Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Tripreport: Upper en downers, een geweldige dag

Voor tripreports die niet in de andere subfora thuishoren.

Tripreport: Upper en downers, een geweldige dag

Berichtdoor FranX » di jul 09, 2013 10:41 pm

Gisteren was het allemaal een beetje uit de hand gelopen... En genoten dat we hebben.

We waren bijtijds opgestaan om snel even de klusjes te doen zodat we daarna met ons opblaasbootje lekker zouden gaan varen. Terwijl vrouwlief het huis aan kant had gemaakt, had ik wat boodschappen gedaan en een koeltas met lekkernijen ingepakt. Natuurlijk zouden we deze dag met de nodige drugs omlijsten. Het is tenslotte niet vaak dat we samen vrij zijn en het weer fantastisch.

Wie: Man en vrouw beide 40+
Setting: Opblaasbootje in de zon en later thuis
Wat: Uiteindelijk heeft ieder van ons dit weggeslikt:

Rond 11:00 uur: 50 mg Amfetamine (68% nasaal)
Rond 15:00 10 mg Dex-amfetamine (farmaceutisch, oraal)
Rond 20:00 30 mg Amfetamine (68% nasaal)
Rond 21:30 4 ml GHB
Rond 02:00 60 mg Ketamine -S (nasaal)
Rond 04:00 uur ongeveer 10 ml water (rectaal) :shock:
Rond 05:00 1 mg Etizolam

Gedurende de dag en avond hebben we wat jointjes gerookt (wiet Northern Light)
En in de avond (verspreid) een paar borreltjes (perenlikeur 28%) gedronken.

11:00

Met de wind in de haren en de neus vol speed slinger ik in één keer het buitenboordmotortje aan en koersen we richting de sluis van Muiden. Het vaarplan is simpel. Als je net voorbij Muiden rechtsaf op het IJsselmeer gaat en je houdt een Zuidwestelijke richting aan dan kom je bij een soort meer dat lekker in de luwte ligt. Je kan daar heerlijk in je blote kont wap liggen wezen zonder dat iemand je ook maar stoort.

12:00

We voelen ons geweldig als de sluisdeuren eindelijk open gaat maar schrikken gelijk van de harde bries die vanaf het IJsselmeer recht in ons gezicht blaast. Natuurlijk zetten we door. Eenmaal op het IJsselmeer lijkt het wel een woeste kolkende zee. Ons arme opblaasbootje slingert heen en weer en de 6 PK buitenboordmotor maakt overuren. Geweldig! Het lijkt net een rit in de achtbaan.

12:35

We varen de 'kom' binnen en het is net alsof je een andere wereld betreedt. Door een houtwal heeft de wind geen vat meer op het water en zachtjes stuur ik op een mooi plekje tussen het riet.
In mum van tijd zitten we in onze blote kont een lekker jointje te roken en te genieten van de volle zon. Op flinke afstand van ons liggen wat zeilbootjes voor anker en verder is het stil.

15:00

Misschien is de pep wat uitgewerkt of overheerst de joint maar ik opper of het misschien tijd wordt om onze nieuw verworven Dex-amf te proberen. Ik doe geen moeite om het antwoord af te wachten en graai 4 tabletten van elk 5 mg uit mijn tas. Met een grote grijns slikt vrouwlief er twee weg. Ik volg braaf.

De Dex-amf komt schijnbaar ongemerkt op. Het is zacht en niet zo rauw als de gebruikelijke amfetamine. We voelen ons alleen maar nog fijner en we besluiten te gaan zwemmen.

De rest van dat stukje dag is verder niet zo heel interessant. Gewoon lekker zonnen, beetje zwemmen, beetje vrijen, wat drinken, sigaretje of jointje roken. En dat onder een strakblauwe hemel en zo nu en dan een verkoelend briesje. You know what I mean.

19:00

Eenmaal thuis worden we begroet door zoonlief met de mededeling dat hij naar zijn vriendin toegaat en, dit is het belangrijkste, daar blijft slapen. Ik knik instemmend en wissel gauw een blik met vrouwlief. Ik zie aan haar ogen dat we dezelfde gedachte hebben.

