fucking goor is!!! Dit maakt dat een ritueel, zoals het kappen en snuiven van een lijntje top-Coke bv., niet vlug iets is wat men graag wil herhalen niet enkel om het effect maar tevens het ritueel an sich, neen, zeker niet (misschien een enkeling zonder smaakpapillen?)... :)

pps: ik voel me zo gelukkig nu, nu heb ik een perfect bestaan!!! - geen chemische, schadelijke en dure zooi meer, geen illegale troep meer, maar goedkoop, onschadelijk, legaal en toch oh zo heerlijk puur natuurlijke euforie kunnen ervaren, energie en roes, iets om naar uit te kijken, sleur te breken, een blue periode door te komen etc...

MIRACULEUS!!!

(jullie lachen misschien met: ja man, oud nieuws kneus! - maar voor mij is het echt een openbaring, voor mij kan het gewoon iedere andere verslaving, drang, craving, depressie en zo meer simpelweg in een vingerknip doen verdwijnen! - lang leve Kratom! Mijn excuses, Heilige Kratom, dat ik je als stom en voor achterlijken oplichtingspraktijkje heb bestempeld, vergeef me, ik aanbid je!) Hahaha! :D

Ciao es hasta luego...!
Me, I want what is coming to me. The World Chico, and everything in it...
Avatar gebruiker
Tony Montana
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 31
Geregistreerd: zo feb 04, 2018 6:43 pm

Re: Kratom; het geheim eindelijk ontsloten!

Berichtdoor Partypipo » vr jul 27, 2018 11:37 am

Verschil in coke?
Coke molecuul is toch altijd hetzelfde, uit welk land hij ook komt?
Je maakt er toch juist coke van om altijd hetzelfde effect te hebben bij dezelfde hoeveelheid? Omdat wanneer je de plant puur neemt je inderdaad verschil kan hebben in effect.

Zo dus ook bij kratom.

En daarbij; bij mij werkt kratom vaker niet dan wel. Ik had alle verschillende soorten in een pakket ooit. Allemaal geprobeerd, bijna nooit effect of alleen subtiele effecten. Dan nam ik er één die ineens wel heel erg goed werkte. Twee weken later weer dezelfde hoeveelheid uit dat zelfde zakje gaf weer alleen maar een subtiel effect.

Maar dat heb ik met codeine bijvoorbeeld ook, dus misschien iets mis met mijn opioïde receptoren? Ofzoiets?
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Avatar gebruiker
Partypipo
Doneer-meneer
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4155
Geregistreerd: di sep 06, 2011 1:36 am

Re: Kratom; het geheim eindelijk ontsloten!

Berichtdoor Gaia » vr nov 30, 2018 12:42 pm

Wat mooi om te lezen Tony. Kratom kan per persoon heel verschillend uitwerken. Bij mij werkt het geweldig maar ik ken genoeg mensen die niets voelden, behalve een enorme misselijkheid. Dan baal je dubbel want het is werkelijk heel smerig.

Ik gebruik verschillende strains. De Green Malay is een topper als ik mentaal moet knallen. de reds maken me euforisch en ik poets met plezier mijn huis op een dosis Red.

Ik gebruik het nu een jaar of 4. Het jammere is dat je lichaam er snel aan went. Ik gebruik van te voren vaak curcuma melk om de potentie van de Kratom te verhogen. Tegenwoordig gebruik ik het vooral voor de dagen dat het echt nodig is.
Avatar gebruiker
Gaia
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 26
Geregistreerd: ma nov 19, 2018 10:54 pm

Re: Kratom; het geheim eindelijk ontsloten!

Berichtdoor Hakvlees » zo dec 02, 2018 10:31 am

Ik vind de dosissen die ik soms lees over Kratom zo verbazingwekkend. Als ik 8-10 capsules Red Borneo neem (dus 2 a 3 gram) lig ik echt al helemaal weggezakt in de bank en kan ik niks actiefs meer doen. Daarboven zou ik denk ik kotsmisselijk worden. Meestal hou ik het bij een dosis van zo'n 6 capsules om gewoon een beetje te chillen.
Misschien ben ik juist wel heel gevoelig voor Kratom.
Hakvlees
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 174
Geregistreerd: za feb 26, 2011 4:30 pm

Re: Kratom; het geheim eindelijk ontsloten!

Berichtdoor Italiano » ma dec 03, 2018 1:03 pm

Mwah, zal wel tolerantie zijn ivm gebruik van veel sterkere opiaten zoals heroine etc. Tony geeft ook aan dat hij eerder continu aan de speedballs zat.
Avatar gebruiker
Italiano
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1049
Geregistreerd: zo jan 08, 2012 1:29 pm

Re: Kratom; het geheim eindelijk ontsloten!

Berichtdoor Hakvlees » vr dec 07, 2018 12:03 am

Ja daar heb je een punt, ik had daar even overheen gelezen.
Hakvlees
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 174
Geregistreerd: za feb 26, 2011 4:30 pm

Re: Kratom; het geheim eindelijk ontsloten!

