Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Testrun 25C-NBOMe 258µg (nasaal) +T2 D-morfine vape 17mg

Voor tripreports die niet in de andere subfora thuishoren.

Testrun 25C-NBOMe 258µg (nasaal) +T2 D-morfine vape 17mg

Berichtdoor Jmths » do jul 19, 2018 3:47 pm



Wat
25C-NBOMe - 258µg (nasaal)
Diacetyl-Morfine - 17mg (gerookt)
Effecten 25C-NBOMe 258µg ongeveer gelijk aan 23mg 2C-B in effect

Timetable
T0:00, 17:00 - +129µg 25C-NBOMe (nasaal)
T0:05, 17:05 - +129µg 25C-NBOMe (nasaal)
T2:00, 19:00 - +7mg Diacetylmorfine
T2:05, 19:05 - +10mg Diacetylmorfine

Algemene informatie
Spoiler! :
Wie
Man
82kg
1.81m

Setting
Bij 'R' in het appartementje en later op de dag wandeling in een klein natuurreservaat genaamd de Wolvenberg nabij de Antwerpse ringweg. Het was een zeer zonnig dagje.

Voorwoord
Dit is ondertussen een rapportje van minstens twee jaar oud (hij staat al lang op .nl). Dit rapportje is eerlijk gezegd op enkele ethische punten vrij twijfelachtig. Er wordt immers heroïne gebruikt plus vrij casual besproken en daarnaast wordt nasaal een extreem potente NBOMe genomen geassocieerd met meerdere dodelijke ongelukken. Ik ben mij hiervan bewust en ben ook van plan soortgelijke aspecten achter mij te laten, laat er geen twijfel bestaan over de verwoesting die heroïne kan aanbrengen. Ik heb zelf met zeer veel moeite uit eigen bescherming contactgegevens hiervoor verwijdert destijds. Ik was een stuk jonger en naïever. Heroïne gebruik heeft mij later ook tot bepaalde hoogte aangezet tot het gebruik van andere opioiden. Voor mij is tegenwoordig de ongeschreven regel dat het openbaar bespreken van opioiden liever vermeden wordt omdat dit aandacht naar het onderwerp trekt en daarmee indirect gebruik. Om bijvoorbeeld U-47700 te benoemen waaraan twee forumleden zijn overleden. Beetje dramatisch voorwoord maar het moest voor mijn gevoel even gezegd worden dat opioiden niet altijd over rozengeur en maneschijn gaan.

Het Rapportje
Spoiler! :
Het was weekend, een vrije dag. Om 16:00 ergens kom ik aan in 'R' zijn appartement. 'R' wou graag die wat Diacetylmorfine gebruiken, het was alweer een tijdje geleden voor hem en er was nog een klein beetje over. Zelf had ik al aardig wat Diacetylmorfine gebruikt in de afgelopen dagen en ik wou eindelijk eens de 25C-NBOMe uitproberen en daar een rapportje over uit typen. Mocht ik de 2 substanties mengen zou dit een vertekend beeld geven van de effecten van 25C-NBOMe.
'R' gaf aan toe te zijn aan een rustig dagje, hij voelde zich iets te vermoeid om een nieuwe psychedelica te testen plus hij moest die avond familie onder ogen komen en we wisten niet hoe lang een 25C-NBOMe tripje zou duren. Het was een beetje anders dan normaal wanneer we samen meestal tegelijkertijd hetzelfde uitproberen om op dezelfde golflengte te blijven maar we snapte elkaar wel en we besloten op dat moment dat 'R' aan de diacetylmorfine zou gaan en ik aan de 25C-NBOMe.
Mijn vrije tijd om nieuwe psychedelica uit te proberen is immers altijd zeer beperkt dus ik wou toch wel gebruik maken van de vrije tijd die zich beschikbaar stelde (zoveel stofjes, zo weinig tijd).

