Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

[Alcohol+Methoxetamine] Dieper in het bestaan graven

Dacht je tijdens je trip dat je eigenlijk je bureaulamp was? Grote kans dat je je report hier mag plaatsen.

[Alcohol+Methoxetamine] Dieper in het bestaan graven

Berichtdoor Trip-tamine » vr maart 06, 2015 11:59 am

Nogmaals een tripreport van de combinatie Alcohol+MXE. Met alcohol op merk ik dat ik sneller drugs pak, wat wel een beetje zorgwekkend is.

Dit staat helemaal door de war. Het is ook moeilijk om ook orde te houden in een MXE-trip. Excuses hiervoor.

Voor het gebruik was ik volledig naar de klote. Ik had een soort-van relatie met een meid, dat was afgelopen zaterdag(28-2) heel erg leuk en ik voelde alsof we echt naar elkaar groeiden en elkaar beter leerden kennen. Hier heeft ze nog gezegd dat ze "zich gigantisch goed bij me voelt, zo vertrouwd en warm".

Flash forward naar maandag. Ze deed zondag al iets vreemd en begon me te ontwijken, dus ik vroeg: "Wil je nog met me doorgaan?" Nee, ze ging terug naar haar ex. Meteen de wijn erbij en de anderhalve fles die ik had was al snel leeg. Klein lijntje MXE(30mg) vlak voordat ik naar een borrel met een paar vrienden ging. Die avond voelde ik me kut en ging ik ook goed naar de tering. Als je je kut voelt dan heb je toch een andere dronk over je heen dan als je je goed voelt. Toen ik thuiskwam, best wel dronken, nog een kleine 20-30mg naar binnen gewerkt om met een lekker trippend gevoel mijn bed in te klimmen. Sliep toch nog best wel goed.

Maar daar gaat het niet om. Het gaat om de dag erna.

11-bieren-tocht! Heuy! Op de UT hebben we 5 borrelkelder en een kroeg. Bij de 11-bieren-tocht drinkt men in elke borrelkelder 2 drankjes om dan weer door te gaan. De bedoeling is dat je je laatste biertje in de kroeg neemt en (indien besteld) ook nog gaat eten. Ik begon om 4 uur al lekker te borrelen met een paar vrienden, kregen een paar biertjes gratis, en waren om half 9 bij de kroeg om ons laatste biertje te consumeren. Ik deed nog twee biertjes en eindigde met een lekkere whisky (Laphroaig 10, voor de mensen die het willen weten.)

Voordat ik ook werkelijk over de trip begin wil ik melden dat ik de laatste tijd überhaupt niet lekker in mijn vel zat. Het gedoe met die meid was de druppel en kreeg ik een beetje een mental break.

Ik legde thuis 40mg MXE voor me neer en ging op de tiny. Gezellig even babbelen. Uiteindelijk werd het lekker bijpakken en bijpakken. Bij de laatste keer bijpakken woog ik 40mg uit, maar gezien ik toch wel wat verder wou, eyeballde ik nog een extra 40mg. Ik heb de trip toen geëscaleerd en liet me juist kut voelen, om er achter te komen waarom ik me juist zo vaak kut voel. Hierbij pakte een klein beetje pep, om nog wat scherp te blijven.

Gedurende de trip had ik pen en papier voor me liggen, waarin ik ideeën en gedachtes opschreef. Aan het begin ging dit prima, maar naarmate de trip vorderde kreeg ik steeds meer het gevoel alsof mijn hand op autopiloot aan het schrijven was.

Ik werd langzaam steeds losgetrokken van alles wat is en was.
Ik had nog steeds mijn cam aan en zat nog steeds op tiny en ik kreeg later van Fool te horen dat mijn houding ongeveer was als "Helemaal rustig, lege blik in de ogen, starend." Volledig in constrast van het hectische gebeuren wat er in mijn hoofd afspeelde.

Ik ben gedurende de trip wel achter een paar dingen gekomen die ik eigenlijk wel wist, maar die niet echt tot me doordrongen. Ik laat mezelf te veel leiden door emoties. Heel veel activiteiten die ik doe zijn ook alleen om controle te krijgen over mijn emoties. Gamen, muziek, maar ook drugs.

MXE is een heel goed vluchtmiddel, je mood wordt gelift en je voelt alsof je niet helemaal in de wereld meer bent. Gevaarlijk spul, maar oh zo lekker.

Nouja, lekker. Tijdens de piek kon ik niet meer schrijven. Het universum was verdwenen. Ik bestond niet meer. Het enige was nog mijn bewustzijn, in een grote leegte. Ik was toen ook vergeten dat dit van de MXE kwam, dus ik werd toen heel angstig. Ik kreeg het gevoel alsof ik het universum gebroken had. Alsof het universum een soort van "The Matrix" is en iedereen een simulatie is die er voor mij is. Ik vond het toen even te veel, maar de trip ging maar door. Ik besloot toen ook maar om gewoon verder te trip uit te zitten en te genieten van wat er allemaal gaande is.

Toen ik uiteindelijk weer doorhad dat ik in mijn kamer zat en dat ik niet een of ander raar energetisch wezen van het universum was, ging ik even naar de WC. Daar aangekomen, was ik vergeten dat ik naar de WC ging. De verandering van omgeving wakkerde de vage gedachten weer op en ik had weer het gevoel alsof het universum nu voor eeuwig kapot is.

Misschien nog een beetje slapen, op bed liggen, dat zou lekker zijn. Dat slapen is er uiteindelijk niet van gekomen, in mijn bed ging ik verder trippen, maar dit keer niet eng. Ik heb toen echt mezelf bekeken en gedacht: "Waarom ben ik zo ongelukkig."

