In ieder geval hallo, leuk om iedereen weer te zien op dit fantastische forum, en sorry gonzo dat ik jouw naam enzo heb genoemd Frisse start. Geen XTC meer, maar lachgas!
Vorige week maandag heb ik, wegens tijd over omdat ik geband was op df (:D), lachgas ontdekt (in een week tijd 200 patronen er doorgejaagd. ), sindsdien is dit denk ik mijn nieuwe lievelingsdrug. Dit is echt fantastisch. Heb veel rare dingen meegemaakt, we deden telkens twee of drie patroontjes en dit zijn de leukste ervaringen. Gezien het maar dertig seconden duurt ofzo zijn de reports niet heel erg lang natuurlijk
1. De tafel is te klein
Ik had in mijn mooie ballon twee patroontjes lachgas gestopt, toen ik hem bijna leeg had gezogen begon ik hem hard te spacen. Ik dacht dat ik onder mijn tafel door moest om in mijn keuken te komen. Dit moest ik echter op mijn rug doen, ik kwam er helaas achter dat ik te groot (ben ik niet hoor haha) was voor de tafel en dus moest de tafel een beetje uitgerekt worden. Ik trapte met mijn benen keihard tegen de tafel aan, alles wat erop stond viel eraf en toen ik zag wat ik aan het doen was schoot ik gewoon drie minuten in de lach, dat was gewoon hilarisch. Voor dat minuutje lachen ben ik helaas wel een kwartier aan het opruimen geweest
2. Mijn neus is jaloers op de ballon
Dit is sowieso de beste trip OOIT. Deze keer heb ik twee patronen in mijn ballon gepompt, ik bedacht om mijn ogen dicht te doen tijdens de trip en er lekker bij te gaan liggen. Ik had de ballon voor de helft op, toen kwam ik tot het volgende idee: ik adem nu niet met mn neus, dus die is vast heel jaloers op die ballon, ik meende dat mijn neus en mijn mond een relatie hadden, dus ik deed mijn hand voor mijn neus zodat hij niet kon zien met wat voor vieze praktijken mijn mond bezig was. Toen ik doorkreeg wat ik nou weer in godsnaam aan het doen was schoot ik wel een half uur in de lach. Ik bedoel, welke neus zou nou ooit trouwen met een mond? :S
3. We zitten met z'n drieën, maar ik zit alleen
Deze heb ik wel vaker meegemaakt nu, gewoon op twee patroontjes. Ik deed het ditmaal ook met mijn ogen dicht en dacht dat ik met drie anderen in mijn kamer zat. Helaas was ik alleen, dus ik begon ineens te brabbelen en tegen dingen aan te duwen, en ik dacht zelfs dat ik een meisje aan het zoenen was en dat moet er dus echt geweldig uit hebben gezien, jammer dat niemand dat zag natuurlijk. En weer kwam ik erachter dat ik me weer als een schizofreen voordeed en natuurlijks schoot ik weer in de lach.
Ik heb een aantal vragen voor jullie;
Klopt het dat het effect steeds heftiger word?
Omdat er in principe geen tolerantie bij lachgas komt kijken, waarom trip ik niet op één patroon, terwijl dit aan het begin wel zo was, waren wel hele andere trips maar ik voel er nu niets meer van.
Hoe schadelijk is lachgas bij dagelijks gebruik en bij wekelijks gebruik? Wil nu toch een beetje gaan oppassen :$