Nog geen 30 minuten later hebben we het rijk voor ons alleen en hebben een sfeervolle setting neergezet. In onze blote kont kruipen we op de bank, muziekje aan borreltje erbij. Doorgaans worden we van amfetamine nogal.. euh.. nou ja, geil, maar ditmaal is het bij beide juist heel chill en liefelijk. We kletsen, drinken en roken met wat lome achtergrond muziek.

19:45

Overmoedig door de amfetamine en niet zo heel helder meer door de joint begin ik te orakelen.
“ik heb wel eens gelezen dat als je wat GHB na amfetamine neemt je in een bijna MDMA -achtige wereld komt”. Vrouwlief spitst haar oren en wil er wel wat meer van weten.

Ik orakel verder dat eigenlijk een upper en een downer niet zo goed samen gaan maar dat GHB een uitzondering kan zijn. Het is wel een beetje oppassen met deze combo want als je teveel neemt is een vette out mogelijk.

Vrouwlief lijkt niet bijster geïnteresseerd te zijn in mijn tech-talk en dus nemen we niet veel later ieder nog zo een 30 mg amfetamine in afwachting van wat GHB.
De stemming blijft opperbest en terwijl ik haar masseer kletsen we wat af.

21:30

Als de eerste rush van de amfetamine wat voorbij is en we wat mellow beginnen te worden meet ik voor ieder van ons 4 ml GHB af. Ons GHB gebruik is minimaal en we hebben geen tolerantie. Met wat cola spoelen we het vies zoutige goedje naar binnen.

22:00

Terwijl we alert en helder zijn bekruipt ons het “warme deken” gevoel. De strakke lijnen van het interieur worden zachter en de lichtjes vloeien uit tot het bijna kerstverlichting lijkt. We worden steeds weker en verdomd, het typische “ik vind je liefffff” gevoel zoals we dat kennen van MDMA bekruipt ons. Maar dan in een minder geforceerde en overdreven manier. Loom laten we ons meedrijven naar waar dit dan ook naar toe mag voeren.

00:00

We raken langzaam weer wat bij zinnen en de wakkerheid van de amfetamine begint nu weer terrein te winnen. Twee uur lang hadden we in een soort van warme, erotische droomtoestand in elkaars armen gelegen. Fysiek tot weinig meer in staat maar in onze hoofden des te meer.

01:30

De hond is uitgelaten, de boel weer even aan kant gemaakt en we steken nog maar eens een jointje op. Van slaap of loomheid is natuurlijk helemaal geen sprake meer. Dan vraagt vrouwlief opeens of we het proces nog eens kunnen herhalen.

Ik denk eens diep na en vraag het me af. Ik ben geen GHB expert maar ik meende mij te herinneren dat GHB bijdoseren cumulatief werkt en ben dus niet zeker welke dosis dan veilig en geschikt zou zijn. “Ik weet het niet” zeg ik en zoals altijd in geval van twijfel koos ik ook toen weer voor niet doen.

De teleurstelling in de ogen van vrouwlief valt me zwaar en ik opper: “we kunnen waarschijnlijk wel een party-dosis Ketamine nemen”. Vrouwlief veert verheugd op en ik voeg nog snel de waarschuwing toe dat ik dan niet weet waar we terecht zullen komen. Ik schat zo in dat we het in ieder geval wel zullen overleven.

02:00

We nemen ieder ongeveer 60 mg Ketamine... okay het is wellicht iets meer dan een party-dosis maar nog altijd ver onder onze K-hole dosis die we gewent zijn (ca.400 mg)

De ketamine komt eerst rustig op met hier en daar aangename tintelingen en de bank lijkt wat te golven. We feliciteren onszelf met onze keus want het voelt heerlijk. Gewichtsloos liggen we in elkaar verstrengeld en een zachte euforie overvalt ons.

Dan gaat het opeens hard. Binnen de kortste keren worden we bijna gelijktijdig de ketamine wereld in gezogen. Het lukt ons nog maar net om te praten maar mijn stem lijkt van heel ergens anders te komen. We stellen beide dat we ons goed voelen en dat het lijkt of een K-hole ervaringen onvermijdelijk is.

Net als voruwlief vlieg ik inderdaad de K-hole in maar mijn geest blijft super alert en coherent. Het lijkt een beetje alsof de amfetamine de dissociatieve kant van de ket wegdrukt. Dan zit ik in het ene moment in een K-hole achtige wereld en het volgens moment dringen allerlei seksuele gedachten mij op. Het gaat heel vloeiend en het voelt geweldig.