Ik heb altijd bij mijn studiekeuze gestaan, nooit getwijfeld. Aan het begin van het jaar heb ik wel de keuze moeten maken tussen twee studies die me interessant leken. Toen sloeg het ineens bij mij in: De studie past niet bij me. Ik moet toch de andere studie doen. Ineens voelde ik een gigantische last van mijn schouders afvallen, het gevoel dat je hebt als je, nadat je gigantisch nodig moest gaan zeiken, het toch kan laten stromen.

Ik bleef nog even liggen, denken. Ik was moe en ik had nog steeds open eye visuals.

Op mijn bureau zag ik, toen ik opstond, mijn kladblok met tekst. Ik had het nog niet echt kunnen lezen. Ik schrok wel van wat ik schreef.

Ik heb toen ook even 2mg diclazepam genomen; even dat paranoïde, angstige gevoel wegkrijgen. Daarna ging het steeds lekkerder. De koffie(Ja, caffeïne, ik weet het) smaakte nergens naar, maarja, de MXE werkte nog even na. Even lekker wat eten, ik had een gigantische honger. Lekker even dingen op de computer doen.

Ik heb die dag het mailtje verstuurd dat ik ga stoppen met mijn studie.

Ook mijn manier van drugsgebruik moet wel even aangepast worden. Minder MXE. Het is echt heel lekker spul, maar het verslavingspotentieel is te hoog. Alcohol moet ook echt minder. Ik gebruikte het altijd om weg te zijn van mijn emoties, maar na de trip ben ik eigenlijk veel opgewekter en vrolijker, dus zal het gebruik ook minder worden.

Bedankt voor het lezen van deze report. Ik wou het even uittypen, gezien het een zware en emotionele ervaring voor me was. Het was misschien een "bad trip" op een gegeven moment, maar ik denk dat dat precies is wat ik even nodig had. Ik zou het niet snel op deze manier willen herhalen.
"gast, ik jaag [de dames] niet weg, ze gaan offline omdat ze niet kunnen tinychatten onderweg naar mij" -JongGeleerd
Avatar gebruiker
Trip-tamine
R24-R34-R44-S2-S16-S49
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 197
Geregistreerd: ma jun 02, 2014 3:28 pm

Re: [Alcohol+Methoxetamine] Dieper in het bestaan graven

Berichtdoor frozentoast » vr maart 06, 2015 1:41 pm

Chill dat het toch nog 'goedgekomen' is!
Avatar gebruiker
frozentoast
fa2 ouwe
Donateur
Offline
 
Posts: 2270
Geregistreerd: ma jul 16, 2012 11:45 pm
Woonplaats: zesde dimensie linksaf

Re: [Alcohol+Methoxetamine] Dieper in het bestaan graven

Berichtdoor Rudolph » vr maart 06, 2015 4:04 pm

Wat je op dat papiertje schreef deed me erg denken aan wat ik zelf opschreef toen ik op een gegeven moment zelf te veel/te vaak mxe deed: "mxe doet vergeten"; aangezien ik nuchter zin kreeg in mxe terwijl ik tijdens de mxe weer baalde dat ik weer gepakt had, en zo een beetje van roes tot roes leefde.
xoxo dikke lebber van je favoriete rendier :blowkiss:
Avatar gebruiker
Rudolph
Voorproefje
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2800
Geregistreerd: do dec 12, 2013 9:42 pm
Woonplaats: Noordpöhl

Re: [Alcohol+Methoxetamine] Dieper in het bestaan graven

Berichtdoor Fool » vr maart 06, 2015 5:19 pm

:hulde: Je weet natuurlijk zelf ook wel hoe ik hier verder over denk!
Fool
Stom
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2575
Geregistreerd: za maart 08, 2014 6:39 pm

Re: [Alcohol+Methoxetamine] Dieper in het bestaan graven

Berichtdoor Psychonautious » wo maart 11, 2015 2:43 pm

Beter dat je er nu optijd zelf achter bent gekomen respect dat zijn wel delastige dingen in het leven. die gedachte die je had bij het universum dat iedereen en alles er is om jou te vermaken in de tijd die je hier gekregen hebt ken ik maar al te goed.
Overthinking stuff until its so wierd, that its starts to make sense.
Avatar gebruiker
Psychonautious
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 110
Geregistreerd: wo feb 11, 2015 9:46 am

Re: [Alcohol+Methoxetamine] Dieper in het bestaan graven

Berichtdoor Maus » wo maart 11, 2015 2:54 pm

Mooi en openhartig beschreven tripreport :hulde:
Kut voor je dat je relatie voorbij is. Sterkte!
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede :stoned:


Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten


Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Avatar gebruiker
Maus
RIP lieve Poseidon...
DF God
Offline
 
Posts: 10325
Geregistreerd: vr mei 18, 2012 10:53 am
Woonplaats: Vrijstaat www.drugsforum.info

Re: [Alcohol+Methoxetamine] Dieper in het bestaan graven

Berichtdoor Maus » wo maart 11, 2015 2:55 pm

Even een vraag:

Ik heb ervaring met Ketamine (oraal en :snort: ), maar geen ervaring met MXE.

Wat is bij jou het verschil in werking tussen ketamine en MXE?
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede :stoned:


Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten


Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Avatar gebruiker
Maus
RIP lieve Poseidon...
DF God
Offline
 
Posts: 10325
Geregistreerd: vr mei 18, 2012 10:53 am
Woonplaats: Vrijstaat www.drugsforum.info


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Tripreports - Dissociatieven

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

Royal Queen Seeds banner