Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Opgeslagen trauma's uit mijn lichaam

Voor tripreports die niet in de andere subfora thuishoren.

Opgeslagen trauma's uit mijn lichaam

Berichtdoor Experienceisall » di jun 10, 2014 9:26 pm

Beste Mede-psychonauten,

Gister heb ik 15g Scletoria Hollandia genomen (truffels). Hierbij kwam ik weer bij hetzelfde als ik eerder heb meegemaakt. Er zit iets in mijn lichaam dat eruit wilt\moet. Het is opgeslagen energie, ik denk voortgekomen uit trauma's. De energie is verbonden met spierspanning in mijn lichaam. Mijn vraag is of iemand hier ervaring mee heeft en hoe ik dit het beste eruit kan krijgen?

Gister dacht ik heel even dat het eruit was, ik was onwijs blij en ik had heel even een verlossend gevoel, maar helaas was het er niet helemaal uit...Het zit heel diep in mijn lichaam.

Ik hoop dat iemand hier ervaring mee heeft, en nuttige tips voor mij heeft.

Alvast bedankt
Laatst bijgewerkt door Experienceisall op wo jun 11, 2014 9:22 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
Experienceisall
Newbie
Offline
 
Posts: 12
Geregistreerd: di jun 10, 2014 9:18 pm

Re: (Negatieve) energie uit mijn lichaam

Berichtdoor Experienceisall » di jun 10, 2014 9:39 pm

Bedankt voor je reactie Druks.
Ik ben het met je eens dat die energie van mij is en niet extern.
Het voorbeeld van de entiteit was slechts bedoelt als voorbeeld. Het is niet mentaal, ik ben van mening dat een
psycholoog of psychiater mij hierbij niet kan helpen. Het is echt een energie die uit mijn lichaam moet. De energie is verzameld rond mijn buik. Het is alsof ik de energie eruit moet "kotsen" maar dat nog niet volkomen lukt. In vergelijking met de vorige trip lijkt het wel alsof het deze keer meer naar boven kwam.. Het is verder moeilijk om te omschrijven.. het beste voorbeeld is nog van de film exorcism waarbij een entiteit uit het lichaam wordt gedreven. Ik weet dat dit niet het geval is maar het lijkt er wel op haha. Greetz
Experienceisall
Newbie
Offline
 
Posts: 12
Geregistreerd: di jun 10, 2014 9:18 pm

Re: (Negatieve) energie uit mijn lichaam

Berichtdoor Fool » di jun 10, 2014 9:46 pm

En waarom zouden psychologen niet kunnen helpen en wij wel? Deze doen toch exact hetzelfde, praten?
Fool
Stom
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2575
Geregistreerd: za maart 08, 2014 6:39 pm

Re: (Negatieve) energie uit mijn lichaam

Berichtdoor Rudolph » di jun 10, 2014 9:56 pm

Tenzij je iets ziet rondkruipen of je buik ziet gloeien, kan je er van uit gaan dat het in je hoofd zit. Ooit gehoord van het gevoel van een "knoop" die je voeltals je bijvoorbeeld ergens mee zit? Waar je een opgelucht gevoel van krijgt als je dat probleem oplost en de "knoop" zich als het ware losmaakt? Allemaal in dat koppie met die vreemde hersentjes. Daar gebeurt het. Trippen versterkt dat gevoel.

Ga in ieder geval niet met rietjes en stofzuigers in je navel pulken, dat loopt slecht af.
xoxo dikke lebber van je favoriete rendier :blowkiss:
Avatar gebruiker
Rudolph
Voorproefje
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2800
Geregistreerd: do dec 12, 2013 9:42 pm
Woonplaats: Noordpöhl

Re: (Negatieve) energie uit mijn lichaam

Berichtdoor Experienceisall » di jun 10, 2014 9:58 pm

Omdat het niet iets psychologisch is. Als ik hiermee naar een psycholoog ga heb ik het vermoeden dat ik wat raar wordt aangekeken. Naar mijn weten werken psychologen niet veel met psychedelische middelen. Praten hierover heeft ook geen zin, het is iets wat in mijn lichaam zit en wat ik d.m.v truffels pas eruit wilt. De energie is in mijn lichaam opgeslagen. Mijn vraag is of iemand hier ook ervaring mee heeft en hoe je deze energie het beste uit je lichaam krijgt.

