Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

eerste keer mxe

Dacht je tijdens je trip dat je eigenlijk je bureaulamp was? Grote kans dat je je report hier mag plaatsen.

eerste keer mxe

Berichtdoor hellie » wo apr 18, 2012 11:50 am

Hallo ik ben 20 jaar en heb gisteren voor het eerst mxe gebruikt. Ik had wel ervaring met XTC en Cocaine (beide thuis enkele keren gebruikt) maar nog niet met trip middelen. Via een vriend van me kon ik er aan komen, ik had een halve gram gehaald. Na veel gelezen te hebben over deze drug, leek het me wel een leuke ervaring. Aangezien ik de dag erna toch vrij was besloot ik het om maar gewoon te nemen. Ik moest wel oppassen want mijn moeder en stiefvader waren wel thuis, en die zijn anti drugs. Ik had va te voren tegen die vriend van me dat hij 2 zakjes van 50mg moest maken, en eentje van 400mg. Het eerste zakje deed ik om 22:30 uur open en legde 2 lijntjes klaar, ik dacht 50mg is misschien te veel (ben maar klein, 1.51) dus ik haalde stopte een beetje terug in het zakje. Ik had geen weegschaal, dus precies heb ik het niet gedaan.

Om 22:40 snoof ik dus het eerste lijntje van zo’n 25mg. Ik voelde het al in mijn keel, dat is dus goed volgens mij. Het prikte niet in je neus zoals bij cocaine, ook wel fijn is. Na 5 minuten begon ik het al een beetje te voelen. Zweterige handen en kon me niet heel erg meer op mijn tv focussen. Ik zat net GTA IV te spelen op de Xbox 360. Het was niet veel aan en ik zette maar muziek op. De genre van de muziek is bijna altijd hardcore en/of hardstyle.

Na een kwartier besloot ik even naar de wc te gaan, opstaan was even heel raar ik leek weer te gaan vallen, ik hield me staande en ging naar beneden. Even in de spiegel gekeken ik zag er gelukkig ‘normaal’uit en plassen ging ook goed. Dit wist ik niet zeker aangezien mijn urineer prestaties in combinatie met xtc niet extreem hoog is.

Na een halfuur voelde ik ‘m echt, de muziek klonk fijn en de aanrakingen met mijn lichaam waren fantastisch. Ik heb wel een kleine 6pack maar toen ik eraan voelde, voelde het net alsof ik Arnold Schwarzenegger was haha. De cola die ik dronk voelde geweldig, ik voelde het niet op mijn tong vallen, maar het ging direct mijn keel in. Ik deed mijn ogen dicht en zag wat patronen vliegen. Ook ik vloog kort daarna, omlaag en omhoog. Een fijn gevoel was dat. Een uur nadat ik mijn eerste lijntje snoof, besloot ik om de overige 15 (?) ook te nemen.

Ik ging nog lekkerder en ik ging in mijn bed rollen en ik deed fietsbewegingen na met mijn benen. Ik deed mijn ipod aan en deed mijn oordopjes in, elke vocal in een hardstyle/hardcore lied deed ik in mijn hoofd meezingen. Mijn kaken waren trouwens gevoelloos, nadat ik er 3x opgeslagen had en ik voelde niks wist ik het eindelijk.

Af en toe was het wel wazig, ik wist niet meer wat echt was en wat in de trip zat. Ik had zin om naar buiten te gaan, maar dat was risicovol aangezien mijn ouders me zouden horen, ik besloot dit niet te doen. Ik deed mijn ogen dicht en ik was buiten aan het rondlopen, 5 minuten later word ik weer wakker en ik lig nog gewoon in dezelfde houding in bed als eerst. Ik verlangde naar nog een lijntje, maar ik was sterk genoeg om dit te negeren.

Het was inmiddels al kwart over 12 en elke keer als ik mijn ogen dicht deed dacht ik dat ik in GTA zat. Ik schoot mensen neer en werd achtervolgd, elke keer als ik een kogel kreeg ging er wat van mijn leven af, best grappig vond ik het. Dit duurde lang.

Omstreeks 2 uur, ben ik gewoon in slaap gevallen, en heerlijk gedroomd. Waarover weet ik al niet meer. Het was een leuke maar toch wazige ervaring. Ik heb nog genoeg liggen, dus er zal vast wel een andere keer komen. En vandaag voel ik me gewoon normaal niet zoals bij XTC dat ik me kut en moe voel.
hellie
Newbie
Offline
 
Posts: 1
Geregistreerd: wo apr 18, 2012 11:49 am

Re: eerste keer mxe

Berichtdoor Aartbakkebaard » wo apr 18, 2012 11:55 am

Klinkt als een geslaagde 1ste keer! :keta:
Kaleidoscopic colors.
Psychotropic sounds.
Geometric hallucinations.
The answer will be found.
Avatar gebruiker
Aartbakkebaard
Newbie
Offline
 
Posts: 23
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 4:11 pm
Woonplaats: Helmond

Re: eerste keer mxe

Berichtdoor Bonke » vr apr 20, 2012 4:44 pm

Klinkt als een leuk report, helemaal het tegenovergestelde van het interview op vice.com. Dat heeft me toch een beetje afgeschrikt om dit middel te proberen. Dan maar eens keta proberen :lol:
Avatar gebruiker
Bonke
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1162
Geregistreerd: wo jan 11, 2012 11:58 pm
Woonplaats: Ouagadougou


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Tripreports - Dissociatieven

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

Royal Queen Seeds banner