Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Testrun Tianeptine, 102mg

Voor tripreports die niet in de andere subfora thuishoren.

Testrun Tianeptine, 102mg

Berichtdoor Jmths » di dec 15, 2015 4:54 pm



Wat
17:30, T0:00 - 102mg Tianeptine (sulfaat)
Laatste keer gebruik Tianeptine voor deze testrun: 2maand+

Wie
Man
82kg
1.81m

Wat is Tianeptine
Tianeptine is een drug die voornamelijk wordt gebruikt tegen sterke depressie en valt onder de categorie tricyclische antidepressiva. Ondanks dat deze soort antidepressiva nog wel eens voor geschreven wordt is deze voor het overgrote deel vervangen door de nieuwere SSRI antideperssiva en sinds dien op de achtergrond geraakt.
Tianeptine heeft angst remmende eigenschappen zonder dat deze bedwelmend werkt en leent zich dan voornamelijk goed voor de oudere populatie mensen. Eveneens werkt tianeptine pijnstillend.
Tianeptine's effecten worden voornamelijk verklaard doordat deze als volle agonist functioneert van de μ-opioid en δ-opioid receptoren (vergelijkbaar met kratom). Deze actie van werking verklaart waarschijnlijk de euforische werking Tianeptine op hogere doseringen en de meest voorname werking als antidepressivum op lagere doseringen.

Voorgeschiedenis ervaring met Tianeptine
102mg is tot nu toe mijn hoogste dosering Tianeptine in 1x, in het verleden heb ik echter al meerdere keren verschillende doseringen uit geprobeerd om te kijken wat er gebeurt.
Bij 12,5mg zijn de effecten te subtiel om bewust waar te nemen al geloof ik wel dat die aanwezig zijn.
Bij 35mg waren de ervaringen een beetje gemixt en leken deze afhankelijk van mijn gemoedstoestand op dat moment, zo leek ik op een stressvolle dag slechts gematigd effect te ervaren terwijl toen ik op een vrij dagje de eerste keer 35mg uit probeerde dit zeker een flinke boost aan mijn humeur leek te geven.
50mg gaf eveneens een subtiele doch prettige ervaring, vaak gebruik ik ook lagere doseringen tegen katers aangezien het een pijnstillend effect heeft.
De ondervonden effecten van Tianeptine lijken voor mijn gevoel tot nu toe erg op die van kratom.

Het Rapportje
T0:00. 17:30 - +102mg tianeptine (oraal capsule)

T0:15, 17:45 - Opkomst is zeer subtiel, merk zelf de overgang/verandering niet.

T0:30, 18:00 - Veel en enthousiast praten op vleesboek (wat ik nooit doe) merk dat ik wat actief ben, niet veel. Heb op dit moment een goed humeur, de stres dat de surprises morgen af moeten zijn lijkt verdwenen, wat mij ook altijd verbaast aan dit stofje is hoe 'activerend' het is, je krijgt er wel energie van in ieder geval.

T0:45, 18:15 - Begin zin te krijgen in avondeten, normaal voor dit tijdstip lijkt me.
Lucht lijkt frisser aan te voelen, een sensatie die mijn wel vaker overkomt na inname psychoactieve stoffen.
Muziek lijkt wat beter te klinken, gekke dansjes doen in de woonkamer, kleine dame sluit zich aan met gekke dansjes doen in de woonkamer, buurvrouw komt langs, sluit zich ook aan bij gekke dansjes doen op muziek in de woonkamer, kleine dame wordt in de wasmand gezet.

T1:00, 18:30 - Kleine dame en buurvrouw vertrekken om een wasje te plegen.
Voel me niet overweldigd ofso maar mijn humeur is.. top! Lijkt ook met voldoende energie gepaard te gaan.
Denk niet dat het nog veel heftiger gaat worden wat wel jammer is, zou het wel eens op 200mg willen uitproberen om te kijken wat dat doet maar daar moet ik jammer genoeg voor bij bestellen en mijn cheap ass vendor is binnen een maand alweer in rook op gegaan, gekkigheid.
Lekker functioneel spul dit in ieder geval, ga nu even bezig met gedichten rijmen en schrijven. Typen gaat in ieder geval met 'mach 3'.

T2:00, 19:30 - Goed humeur, geen zorgen, stukje actiever dan normaal gesproken, echter nog geen effecten om voor naar huis te schrijven. Het is leuk maar voor op zich is het momenteel net iets te mager om een feestje te bouwen.
Ondertussen fanatiek gedichten aan het schrijven en de organisatie+planning van oud & nieuw aan het uitwerken.
Internet doet verdomt last en voel me momenteel iets meer uitgesproken dan normaal gesproken, ik zal de details besparen.