Misschien kan een psycholoog mij hierbij wel helpen maar ik vermoed van niet.. lijkt mij sterk dat een reguliere psycholoog met met psychedelische middelen werkt als therapie\medicijn.
Experienceisall
Newbie
Offline
 
Posts: 12
Geregistreerd: di jun 10, 2014 9:18 pm

Re: (Negatieve) energie uit mijn lichaam

Berichtdoor Fool » di jun 10, 2014 10:00 pm

Waarom moet het er persé met truffels eruit dan? Zou dat daadwerkelijk de enige manier zijn?
Fool
Stom
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2575
Geregistreerd: za maart 08, 2014 6:39 pm

Re: (Negatieve) energie uit mijn lichaam

Berichtdoor Rudolph » di jun 10, 2014 10:01 pm

Experienceisall schreef:Omdat het niet iets psychologisch is. Als ik hiermee naar een psycholoog ga heb ik het vermoeden dat ik wat raar wordt aangekeken. Naar mijn weten werken psychologen niet veel met psychedelische middelen. Praten hierover heeft ook geen zin, het is iets wat in mijn lichaam zit en wat ik d.m.v truffels pas eruit wilt. De energie is in mijn lichaam opgeslagen. Mijn vraag is of iemand hier ook ervaring mee heeft en hoe je deze energie het beste uit je lichaam krijgt.

Misschien kan een psycholoog mij hierbij wel helpen maar ik vermoed van niet.. lijkt mij sterk dat een reguliere psycholoog met met psychedelische middelen werkt als therapie\medicijn.

Psychologen kijken niemand... niemand raar aan. Je kunt met de gekste problemen langskomen en zij doen hun best je te helpen. Jij veronderstelt dat de psycholoog niets kan doen, en sterker nog, ik lees aan je bericht dat je denkt dat psychedelische middelen het medicijn zijn. Stap daar eens vanaf, want als je hier alleen maar op zoek bent naar bevestiging van wat je al dacht, kunnen wij je niet helpen.
xoxo dikke lebber van je favoriete rendier :blowkiss:
Avatar gebruiker
Rudolph
Voorproefje
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2800
Geregistreerd: do dec 12, 2013 9:42 pm
Woonplaats: Noordpöhl

Re: (Negatieve) energie uit mijn lichaam

Berichtdoor The Dude » di jun 10, 2014 10:05 pm

Heb je al laxeermiddel geprobeerd? Miss zijn het je drolletjes die er niet uit kunnen....
''Well, you know. That's like your opinion, man.''
Avatar gebruiker
The Dude
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 534
Geregistreerd: do feb 24, 2011 11:12 am
Woonplaats: Amsterdam

Re: (Negatieve) energie uit mijn lichaam

Berichtdoor Experienceisall » di jun 10, 2014 10:08 pm

@Rudolph Je hebt gelijk, misschien kan een psycholoog mij inderdaad wel verder helpen, ik ga het overwegen. Psychedelische middelen zijn goede medicijnen maar inderdaad niet het enige medicijn.

@The dude; Nee dat is niet het geval maar toch bedankt voor je advies :p
Experienceisall
Newbie
Offline
 
Posts: 12
Geregistreerd: di jun 10, 2014 9:18 pm

Re: (Negatieve) energie uit mijn lichaam

Berichtdoor Schepje » di jun 10, 2014 10:33 pm

The Dude schreef:Heb je al laxeermiddel geprobeerd? Miss zijn het je drolletjes die er niet uit kunnen....


Haha ja of die truffels die eruit willen. :lol:
Endorfine junky,
Avatar gebruiker
Schepje
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 711
Geregistreerd: do mei 15, 2014 8:00 pm

Re: (Negatieve) energie uit mijn lichaam

Berichtdoor Prototype » di jun 10, 2014 10:58 pm

Kunnen het niet gewoon braakneigingen zijn die je krijgt van truffels?
Misschien denk je onder invloed van truffels dan dat het een soort energie is die er uit moet?
I'll make my own drugsforum! With blackjack and hookers!
In fact, forget the forum!
BEK HOUWE, NEUS VOLSTOUWE.

Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Avatar gebruiker
Prototype
Harder dan de rest
Donateur
Offline
 
Posts: 7490
Geregistreerd: do aug 01, 2013 11:57 pm
Woonplaats: The Void

Re: (Negatieve) energie uit mijn lichaam

Berichtdoor Experienceisall » di jun 10, 2014 11:35 pm

Nope, dat is zeker niet het geval, maar thanks voor het advies. Het is een best heftig 'proces'. De energie wil uit mijn lichaam, soms is het er bijna uit maar kan ik het 'proces' niet langer meer volhouden. Ik voel mij hierbij totaal niet misselijk.
Experienceisall
Newbie
Offline
 
Posts: 12
Geregistreerd: di jun 10, 2014 9:18 pm

Re: (Negatieve) energie uit mijn lichaam

Berichtdoor Partypipo » wo jun 11, 2014 8:38 am

Ik denk dat wat je beleeft als energie die eruit moet, en wat mogelijk zomaar een accurate omschrijving zou kunnen zijn, door vrijwel iedereen hier op het forum gewoon bodyload wordt genoemd.
Bij sommige drugs hoort een bodyload, bij sommige drugs een bodyhigh. Zou zomaar een energie verhaal kunnen zijn. Ik voel me tijdens het trippen altijd verbonden met een tijdloze, vormloze, oneindige energie. Dat waaruit de wereld ontstaan is, maar dan in een andere dimensie, want in dezelfde dimensie is dat onmogelijk om tegelijk vorm en tijd te hebben en het ook niet te hebben. Daarom kan ik me je koppeling aan energie die eruit moet maar geblokkeerd wordt ook wel voorstellen. Het gevoel past bij dit soort drugs.
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Avatar gebruiker
Partypipo
Doneer-meneer
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4155
Geregistreerd: di sep 06, 2011 1:36 am

Re: (Negatieve) energie uit mijn lichaam

Berichtdoor Anjuna » wo jun 11, 2014 9:21 am

Ik begrijp je probleem. Als je via pm je emailadres stuurt, kan ik je een wetenschappelijk artikel sturen dat hiermee te maken heeft.

Given that the use of ayahuasca and shamanic practices are not sanctioned and culturally supported in the industrialized West, it becomes important for ayahuasca users who develop psychological distress to find other avenues for support. I suggest that sensitive and properly trained psychotherapists can effectively help in the meaning-making necessary to work through spiritual crisis. While spiritual crises concurrent with psychological distress can potentially be quite severe, it is imperative that clinicians working with those who suffer from them focus on interpreting meaning rather than diagnosing a disorder. Ideally, those who suffer from spiritual crises following ayahuasca ceremonies will work with clinicians to explore deeply both the psychological and spiritual meaning of the event. Upon this analysis, one has immense potential for knowledge and healing (Lewis 2008: 129).

Lewis stelt dat er binnen de conventionele psychiatrie te weinig aandacht is voor spiruele/religieuze zaken, die wel degelijk te onderscheiden zijn van psychische problemen. Een psycholoog zal inderdaad altijd naar je luisteren, maar zal je probleem waarschijnlijk totaal verkeerd interpreteren. Voor je het weet zit je aan medicatie die je gevoelens onderdrukken in plaats van te zoeken naar de bron. Ik raad je aan om in ieder geval dit artikel van Lewis te lezen, en wellicht eens het gebruik van ayahuasca te overwegen.
Anjuna
Offline
 

Re: (Negatieve) energie uit mijn lichaam

Berichtdoor Experienceisall » wo jun 11, 2014 11:37 am

@partypipo, dat is bij mij niet het geval, dit is echt een ander verhaal maar bedankt voor je inbreng

@Anjuna; Super bedankt voor je bericht man. Ik heb zelf ook het een en ander gelezen over spiritual crisis van S.Grof (spiritual emergence\spiritueal emergency noemt hij het ook wel). Wat betreft psychologen deel ik dezelfde visie als Lewis. Ik heb al eerder ayahuasca gebruikt maar toen kwam dit niet naar voren. In mijn eerdere truffel ceremonies ook niet, het is nu een soort plateau waar ik doorheen moet. In augustus ga ik een 6 daagse retraite volgen waar ik max. 3 ayahuasca ceremonies kan bijwonen. Maar liever wil ik het eerder uit mijn lichaam hebben. Ik forceer niets, maar het is echt beter als het eruit gaat. Bedankt voor je artikel, van Lewis heb ik nog niet eerder gehoord, ga zeker het een en ander van hem opzoeken.
Experienceisall
Newbie
Offline
 
Posts: 12
Geregistreerd: di jun 10, 2014 9:18 pm

Re: (Negatieve) energie uit mijn lichaam

Berichtdoor Vinnie » wo jun 11, 2014 1:13 pm

je moet het uitroken :stoned:
Liever dood dan .nl
Avatar gebruiker
Vinnie
DF Addict
Offline
 