Berichtdoor Jmths » wo feb 13, 2019 8:48 pm

Was na een periode van potente opioiden gebruik maar op dat moment gaf 4 kram rood geaderde Kratom (maeng blabla) zeer merkbare effecten die toch wel 3 uur leken aan te houden.

Op dat punt begon ik ook van die smerige typerende Kratom boeren te laten en voelde het alsof er een grasbom in mijn maag was ontploft. Regelmatig lees ik op de RC subreddit voorbij komen dat mensen 25 gram Kratom per dag consumeren, veel meer dan dat lijkt mij fysiek al haast niet mogelijk. :p
“If you can’t laugh at life, it just isn’t funny anymore.” - Wavy Gravy

"Ego quoque DFnl delendam censeo." - Yvoos
Avatar gebruiker
Jmths
Zwerver.info
Donateur
Offline
 
Posts: 2527
Geregistreerd: di aug 05, 2014 7:13 pm

Re: Kratom; het geheim eindelijk ontsloten!

Berichtdoor Gaia » ma feb 25, 2019 10:54 am

Ik heb ook gelezen van mensen die 25 gram Kratom lezen maar ik begreep dat dat vooral is om van een opiaten (Heroïne verslaving) af te komen. Vooral in de VS wordt het veel gebruikt. Er wordt dan iedere 4 uur een flinke portie kratom genomen en die wordt langzaam afgebouwd. De kratom verzacht de ontwenningsverschijnselen van de opiaten.

Ik ga vanmiddag weer kratom gebruiken. We hebben een lange teamsessie met creatief gedoe (je kent het wel). Ik heb een week of 3 niet gebruikt dus ik hoop maar dat ie er lekker inknalt.
Avatar gebruiker
Gaia
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 26
Geregistreerd: ma nov 19, 2018 10:54 pm

Re: Kratom; het geheim eindelijk ontsloten!

Berichtdoor Jmths » vr mei 24, 2019 2:19 pm

Gaia schreef:Ik heb ook gelezen van mensen die 25 gram Kratom lezen maar ik begreep dat dat vooral is om van een opiaten (Heroïne verslaving) af te komen.

25 gram Kratom is steving, ongeveer ook het maximale op een dag dat je kunt innemen voordat je letterlijk in een grasmat verandert. Als ik 25 gram Kratom op een dag zou weg werken zou ik de hele dag plat op bed lopen weg te roezen.

In de EU en Azië wordt Kratom ook vrij wel aardig wat gebruikt. Er zijn in ieder geval meerdere Nederlandse webshops die Kratom verkopen.
“If you can’t laugh at life, it just isn’t funny anymore.” - Wavy Gravy

"Ego quoque DFnl delendam censeo." - Yvoos
Avatar gebruiker
Jmths
Zwerver.info
Donateur
Offline
 
Posts: 2527
Geregistreerd: di aug 05, 2014 7:13 pm

Re: Kratom; het geheim eindelijk ontsloten!

Berichtdoor Jmths » ma mei 27, 2019 2:44 pm

Jcutter schreef:Van 25gr kratom zou ik kotsmisselijk worden :puke:

Gaat dan wel over gebruik verspreid over een dag. Maar dat zijn niet bepaald instapdoseringen. Dan lig je het merendeel van de dag voornamelijk voor pampus op bed. Dan moet je niet teveel willen rond bewegen in verband met misselijkheid. Zodra er wat tolerantie op treed neemt de misselijkheid vaak ook wel een beetje af. Een Kratom extract kan de misselijkheid ook wel deels doen afnemen.
“If you can’t laugh at life, it just isn’t funny anymore.” - Wavy Gravy

"Ego quoque DFnl delendam censeo." - Yvoos
Avatar gebruiker
Jmths
Zwerver.info
Donateur
Offline
 
Posts: 2527
Geregistreerd: di aug 05, 2014 7:13 pm

Re: Kratom; het geheim eindelijk ontsloten!

Berichtdoor Xplore » za feb 25, 2023 8:45 am

Gristus te paard... Goede kratom werkt echt prima, maar er wordt ontzettend veel troep verkocht, met name aan goedgelovige Europeanen. De namen van de "strain" zijn namen die goed verkopen, en de beste strains krijgen vaak een vertrouwde naam. De kleur is onafhankelijk van de plant of nerfkleur, de "kleur hangt af van de droogmethode, en eventueel van de ouderdom en fermentatie. In laboratoriumtests worden geen verschillen gevonden in (de verhouding van) werkzame bestanddelen.

Alle topkratom gaat naar de USA, die betalen het meest ivm de opiaten/opioidencrisis. Zoek een vertrouwde verkoper, en ga in principe voor groen. Zowel gold als white zijn vaak wat ouder, en de reds worden tegenwoordig bijna allemaal gefermenteerd, wat de kwaliteit totaal niet ten goede komt.

Maar vind kwaliteit, en je bent in de zevende hemel!

Team Kratom
Xplore
Newbie
Offline
 
Posts: 3
Geregistreerd: di okt 27, 2015 8:55 pm


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Andere Tripreports

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

Royal Queen Seeds banner
cron