T0:00, 17:00 - +129µg 25C-NBOMe
We konden online er niet goed uit komen wat een 'milde' dosering 25C-NBOMe zou wezen. PNW zei dat 800µg 25C ongeveer gelijk moest staan aan 1000µg 25I, 25I-NBOMe had ik al vele keren nasaal geprobeerd en dit nam ik ongeveer als referentiewaarde.
Volgens deze redenatie zou 25C iets potenter wezen dan 25I (mweeep, not really :P).
Sidenote: Uiteindelijk bleek 25C-NBOMe toch zeker dubbel zo potent als 25I-NBOMe

T0:05, 17:05 - +129µg 25C-NBOMe
We waren een rapportje tegen gekomen op bluelight waarop iemand aangaf van een 500µg 25C-NBOMe blotter extreem hard te trippen. 'R' had al gewaarschuwd, het had niet veel gescheeld en ik had 3sprays (129µg) 25C-NBOMe genomen. Dat was een heftig tripje geweest en ik was dus blij dat 'R' me getipt had. Een eerste testrun nieuwe psychedelica tast ik immers liever rustig af voordat ik aan heroïsche doseringen begin. Nadat ik net mijn 2de neusspray 25C had gehad nam 'R' nasaal een dosering diacetylmorfine van als ik het mij goed herinner 37mg.
+37mg diacetylmorfine (nasaal) voor 'R'
Sidenote: In deze tijd waren de NBOMe varianten nog slechts sinds enkele maanden op de markt en was de informatie rond deze substanties zeer schaars, vandaar verwarring over de doseringen. Ik had eerlijk gezegd nooit verwacht dat de 25I-NBOMe de minst potente variant in de reeks van meer bekende NBOMes was met zo'n groot verschil.

T0:15, 17:15 - Het duurde nog geen 10minuten na de 2de/laatste spray en ik begon de eerste bewegingen/visuals te zien, snel!

T0:30, 17:30 - 30minuten na de eerste spray waren de effecten al zo goed als in een volwaardig tripje ontwikkelt. Ik vertelde dit aan 'R' en hij kon het moeilijk geloven dat het zo snel op kwam.
'R' was toch wel een beetje nieuwsgierig geworden ondertussen, we wisten niet hoe lang het tripje zou duren en hij moest zijn pa die avond nog onder ogen zien. 'R' had geredeneerd dat de diacetylmorfine de effecten wel aardig zou dempen, de snelle opkomst was een pluspunt en we hadden online een bron gevonden die aangaf dat 25C-NBOMe slechts een uurtje langer zou duren dan 2C-B (dat klopte achteraf ook wel).
+2sprays (258µg) 25C-NBOMe voor 'R'
PS: Uiteindelijk heeft het tripje tot ongeveer 23:00 geduurd (T6:00) totdat effecten zo goed als verdwenen waren
Live notitie: effecten na 30minuten gelijk geschat aan zo'n 18mg 2C-B

T0:35, 17:35 - Op dit moment heb ik een duidelijk klapperkaakje van de stevige opkomst, ook voel ik veel (euforische/prettige) spierspanning zoals ik die gewent ben van de meeste psychedelica.
Op dit moment zie ik veel fluor neon strepen en veel geometrische figuren. Het deed mij sterk denken aan 2C-B qua effecten maar tegelijkertijd waren de visuals en het karakter toch weer duidelijk anders.
Het voornaamste verschil in effecten met 2C-B naast de visuals en geometrische figuren was voor mij dat de 25C-NBOMe een zeer 'vibrerend' karakter had. Zo trilde mijn zicht meer, trilde de visuals meer en voelde ik meer vibraties in mijn lichaam.
Online had ik gelezen dat 25C-NBOMe net als 2C-C een 'rustiger/stoned' karakter heeft dan 2C-B maar voor mijn gevoel is dit meer een misinterpretatie van de vibraties, 25C-NBOMe was zeker zeer 'activerend' alleen minder zo dat dit zich in fysieke activiteit zal uiten. Alsnog aanzienlijk activerend echter.
Qua visuals zou je het haast een mix van 2C-B en 2C-I kunnen noemen, de kleuren worden nooit zo heel fel/uitbundig (/neon) voor mij bij 2C-B en bij 2C-I lijken geometrische figuren afwezig, de 25C-NBOMe had ze duidelijk allebei maar tegelijkertijd ook weer anders dan de net genoemde 2.

T0:45, 17:45 - 'R' is nog geen 15minuten 'onderweg' en zijn oude kwelgeest komt weer boven. 'R' legt een brakje op het toilet.