Maar wel een heel relaxed en natuurlijk aanvoelend gevoel van welbehagen, de kater zou ook enorm meevallen van wat ik had gelezen in tegenstelling tot de 'nieuwere SSRI' AD.
Klinkt een beetje tegenstrijdig maar ik merk er heel weinig van en tegelijkertijd vrij veel.
Muziek klinkt nog steeds zeer prettig en krijg spontaan wel zin in een feestje.

Mocht ik in de toekomst een flinke bulk voor zacht prijsje kunnen inkopen denk ik wel dat ik deze vaker in de toekomst zou willen gebruiken maar in hogere doseringen recreatief.

T2:30, 20:00 - Meer gekke duo dansjes in de woonkamer.

T3:00, 20:30 - Nog altijd een aanzienlijk boven gemiddeld humeur, ben wat socialer ingesteld dan normaal ook wel, merk dat ik door de extra energie een beetje onrustig met mijn vingers loop te 'knippen' en doen.

T3:30, 21:00 - Sterkste effecten zijn voorbij, merk nog lichte naeffecten, mijn humeur is prima, voel me vrolijk en zorgeloos, als het goed is zal ik binnen het uur vrijwel niets meer merken aangezien de effecten slechts zo'n 3-4uur aanhouden afhankelijk van de dosering.

T4:00, 21:30 -
Na effecten nog zeer licht merkbaar.

Conclusie
Zoals jullie misschien al konden afleiden waren de effecten leuk en wenselijk maar niet zo heel heftig in verband met een bescheiden dosering, eveneens voelde de opbouw zeer vriendelijk en leken er geen bijeffecten te zijn.
De voornaamste reden dat ik dit rapportje schrijf is met informatief doel en omdat ik denk dat er een hoop recreatief potentieel in Tianeptine zit. De werking en effecten zijn tot op bepaalde hoogte vrij gelijkend aan opiaten (de zorgeloosheid, gevoel van welbehagen, etc). Echter je wordt er niet suf van, niet misselijk, de kater is relatief gezien zeer mild, je wordt er actief en sociaal van en dat is vrij uniek in deze categorie.
Ik heb bepaalde forums voorbij zien komen waarin mensen bij doseringen van 150-200mg aangaven zeer euforisch te worden en opiaat soortgelijke effecten te ervaren.
Tianeptine deed me denken aan kratom qua effect, ook een leuke substantie maar waar Tianeptine verder gaat is het feit dat je bij kratom op hogere doseringen misselijk wordt, eveneens is het door de potentie in gewicht een stuk gebruiksvriendelijker.
Ik persoonlijk ben benieuwd wat dit stofje doet op hogere doseringen (denk aan 150-200mg), voor sommige mensen op bijvoorbeeld reddit is dit een favoriet recreatieve substantie.

Beetje kort rapportje, iets te vroeg om conclusies te trekken maar zeker een uniek interessant stofje met potentieel.

Snoep verstandig, have fun. :wave:
Laatst bijgewerkt door Jmths op do aug 10, 2017 12:51 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
“If you can’t laugh at life, it just isn’t funny anymore.” - Wavy Gravy

"Ego quoque DFnl delendam censeo." - Yvoos
Avatar gebruiker
Jmths
Zwerver.info
Donateur
Offline
 
Posts: 2527
Geregistreerd: di aug 05, 2014 7:13 pm

Re: Testrun Tianeptine, 102mg

Berichtdoor Bunnie » ma dec 21, 2015 11:20 pm

ik had nog n0oit gehoord van dit stofje , tof men, interresant
Transhumanism,CIA’s MK-Ultra program and their totalitarian dream of creating Huxley’s Brave New World, a dystopia where we will be deluded into loving our servitude through psychedelic drugs and mindless sex.
Avatar gebruiker
Bunnie
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 121
Geregistreerd: za mei 05, 2012 5:26 pm

Re: Testrun Tianeptine, 102mg

Berichtdoor Maus » di dec 22, 2015 12:05 am

Interessant zeg, ga me er gelijk wat meer in verdiepen :hulde:
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede :stoned:


Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten


Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Avatar gebruiker
Maus
RIP lieve Poseidon...
DF God
Offline
 
Posts: 10325
Geregistreerd: vr mei 18, 2012 10:53 am
Woonplaats: Vrijstaat www.drugsforum.info

Re: Testrun Tianeptine, 102mg

Berichtdoor xastur » wo aug 09, 2017 11:15 am

interessant zal kijken of het nog op de markt te krijgen is. goede vervanger van een opiaat
xastur
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 807
Geregistreerd: do jul 03, 2014 8:30 pm


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Andere Tripreports

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

Royal Queen Seeds banner
cron