Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

GHB en ketamine: totale chaos

Dacht je tijdens je trip dat je eigenlijk je bureaulamp was? Grote kans dat je je report hier mag plaatsen.

GHB en ketamine: totale chaos

Berichtdoor Sublimo » wo feb 23, 2011 6:15 pm

21 jul 2010

Aangezien de wekker de volgende ochtend weer vroeg zou aflopen hadden we besloten om die avond alleen maar downers te gebruiken. GHB en ketamine. Een geheel nieuwe combinatie voor ons.

Een 6 ml GHB en een op het oog geschatte lijn ketamine.

We begonnen met de GHB. Een hoop cola met daarin 6 ml GHB.

Tijdens het wachten op de inslag begonnen we met de rest van de voorbereidingen. Ketamine pletten, Futurama opzetten en languit op de bank gaan liggen.

Futurama is de moeite waard om te bekijken tijdens drugsgebruik. Voornamelijk met ketamine en LSD. Aangezien we de film niet hadden afgekeken tijdens onze laatste trip, je kent dat wel, besloten we om de film nu af te kijken.

Toen de GHB zijn werk begon te doen hebben we de ketamine gesnoven. En toen begon het feest al snel.

In eerste instantie was alles zeer positief. Enorm slap, plastic gevoel in mijn lichaam, lachen om de kleinste dingen, enz. Dat sloeg echter heel snel om in een heel andere ervaring. Ik kreeg geen woord meer uit mijn mond en kon alleen nog maar naar de TV kijken, rechtstaan was onmogelijk, ik begreep werkelijk niks meer van de film. Totale chaos.

Waar we eerst nog zaten te genieten op de bank, gaven we nu beide toe dat het echt niet meer aangenaam was. Vervolgens kwam bij mij de misselijkheid op en moest ik kosten. Dat zorgde ervoor dat de situtatie enigzins verbeterde. Lopen ging alweer een beetje, maar ik voelde mij nog steeds rotslecht.


Uiteindelijk ben ik tot buiten op het terras geraakt samen met mijn kussen en ben ik daar, midden in de nacht, in mijn onderbroek op de grond gaan liggen. Dat deed echt goed, een koele wind die mijn lichaam streelde. Dat was echt een genot ! :love:

Ik denk dat we daar een half uur hebben gelegen totdat de ergste effecten over waren. Toen besloten we om toch maar te gaan slapen.

Ik dacht, als ik eenmaal in mijn bed lig, zal ik wel snel slapen. Dat was valse hoop. Mijn gedachten vlogen letterlijke alle kanten uit. In combinatie met de extreme hitte heb ik geen oog dicht gedaan die nacht.

De combinatie van GHB en ketamine zou ik niet aanraden. Misschien dat het te doen valt met kleinere dosissen, maar ook daar heb ik mijn twijfels bij. :)
I dare you, I double dare you motherfucker, say 'what' one more goddamn time!
Avatar gebruiker
Sublimo
Donateur
Offline
 
Posts: 3672
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 1:30 am

  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Tripreports - Dissociatieven

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

Royal Queen Seeds banner