Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Eerste keer MXE. Slecht begin met zeer bijzonder eind.

Dacht je tijdens je trip dat je eigenlijk je bureaulamp was? Grote kans dat je je report hier mag plaatsen.

Eerste keer MXE. Slecht begin met zeer bijzonder eind.

Berichtdoor highrutosen » zo mei 25, 2014 2:15 pm

LET OP. Ik vind dat ik onverantwoord hiermee ben omgegaan. Zeker voor een eerste keer, maar alles is gelukkig zeer goed afgelopen.

Hier een kopie van mijn post uit de MXE topic, dus excuses als het niet helemaal lekker wegleest.

Nu in totaal 36 uur niets gegeten. Heb mijn huisgenoot s'nachts tijdens mijn trip in momenten van helderheid geroepen om suikerwater te brengen met wat zout erin nadat ik niets anders binnen kreeg.

(het kotsen gebeurde steeds wanneer ik mijn bed uit ging om te drinken, ik kon gewoon niet bewegen zonder te kotsen, liggend voelde ik me overigens prima. Ik kots ook heel snel in attracties, dus misschien ligt het daaraan)

Had het ook verschrikkelijk heet en een droge bek.

10 minuten voelde echt als een eeuwigheid en na de eerste 2 meest heftige (heel vette) uren was het gewoon de tijd uitzitten tot ik eindelijk kon slapen.(nog zeker 3 uur lichter doorgetript)

MAAR, het was wel een bijzondere ervaring en ik zal het zeker nog een keer doen. Voel me nu weer okay.

Wat ik me kan herinneren is dat het begon als een truffel/2cb trip en terwijl ik in bed lag begon mijn bed te bewegen. Ik ging in rondjes en ondersteboven en uiteindelijk begon ik te zinken. Bij een volgend nummer kantelde ik langzaam achterover en steeg ik weer op. Zelf kon ik niet bewegen maar ik werd mee op reis genomen (echt bizar)

Ik kon na de hallucinaties en rare kleuren en vormen ook door mijn oogleden heen kijken en was ineens in een grote witte kamer (super realistisch) en andere ruimtes en plaatsen. Later begonnen mijn hallucinaties ook verhalen te vertellen op de muziek en het was alsof ik eerst zag wat er gebeurde en er daarna over werd gezongen in het nummer.

Muziek beinvloede ook heel erg de trip, maar alles was bijzonder. Oude trance nummers van duister tot uplifting tot Indie music en Active Child (bizar mooi).

Ik heb geen enkel moment gehad dat ik bad ging, maar dacht wel een aantal keer dat ik misschien zou sterven. Maar was er niet bang voor en wist dat ik eigenlijk niet genoeg op had voor een overdosis, maar ergens was ik bang dat het niet eten en drinken gevaarlijk zou zijn, dus gelukkig hielp mijn huisgenoot me hierbij.

Ik zal het zeker nog een keer doen en dan rustig 20-25mg per keer snuiven tot ik het juiste punt bereik.

Ik heb nu 10 uur in de ochtend 75mg oraal genomen en 11 uur 25mg oraal. Dit zorgde voor alleen misselijkheid en moeheid en tot 18:00 op de bank liggen. Na het schrijven van een negatief report dacht ik fuck it. Ik probeer 1 puntje (20 a 25mg) te snuiven en kijken wat het doet. Voelde wel duidelijk iets gebeuren. Ik heb geen idee in hoeveeltijd, maar heb nog 3 puntjes bijgesnoven en uiteindelijk circa 200mg op met orale dosering in de ochtend erbij (veels te veel natuurlijk, maar gelukkig is alles goed gekomen)

Voel me nu opzich prima en zal nog even laten weten als ik ergens last van krijg. De MXE bewaar ik voorlopig in ieder geval voor over een paar maanden.


PS. De reden van oraal doseren was naar aanleiding van reports uit de UK en Amerika. MXE zou bijna even goed moeten werken oraal, maar het zou ook aan de synth liggen? Uiteindelijk blij dat ik toch wat gesnoven heb, maar wel vreemd dat bij andere reports dezelfde dosering oraal gewoon een goede trip geeft

Bedankt voor het lezen! :wave:
highrutosen
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 212
Geregistreerd: ma feb 18, 2013 2:35 pm

Re: Eerste keer MXE. Slecht begin met zeer bijzonder eind.

Berichtdoor Monologic » wo mei 28, 2014 3:34 pm

Laatst bijgewerkt door Monologic op do apr 19, 2018 5:45 am, in totaal 1 keer bewerkt.
“Ik voel me beter dan alles buiten mij, mij laat voelen als ik me niet zou voelen, zoals nu.” - 8
The gods know what you've done..
Avatar gebruiker
Monologic
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 552
Geregistreerd: do maart 06, 2014 1:03 pm

Re: Eerste keer MXE. Slecht begin met zeer bijzonder eind.

Berichtdoor highrutosen » vr mei 30, 2014 1:40 am

Bedankt voor je reactie Monologic! Volgende keer zal ik zeker rustig aan doen! Wilde alleen zo graag een hole meemaken en besloot hierom toch door te gaan.
Ik was nog redelijk onder invloed toen ik het schreef, dus vandaar de chaos haha.

Ik had de eerste 100 oraal genomen en tripte eigenlijk niet echt. Alleen misselijk en verdoofd.
Toen ik me wat beter begon te voelen heb ik 4x 25mg nasaal bijgenomen en toen begon de pret pas.
Uiteindelijk geen moment bad gegaan gelukkig en blij dat ik het niet weggegooid heb voor ik nasaal bijpakte, want ik vind het toch een bijzonder stofje :)

Volgende op mijn uitprobeer lijstje zijn bk-2cb en AMT en zal hierbij een wat betere tripreport schrijven. De AMT zal ik wat rustig aan mee beginnen, maar na het lezen van de meeste bk-2cb reports en threads op bluelight kun je hier makkelijk 150mg van nemen. (dosage range 80-160mg)
Heb je toevallig nog wat advies voor me over deze stofjes? ;)
highrutosen
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 212
Geregistreerd: ma feb 18, 2013 2:35 pm


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Tripreports - Dissociatieven

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

Royal Queen Seeds banner