Posts: 5137
Geregistreerd: zo feb 26, 2012 1:26 am
Woonplaats: †G-Town †

Re: (Negatieve) energie uit mijn lichaam

Berichtdoor Schepje » wo jun 11, 2014 1:17 pm

Ik neem aan dat je al meerdere accountjes hebt op dit forum "Over truffelmisbruik".
Maar nooit echt te horen gekregen dat je meer gelijk hebt dan de mensen die er verstand van hebben?
Ik denk dat je jezelf beter van het idee af kan helpen dat je er spiritueler van wordt. Of slimmer.
Dat is enkel zelf evident, en een teken van jaren lange toewijding aan het object dat je in de tastbare wereld tot een goddelijk niveau wilt verheffen. Er zijn geen shortcuts.. Helaas.
Endorfine junky,
Avatar gebruiker
Schepje
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 711
Geregistreerd: do mei 15, 2014 8:00 pm

Re: (Negatieve) energie uit mijn lichaam

Berichtdoor Schepje » wo jun 11, 2014 1:18 pm

voldie schreef:je moet het uitroken :stoned:


:lol: ^^ Op een gegeven moment was het beest in mn buik dan wel weg, maar had ik stemmen in mn hoofd :(
Endorfine junky,
Avatar gebruiker
Schepje
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 711
Geregistreerd: do mei 15, 2014 8:00 pm

Re: (Negatieve) energie uit mijn lichaam

Berichtdoor Experienceisall » wo jun 11, 2014 7:07 pm

Naphta, waarop baseer jij jouw uitspraak dat ik truffels misbruik?
De reden dat ik entheogene middelen neem is niet om er spiritueler of slimmer van te worden, dat maak jij ervan.
Verder begrijp ik je reactie niet helemaal..
Experienceisall
Newbie
Offline
 
Posts: 12
Geregistreerd: di jun 10, 2014 9:18 pm

Re: (Negatieve) energie uit mijn lichaam

Berichtdoor Prototype » wo jun 11, 2014 8:17 pm

Experienceisall schreef:Verder begrijp ik je reactie niet helemaal..

Je bent niet de enige :conf:
I'll make my own drugsforum! With blackjack and hookers!
In fact, forget the forum!
BEK HOUWE, NEUS VOLSTOUWE.

Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Avatar gebruiker
Prototype
Harder dan de rest
Donateur
Offline
 
Posts: 7490
Geregistreerd: do aug 01, 2013 11:57 pm
Woonplaats: The Void

Re: (Negatieve) energie uit mijn lichaam

Berichtdoor snuifduif » wo jun 11, 2014 8:35 pm

Misschien moet je wat kristallen en zo'n magnetische ketting van TelSell kopen voor je negatieve energieen :#:
Avatar gebruiker
snuifduif
Bokito
DF Addict
Offline
 
Posts: 5286
Geregistreerd: za maart 05, 2011 7:00 pm
Woonplaats: Drugs en Omstreken

Re: (Negatieve) energie uit mijn lichaam

Berichtdoor The Dude » wo jun 11, 2014 8:50 pm

snuifduif schreef:Misschien moet je wat kristallen en zo'n magnetische ketting van TelSell kopen voor je negatieve energieen :#:


Ik vind jou aura best fijn, mag ik dr ff bij komen staan
''Well, you know. That's like your opinion, man.''
Avatar gebruiker
The Dude
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 534
Geregistreerd: do feb 24, 2011 11:12 am
Woonplaats: Amsterdam

Re: (Negatieve) energie uit mijn lichaam

Berichtdoor Experienceisall » wo jun 11, 2014 9:19 pm

Gelukkig ben ik niet de enige die Naptha niet begrijpt :p

@Snuifduif; Waar koop je zo een ketting!?! haha, nee hoor ik snap dat het raar klinkt. Het zijn trauma's die in mijn lichaam opgeslagen liggen die eruit moeten. Alleen dat eruit gooien is juist het moeilijke

@the dude; Mooie openingszin, die ga ik een keer gebruiken
Experienceisall
Newbie
Offline
 
Posts: 12
Geregistreerd: di jun 10, 2014 9:18 pm

Re: Opgeslagen trauma's uit mijn lichaam

Berichtdoor Hassan » wo jun 11, 2014 9:55 pm

doe gewoon ff rustig aan, en waarschijnlijk zal alles vanzelf over gaan. praat je zelf niks aan en verwerk alles eerst even.
Hassan
Offline
 

Re: Opgeslagen trauma's uit mijn lichaam

Berichtdoor Prototype » wo jun 11, 2014 9:59 pm

Er zijn ook mensen die trauma's verwerken door een MDMA therapie.
Ze pakken dan een lage dosis MDMA (60mg - 80mg? ) en gaan dan hun probleem proberen te tackelen.
Aangezien jij alleen last hebt van je trauma's onder invloed van truffels zou je een hippie flip kunnen proberen?
Is maar een ideetje :grin:
I'll make my own drugsforum! With blackjack and hookers!
In fact, forget the forum!
BEK HOUWE, NEUS VOLSTOUWE.

Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Avatar gebruiker
Prototype
Harder dan de rest
Donateur
Offline
 
Posts: 7490
Geregistreerd: do aug 01, 2013 11:57 pm
Woonplaats: The Void

Re: (Negatieve) energie uit mijn lichaam

Berichtdoor Schepje » wo jun 11, 2014 10:22 pm

The Dude schreef:
snuifduif schreef:Misschien moet je wat kristallen en zo'n magnetische ketting van TelSell kopen voor je negatieve energieen :#:


Ik vind jou aura best fijn, mag ik dr ff bij komen staan


Vochtig windje.. Jeeck.

Experienceisall schreef:Gelukkig ben ik niet de enige die Naptha niet begrijpt :p


Het is ook mijn advies om ff rustig aan te doen. Aan het einde van de dag heb je gewoon drugs genomen. Het beste is om je trauma head first aan te gaan. Of als dat niet meer kan professionele hulp te zoeken. Dit forum is niet de juiste plek voor je, meer drugs gebruiken lost niks op.
Endorfine junky,
Avatar gebruiker
Schepje
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 711
Geregistreerd: do mei 15, 2014 8:00 pm

Re: Opgeslagen trauma's uit mijn lichaam

Berichtdoor Experienceisall » wo jun 11, 2014 11:10 pm

Bedankt voor de tips mensen, het is inderdaad goed om het rustig aan te doen.
Het is niet zozeer dat ik "bewust" een trauma(s) heb te verwerken. Het is meer opgeslagen in mijn lichaam.
MDMA therapie heb ik inderdaad eerder van gehoord en werkt volgens mij ook erg goed bij mensen die b.v. Post Traumatic Stress Disorder hebben. Wat is een hippie flip precies? MDMA in combi met truffels vermoed ik?

Ik vindt het woord 'drugs' voor de reden waarvoor ik het gebruik niet van toepassing. Ik gebruik het puur om oude pijnen te verwerken. Door entheogene te gebruiken kan ik juist bij deze diep weggestopte pijnen terecht en deze genezen.
Experienceisall
Newbie
Offline
 
Posts: 12
Geregistreerd: di jun 10, 2014 9:18 pm

Re: Opgeslagen trauma's uit mijn lichaam

Berichtdoor Ali G » wo jun 11, 2014 11:22 pm

Deze topic 8)
R.E.S.T.E.C.P! Do ya even know wha it spellz?
Avatar gebruiker
Ali G
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 469
Geregistreerd: zo maart 30, 2014 12:20 pm
Woonplaats: Staines Ghetto

Re: Opgeslagen trauma's uit mijn lichaam

Berichtdoor Aebi » wo jun 11, 2014 11:23 pm

Ali G schreef:Deze topic 8)
Avatar gebruiker
Aebi
Ivo's baas
DF Addict
Offline
 
Posts: 6425
Geregistreerd: wo dec 04, 2013 5:57 pm
Woonplaats: Boogie Wonderland

Re: Opgeslagen trauma's uit mijn lichaam

Berichtdoor Prototype » wo jun 11, 2014 11:24 pm

Experienceisall schreef:Wat is een hippie flip precies? MDMA in combi met truffels vermoed ik?

Jup.
Hier op het forum staan nog wat topics over MDMA therapie en hippy flippen als je geïnteresseerd bent.
Ik kan er nu even geen linkjes over posten want ik zit nu op m'n telefoon.
I'll make my own drugsforum! With blackjack and hookers!
In fact, forget the forum!
BEK HOUWE, NEUS VOLSTOUWE.

Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Avatar gebruiker
Prototype
Harder dan de rest
Donateur
Offline
 
Posts: 7490
Geregistreerd: do aug 01, 2013 11:57 pm
Woonplaats: The Void

Volgende

  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Andere Tripreports

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

Royal Queen Seeds banner
cron