Vrouwlief vertelde later dat zij gewoon een klassieke vette, maar wondermooie K-hole ervaring had. Ze had het universum doorvlogen.

WTF

Terwijl ik mijn vrouw vinger zie ik hoe ze met haar heupen het ritme volgt. Haar hoofd ligt achterover en uit haar mond klinkt een van genot kreunend geluid. Ze voelt zacht en warm als ze haar benen nog wat verder opendoet. Dan realiseer ik me opeens dat dit geen werkelijkheid is. Ik kan me niet eens bewegen. Sterker nog ik heb mijn ogen dicht dus hoe kan ik überhaupt wat zien.
Deze openbaring komt letterlijk als een shock.

Moeizaam open ik een oog en zie vrouwlief gewoon stil en diep verzonken in haar trip naast me liggen. Ik doe mijn best om naar beneden te kijken en zie dat mijn hand doodnormaal op haar dij ligt. Ik zie hoe mijn hand zonder dat ik mijzelf ervan bewust ben heel subtiel en langzaam haar been steel. Nauwelijks de moeite waard.
Wonderlijk! Ik zou toch echt zweren dat ik..nou ja, bezig was.

03:30

De K-hole-achte wereld ging eigenlijk net zo snel weer weg als dat 'ie kwam. De amfetamine lijkt ook nu weer snel de overhand te krijgen en zodoende de nasleep van de ket te beperken. We kunnen verbazingwekkend snel weer communiceren en ook de motoriek komt weer wat op gang.

We besluiten naar bed te gaan. Ik zie op het schoteltje nog wat ket liggen en ik zeg dat ik nog wel wat wil proberen. Vrouwlief vind dat prima maar zij is er klaar mee. Waggelend vind ze haar weg naar boven terwijl ik in al mijn wijsheid besloten had om het restant Ketamine maar te pluggen.
(Vraag me niet waarom.)

Onvast en met een onscherpe blik probeer ik zo goed als kwaad als het kan de ket in een spuitje te doen. Het merendeel weet ik erin te krijgen. Ik draai de kraan zachtjes open, dacht ik, en een knallende straal water klettert uit de opening. Ik weet ongeveer 10 ml in het spuitje bij de ket te krijgen. Ik schud de boel enkele makel zachtjes en zie tevreden dat er geen vaste deeltje meer in de spuit zitten.

04:00

Vrouwlief wenst me succes en neemt een Etizolam. Ik heb inmiddels de inhoud van de spuit in mijn endeldarm geleegd en ga lekker tegen haar aan liggen. Wachtend op de dingen die zouden komen.

04:30

Hoewel ik lekker wegzoef op wolkjes ben ik nog steeds helder in gedachten. Althans zo voelt het. Maar van de geplugde ket is niets te merken. Vrouwlief is inmiddels in dromenland en haalt rustig adem.

05:00

Nog steeds geen enkel effect van de ket en ik begin me af te vragen hoe dat zou kunnen. Ik denk nog eens goed na. En dan opeens zie ik het voor me. Ik had de ket in het spuitje gedaan, so far so good. Maar dan, stommeling die ik ben. Toen ik de kraan opendraaide had ik de spuit al onder de straal. Het water is er natuurlijk met kracht ingeperst en had de kostbare inhoud eruit gespoeld. Daarom waren de vaste deeltjes zo snel opgelost.
En daarom geen enkel effect.

Ik besluit om vrouwlief te volgen en neem een Etizolam.
Ik ben binnen de kortste keren vertrokken.

11:00

Wakker en aan het ontbijt. We zijn nog wat schommelig maar we voelen ons verder prima.
We komen de dag op de ons gebruikelijke wijze door en weten zelfs, probleemloos, een flinke wandeling te maken. We hebben heerlijk gegeten en nu, als ik dit schrijf, is het bijna 22:30.
Zo zoetjes aan begint het bedtijd te worden.
Morgen gewoon weer werken.
I have approximate answers and possible beliefs in different degrees of certainty about different things, but I’m not absolutely sure of anything
Avatar gebruiker
FranX
In Memoriam
Offline
 