T1:00, 18:00 - Op dit moment, een uur na inname lijken de effecten stabiel plateau te hebben bereikt. Door de zeer snelle opkomst voelde de opkomst iets ruiger dan normaal.
We namen de 25C-NBOMe nasaal maar tijdens de opkomst voelde ik toch duidelijk ongemak in mijn maag. Tijdens de opkomst heb ik voornamelijk met mijn hoofd uit het raam gehangen kijken naar grote bomen met een glinsterende blaadjes een stukje in de verte.

T2:00, 19:00 - +7mg Diacetylmorfine (vaped)
Ondertussen lopen we hem lekker te trippen, de misselijkheid is zo goed als verdwenen en het plateau voelt nog altijd zeer stabiel, lichte verwarring toch wel aanwezig. Op dit moment geef ik aan de effecten ongeveer gelijk te schatten aan 23mg 2C-B, 'R' geeft aan zich hier wel in te kunnen vinden maar dat hij het niet zeker kan weten gezien de inmenging van de diacetylmorfine effecten.
'R' suggereert op dit moment dat het wellicht interessant is om eens Diacetylmorfine te roken onder invloed van een psychedelica. Zelf heb ik deze ondertussen al een aardig aantal keer nasaal gebruikt en had mijn interesse in het verleden eens uitgesproken tegen 'R' om deze eens te roken.
Nog licht verward door de 25C-NBOMe denk ik even kort diep na en antwoord tegen 'R', 'dat lijkt me een interessante ervaring die ik eens meegemaakt wil hebben'.
We verplaatsen ons naar 'R' zijn slaapkamer en het bruin, aluminiumfolie en een dergelijke (storm)aansteker worden tevoorschijn gehaald.
Het nasaal innemen van heroïne ondanks de controverse er omheen ging nog wel voor mij, het oproken er van op een blaadje aluminiumfolie voelde echter extra vuig en dit gevoel werd versterkt door de 25C-NBOMe. Cognitieve dissonantie sloeg toe en ik merkte duidelijk dat ik een flinke schakel moest over halen om mezelf hier toe te zetten.

'R' gaf mij een blaadje aluminiumfolie met daarop wat bruin poeder waarop ik op sarcastische toont met flinke grimlach op mijn gezicht tegen hem zei: "Bedankt, vriend".
'R' zijn gezicht trok duidelijk weg en ik kon mij lachen niet inhouden.

We hadden al eens eerder Butyr-fentanyl junkiestijl geconsumeerd, de handelingen gingen me aardig af ondanks dat de fijne motoriek onder de 25C-NBOMe niet meer optimaal was.
Diacetylmorfine heeft van zichzelf al een sterke specifieke eigen geur, bij het verdampen hiervan werd deze geur nog veel sterker en vulde de kamer.
Een flinke dampwolk werd via een zuigtuit in mijn mond naar binnen gezogen, ik voelde 'teer' neerslaan op mijn voortanden en ik voelde duidelijk een brandend effect op de longen. Het duurde vervolgens nog geen 2 seconden en ik voelde de effecten heftig inslaan, op een prettige manier echter.
Het moment dat de diacetylmorfine insloeg zag ik letterlijk mijn visuals veranderen, de visuals van de 25C-NBOMe werden aanzienlijk witter en wolliger. Diacetylmorfine is voor mijn gevoel op zichzelf ook aardig psychedelisch, het was wel een aparte combinatie in ieder geval.

T2:05, 19:05 - +10mg Diacetylmorfine (vaped)
Ik had de smaak te pakken en besloot nog eens 10mg te roken, 7mg was een beetje aan de lage kant omdat ik even het water wou aftasten. Nog een 10mg dosering leek me een goede afsluiter om de ervaring compleet te maken. Zo gezegd zo gedaan.
Het was wel een leuke ervaring om eens een keer mee te maken, het was echter duidelijk niet zo heel rendabel voor de longen op de lange termijn. Eveneens waren de effecten relatief gezien ten opzichte van nasale inname minder, er gaat toch wel aardig wat potentie in gewicht verloren. Het gaf wel een leuk piek effect maar de effecten bleven niet lang bij.

T2:30, 19:30 - De combinatie 25C-NBOMe met diacetylmorfine maakte me zeer vrolijk, niet alleen van binnen, maar ook van buiten. Mijn humeur was speels en onverwoestbaar vrolijk en actief.
Het was een zeer zonnige dag en ik wou nog even wandelen in het park voordat de dag voorbij was, 'R' gaf aan de Wolvenberg eens te laten zien, lekker rustig en afgelegen tussen de stad en de ringweg. Op dit moment stapte we naar buiten en liepen die richting op.

