Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Eerste keer MXE

Dacht je tijdens je trip dat je eigenlijk je bureaulamp was? Grote kans dat je je report hier mag plaatsen.

Eerste keer MXE

Berichtdoor Amvitamine » zo jul 26, 2015 6:23 pm

Gisteren zou ik met wat vrienden een festival bezoeken. Eenmaal aangekomen brak echter helaas noodweer uit waardoor het festival werd geannuleerd. We besloten om naar het huis van een vriend van me te gaan en zelf maar een feestje te gaan bouwen. Op het feest heb ik twee sleutelpuntjes Amfetamine gebruikt en een aantal jointjes gerookt.

Bij mijn vriend aangekomen besloten we dat ik aan de MXE ging, de ander aan de 2cb en de ander besloot later ook toch MXE te nemen.

Helaas was er geen weegschaal dus ben ik begonnen met een lijn van twee kleine sleutelpuntjes. Na een kwartier voelde ik niet veel en gingen we een joint roken, waarna ik toch duidelijk merkte onder invloed te zijn van de MXE. Ik werd super melig en we hebben echt keihard over van alles gelachen. Bij het lopen merkte ik duidelijk een verminderd evenwicht te hebben. Daarna hebben we op de bank TV zitten kijken en veel geouwehoerd wat ik erg vermakelijk vond. Muziek was ook echt leuker om naar te luisteren en het leek soms of meebewegen vanzelf ging, en ook echt heel soepel.

Ongeveer anderhalf uur na inname waren de meeste effecten verdwenen en nam ik een soortgelijke dosis. Naar mijn gevoel sloeg deze iets sneller in dan de andere en de effecten waren hetzelfde. Ik kreeg echter veel pijn in mijn nieren, en moest heel veel plassen (na het plassen ging de pijn vaak weg). Eten ging overigens prima. Toch merkte ik me toch wel erg 'vaag' te voelen, zo zat ik in mezelf bijvoorbeeld super lang na te denken over hoe ik thuis zou komen, terwijl dat normaal niet moeilijk was. Ik merkte meer moeite te krijgen om te redeneren en normaal deel te nemen aan het gesprek. Ik heb ongeveer een liter bier gedronken nadat ik mijn laatste lijntje had genomen en na ongeveer 2 a 3 uur na inname was ik weer op baseline.

Mijn eerste ervaring was erg positief en MXE lijkt me een leuk middel om eens met wat vrienden op een after te gebruiken of gewoon tijdens een gezellige bankavond.

:wave: :wave:
Amvitamine
Newbie
Offline
 
Posts: 18
Geregistreerd: wo jul 01, 2015 10:52 pm

Re: Eerste keer MXE

Berichtdoor Perry » zo jul 26, 2015 6:32 pm

Het lijkt erop alsof je gewoon stoned was... Niet echt MXE effecten die je beschrijft en dat t na anderhalf uur al voorbij is, klinkt ook niet MXE like...
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: Eerste keer MXE

Berichtdoor Amvitamine » zo jul 26, 2015 7:04 pm

JongGeleerd schreef:Het lijkt erop alsof je gewoon stoned was... Niet echt MXE effecten die je beschrijft en dat t na anderhalf uur al voorbij is, klinkt ook niet MXE like...

Ik blow zeker genoeg om te weten dat het duidelijk niet de wiet was die ik voelde.
Na anderhalf uur waren de meeste effecten voorbij, en het duurde wel drie uur (na mn eerste lijntje) voor ik weer nuchter was. Ik had uit voorzichtigheid geen mega hoge dosis genomen maar het was zeker wel de MXE die ik voelde.
Amvitamine
Newbie
Offline
 
Posts: 18
Geregistreerd: wo jul 01, 2015 10:52 pm

Re: Eerste keer MXE

Berichtdoor Hond » zo jul 26, 2015 9:31 pm

MXE duurt veel langer dan 1.5 uur.. placebo denk ik
Hond
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 121
Geregistreerd: do okt 09, 2014 10:16 pm

Re: Eerste keer MXE

Berichtdoor Eko » zo jul 26, 2015 11:37 pm

Duurt soms al 3 kwartier voor ge het fatsoenlijk voelt (tenzij bij Eko's-crazy-times dosissen)
I remember feelin' like someone had peeled a layer away from my brain, and my reality was no longer anchored to any point of reference, and I had to fight to keep from being crushed under the weight of an unforgiving new paradigm of ultimate reality. (Jake the Dog)
Avatar gebruiker
Eko
-~○☼○~-
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4042
Geregistreerd: do feb 24, 2011 10:27 pm
Woonplaats: Ganda

Re: Eerste keer MXE

Berichtdoor supermario » ma jul 27, 2015 1:47 pm

Toevallig 3 weken geleden voor het eerst MXE gedaan, en wonder boven wonder het begon al na 10 minuten te werken. In het begin dacht ik nog, dit is gewone keta, maar de trip duurde toch wel ruim 6 uur. Persoonlijk vind ik keta beter dan MXE. MXE is wat grijs/ruw, terwijl keta abstracter is.
Avatar gebruiker
supermario
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 247
Geregistreerd: vr mei 25, 2012 10:22 pm

Re: Eerste keer MXE

Berichtdoor Perry » ma jul 27, 2015 2:43 pm

Heb je je MXE laten testen? Geldt voor jullie beide. Sinds MXE verboden dreigde te worden doken al veel andere stoffen op die als MXE verkocht werden. Lijkt me al helemaal nu het echt verboden is.
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: Eerste keer MXE

Berichtdoor Amvitamine » ma jul 27, 2015 7:10 pm

JongGeleerd schreef:Heb je je MXE laten testen? Geldt voor jullie beide. Sinds MXE verboden dreigde te worden doken al veel andere stoffen op die als MXE verkocht werden. Lijkt me al helemaal nu het echt verboden is.

MXE is getest, en het is wat het moet zijn. Heb het bij mijn vaste vendor gekocht nog voor de ban (heb zelfs gebruik kunnen maken van een uitverkoop :lol: ).
Ik denk dat de piek van de eerste dosis relatief snel voorbij was omdat ik een lage dosis had. Uiteindelijk heb ik namelijk zeker wel de hele avond van die twee kleine lijntjes gespaced.
Amvitamine
Newbie
Offline
 
Posts: 18
Geregistreerd: wo jul 01, 2015 10:52 pm


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Tripreports - Dissociatieven

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

Royal Queen Seeds banner