Posts: 1051
Geregistreerd: wo maart 02, 2011 9:34 am
Woonplaats: Randstad

Re: Tripreport: Upper en downers, een geweldige dag

Berichtdoor hansvaak » wo jul 10, 2013 8:55 am

Leuke report! Klinkt als een heerlijke dag die jullie twee beleefd hebben. En jammer dat je die Ketamine verspilt hebt, maar misschien had je anus wel een reiniging nodig...
Not to do list: Heroïne, cocaine/crack, nicotine, methadon, benzo's en je vader.
hansvaak
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 160
Geregistreerd: di apr 30, 2013 1:13 pm

Re: Tripreport: Upper en downers, een geweldige dag

Berichtdoor Nutsss » wo jul 10, 2013 11:08 am

Weer een prachtig verslag

FranX schreef:Rond 11:00 uur: 50 mg Amfetamine (68% nasaal)
Rond 15:00 10 mg Dex-amfetamine (farmaceutisch, oraal)
Rond 20:00 30 mg Amfetamine (68% nasaal)
Rond 21:30 4 ml GHB
Rond 02:00 60 mg Ketamine -S (nasaal)
Rond 04:00 uur ongeveer 10 ml water (rectaal) :shock:
Rond 05:00 1 mg Etizolam


eens kijken... op mijn ritalin doosje staat 4 x 2 per dag (10mg). Meer niet. Welke dokter hebben jullie!? :smokin:
'Is there anybody out there please? It's too quiet in here and I'm beginning to FREEZE...' Get Real & be for REAL or Get Lost!

Still missing Djo...
Avatar gebruiker
Nutsss
Newbie
Offline
 
Posts: 21
Geregistreerd: di jun 25, 2013 11:14 pm
Woonplaats: Rotterdam

Re: Tripreport: Upper en downers, een geweldige dag

Berichtdoor FranX » wo jul 10, 2013 7:38 pm

Nutsss schreef:Weer een prachtig verslag

FranX schreef:Rond 11:00 uur: 50 mg Amfetamine (68% nasaal)
Rond 15:00 10 mg Dex-amfetamine (farmaceutisch, oraal)
Rond 20:00 30 mg Amfetamine (68% nasaal)
Rond 21:30 4 ml GHB
Rond 02:00 60 mg Ketamine -S (nasaal)
Rond 04:00 uur ongeveer 10 ml water (rectaal) :shock:
Rond 05:00 1 mg Etizolam


eens kijken... op mijn ritalin doosje staat 4 x 2 per dag (10mg). Meer niet. Welke dokter hebben jullie!? :smokin:


Dr. McDope en de tabletten zijn 5 mg per stuk.
Dank voor het compliment :)
I have approximate answers and possible beliefs in different degrees of certainty about different things, but I’m not absolutely sure of anything
Avatar gebruiker
FranX
In Memoriam
Offline
 
Posts: 1051
Geregistreerd: wo maart 02, 2011 9:34 am
Woonplaats: Randstad

Re: Tripreport: Upper en downers, een geweldige dag

Berichtdoor pax » do jul 11, 2013 3:45 pm

Doet me afvragen waar mijn ouders zich mee bezig houden als ik ga feesten :eek: :conf:
Mooi report btw
Ernstige Levamisole gebruiker
Avatar gebruiker
pax
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 300
Geregistreerd: ma jun 18, 2012 9:23 pm
Woonplaats: Antwerpen

Re: Tripreport: Upper en downers, een geweldige dag

Berichtdoor Poseidon » vr jul 12, 2013 1:28 pm

8-) 8-) 8-)
Soms betwijfel ik of je wel van vlees & bloed bent Franky :#:
Wij willen onze blauwe luchten terug.
Avatar gebruiker
Poseidon
JeVader
In Memoriam
Offline
 
Posts: 10486
Geregistreerd: do maart 17, 2011 4:34 pm
Woonplaats: Liquid Universe

Re: Tripreport: Upper en downers, een geweldige dag

Berichtdoor Hi-Hat » do jul 18, 2013 12:27 pm

Heerlijk report weer. Doet de zin naar de oude vrienden Ketamine en Dexamfetamine ook behoorlijk aanwakkeren.
Come meditate on bass weight.
Avatar gebruiker
Hi-Hat
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 697
Geregistreerd: ma feb 28, 2011 10:36 pm


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Andere Tripreports

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

Royal Queen Seeds banner
cron