Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Eerste keer methoxetamine (55 mg) en MXE+2c-i/2c-b

Dacht je tijdens je trip dat je eigenlijk je bureaulamp was? Grote kans dat je je report hier mag plaatsen.

Eerste keer methoxetamine (55 mg) en MXE+2c-i/2c-b

Berichtdoor Fissa » ma jan 28, 2013 3:39 pm

-
Laatst bijgewerkt door Fissa op di aug 27, 2013 9:34 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
Fissa
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 54
Geregistreerd: wo dec 19, 2012 11:27 pm

Re: Eerste keer methoxetamine (55 mg) en MXE+2c-i/2c-b

Berichtdoor progressive » ma feb 11, 2013 12:27 am

Dankjewel voor het delen van je ervaring. Ik vond het erg interessant om te lezen. Met name de lichamelijke ervaring van MXE, maar ook de paranoïde gedachten die je ervaart na het gebruik. Komt het wantrouwen van andere personen of gebeurtenissen (zoals de roofvogel) zonder drug gebruik ook meerdere keren voor in een gemiddelde week?
Here comes the future, into right now, into the past.

3x 2c-c, +50x 2c-d, +15x [2c-d & 4-ho-met], 1x 3-meo-pcp, 1x [3-meo-pcp & 4-ho-met], 1x 4-aco-dmt, 11x 4-ho-met, 6x [4-ho-met & 4-ho-mipt], 2x 4-ho-dipt, 4x 4-ho-mipt, 5x [4-ho-mipt & 2c-d], 1x [4-ho-mipt & 4-ho-dipt], 4x 5-meo-mipt, 1x [5-meo-mipt & 2c-c]
Avatar gebruiker
progressive
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 327
Geregistreerd: ma sep 17, 2012 7:14 pm

Re: Eerste keer methoxetamine (55 mg) en MXE+2c-i/2c-b

Berichtdoor Fissa » zo feb 17, 2013 7:15 pm

progressive schreef:Dankjewel voor het delen van je ervaring. Ik vond het erg interessant om te lezen. Met name de lichamelijke ervaring van MXE, maar ook de paranoïde gedachten die je ervaart na het gebruik. Komt het wantrouwen van andere personen of gebeurtenissen (zoals de roofvogel) zonder drug gebruik ook meerdere keren voor in een gemiddelde week?

Nope, nooit. Heel soms een klein beetje bij andere drugs, maar bij lange na niet zo heftig als toen.
Ik heb 2 weken later nog een keer MXE gedaan 's nachts, deze keer 25 mg (wel na een hoop bier en 10 mg 2c-b nasaal, maar ik was al weer redelijk ontnuchterd) en die dag daarna had ik er wederom last van, hoewel in mindere mate (maar nog steeds wel behoorlijk) dan bij de trip in dit report.
Het is dus echt iets wat MXE veroorzaakt, bij mij in ieder geval.
Fissa
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 54
Geregistreerd: wo dec 19, 2012 11:27 pm


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Tripreports - Dissociatieven

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

Royal Queen Seeds banner