T3:00, 20:00 - Na een flinke wandeling van zo'n 30minuten door allerlei parkjes en wegen kwamen we aan bij de Wolvenberg. Leuk stukje rustig natuur tussen de drukke stad en ringweg in.
Hier hebben we zo'n 45minuten rondgelopen waarna we een rondje hadden gelopen, alles gezien hadden en onze weg naar huis weer voort zette. Ondertussen leuke gesprekken en een beetje ouwehoeren met 'R'.

T3:45, 20:45 - We liepen weer terug richting het appartement van 'R'. Onderweg kwamen we een bankje tegen waarop we nog even hebben gezeten. er hingen 2 grote bomen over het bankje en we hadden vanaf het bankje uitzicht over een grote brede straat. Terwijl we op het bankje zaten zag ik de wereld nog lichtjes heen en weer schommelen, leuk uitzicht nog wel. De effecten waren duidelijk minder maar nog niet voorbij. Na hier ongeveer 30minuten te hebben gezeten hadden we onze weg weer vervolgd.

T5:00, 22:00 - Op dit moment komen we na een lange wandeling aan bij de snackbar vlakbij 'R' zijn appartement om de hoek. Hier hebben we nog even een patatje gegeten ter afsluiting van de dag. Op dit moment waren de effecten van de 25C-NBOMe nog zeer licht aanwezig wat zich uitte in dat ik de woorden van de man verkeerd interpreteerde.
Na het patatje nam ik afscheid van 'R' en ben weer huiswaarts vertrokken.

T6:00, 23:00 - Ondertussen weer thuis in mijn eigen appartement, zeer minimale effecten aanwezig, kon weer moeiteloos coherent denken.

T7:00, 0:00 - Op dit moment ging ik naar bed, hier ben ik vrijwel direct in slaap gevallen en heb ik de rest van de nacht verder goed kunnen geslapen.

Conclusie
Spoiler! :
Leuk dagje gehad, jammer genoeg heb ik de 2C-C nog niet mogen proberen dus kan ik deze er niet mee vergelijken. De effecten doen sterk denken aan 2C-B, 2C-I en de 25I-NBOMe waar ik ervaring mee heb (het sterkst leunend aan 2C-B qua effecten), toch weer een net ander karakter. Veel neonkleuren, geometrische figuren, veel vibraties, vooral tijdens de opkomst.
25C-NBOMe is een stuk potenter in gewicht dan veel online bronnen doen vermoeden, ik was in eerste instantie van plan zo'n 15mg 2C-B equivalent uit te proberen wat door de onderschatte potentie in gewicht al snel zo'n 23mg 2C-B equivalent werd.
Zeer snelle opkomst, erg prettig als je het mij vraagt, in totaal hielden de effecten een kleine 6uur aan (na inname) waarna deze weer zo goed als volledig verdwenen waren.

Ik heb nog wat 25B-NBOMe voor handen, zal interessant worden om die eens uit te proberen aangezien ik daarmee nu zoveel referentiekader heb en 2C-B altijd erg hard lachen betekent in mijn ervaring.
De diacetylmorfine effecten piekten een stuk sterker en de effecten hielden slechts zo'n 2uur aan in plaats van ongeveer 5uur normaal gesproken ten opzichte van nasaal gebruik.

Toevoeging 2018-07: Ondertussen een paar jaar verder wil ik toevoegen dat de 25C-NBOMe visuals en effecten uniek en de moeite waard voelde. Ondanks gelijkenissen toch niet echt te vergelijken met 2C-C of gelijkende NBOMes.

PS: Oud copy paste rapportje

Dat was weer alles, snoep verstandig en have fun. :wave:
“If you can’t laugh at life, it just isn’t funny anymore.” - Wavy Gravy

"Ego quoque DFnl delendam censeo." - Yvoos
Avatar gebruiker
Jmths
Zwerver.info
Donateur
Offline
 
Posts: 2527
Geregistreerd: di aug 05, 2014 7:13 pm

  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Andere Tripreports

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

Royal Queen Seeds banner