14:00 - +20mg Pagoclone nasaal&oraal
16:00 - +30mg Pagoclone nasaal&oraal
17:30 - +30mgPagoclone nasaal
6x +30mg nasaal
18:00 - +160mg Pagoclone
Voorwoord
Spoiler! :
Ik heb 20mg afgewogen, ik dacht ik doe 10mg oraal en 10mg nasaal. Van wat ik begreep zou je van 20mg wel iets moeten merken zonder al te hard uit de bocht te vliegen. Misschien net iets teveel voor een eerste keer zonder tolerantie maar overal waar ik lees is dit extreem veilig en niet verslavend dus dat moet net kunnen.
Het eerst dat mij opvalt is dat het poeder vrij rubberig en flaky is, niet zo geschikt om te snuiven lijkt het. 13:55 - Ik neem een snuifje (5mg).., en het valt prima te snuiven, gelukkig maar. Ik dip 5mg met een natte vinger en het is zeer romig, vet en zacht. Geen chemische smaak, ik zou het haast boterpoeder noemen. Ik ben positief verrast, grappig.
Ik ben net een uur wakker, 10 uur geslapen ongeveer.
14:00 - De rest gaat naar binnen, de helft nasaal de helft oraal.
14:10 - Er is in het stadscentrum een bureaustoel voor mij bezorgd, die ga ik even ophalen.
16:00 - +30mg Pagoclone
Het ophalen en in elkaar zetten van de bureaustoel heeft grofweg 2 uur geduurd, ik zit nu ondertussen wel in een fatsoenlijke bureaustoel met massage en verwarmingsfunctie.
Nadat ik 15:00 de stoel had binnen gesleept dacht ik even de Pagoclone te merken maar na 2 uur durf ik wel te zeggen dat het zo goed als niets was.
Ik heb 30mg afgewogen met mn weegschaaltje en grofweg de helft oraal en de andere helft nasaal weer. Ik hoop er nu wel iets van te merken anders zou het wel een beetje suf wezen.
Ik las dat het zo'n 6 uur werkt op een gemiddelde dosering, wat dat ook mag wezen. Maar de verwachting is dat de 20mg en 30mg wat overlap hebben wat in theorie duidelijk merkbaar zou moeten wezen.
16:55 - +30mg Pagoclone nasaal
Ik ben een beetje aan het koken, dingetjes doen, alles voelt dikke prima, ik heb zelfs wel het gevoel dat ik een heel klein beetje onder invloed ben. Maar eigenlijk merk ik net niets gewoon.
17:15 + 30mg Pagoclone nasaal
18:10 +58mg oraal +44mg nasaal
102mg totaal.
Vliegen een paar pluisjes uit mn neus.
21:45 - +60mg oraal
Hoogtepunt van de dag
20:00 -
Spoiler! :
Ik dacht ook enigszins vivide te dromen terwijl ik wakker was hier, wat dat ook betekent, ik was gewoon extreem wazig. Lang verhaal kort.
Dit had ik nuchter nooit geschreven, maar wat ik probeerde te zeggen was dat mijn motoriek niet optimaal was maar ik was desondanks de steile ladder op en af en het lopen met borden, eten, etc zodat ik achter mn bureau op zolder kon eten. Ik was 3 maanden (los van biertjes) nuchter geweest en ik wou er fatsoenlijk voor zitten terwijl ik gebruik maakte van deze speciale aangelegenheid.
Ik loop ook als een gek mn typfouten te verbeteren, mede door dit nieuwe toetsenbord dat ik binnenkort vervang maar ergens had ik de typfouten moeten laten staan om een beetje indruk te geven van hoe en Pagoclone tot uitwerking komt.
Ik was in ieder geval heel erg moe, ik kreeg last van gedachtenkronkels in wist, perfect zou je zeggen maar deze normie is een laatslaper. Iedereen die ‘s ochtends vroeg opstaat om op tijd op een waardeloze baan aan te komen, ik wil hier gewoon niet meer worden vuil maken dan mogen,
De volgende ochtend stond ik tod mijn verrassing flink onder flink van de Pagoclone op, als ik, voeten nauwelijks op de grond krijgen 11:00. 10 uur totaal slapen was anders ook niet gelukt.
Dit rapportje is nog niet, maar ik wil een beetje beginnen moet mijn leven
Deze Pagoclene lijkt zich de rest van de dag door te zetten waarbij ik veel worden niet begrijp.
Dit suntelige berichtje is geen rippreport waard, ik ga even mn doorgaanmde games spelen buiten WoW Hour. Komt er vervolg, de mindfucks zijn ook wel enigzins mislukt.
Ik kam oh steeds typ sportem wat nog.
Vervolg: Ooit
De evenwichtsproblemen zijn zich nog een aanzienlijke tijd voordoem, ik uit interesse neem ik nogmaals +200mg. Ik moest even snel dubbelchecken of de psychoactieve effecten úberhauptnog iets geden doen.
De tuid tussen 18 en 23:00 zijn mij nogal een waas. Ik verblijf tenminste alsnog het merendeel op zolder waar je iets gedaan kunt krijgen.
Ik ben wat ik de in van vanmiddag, veel verhalen die mij aanspreken terwijl die eigenlijk valt waren. Het is soms moeilijk overscheid maken en niet ongeacht hoe lucide deze vorm van zijn is.
Bij deze mijn zeer conclussie vam nu.
Snoep verstandig!
Wil finish later
Ik heb wat rappertjes saen te voegen, verbetering aanpassen, er moet nog een hulp aam gebeuren.
Maar lang verhaal kort, je zult flink verward ruiken wanneer je een beetje te ver gaat.
Morgen moet ik mijn nettjes gedragen eb goede indruk achterlaat, beetje 2-MMC OCM Pagoclone
Nawoord
Spoiler! :
Conclusie
Spoiler! :