Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Ik heb XTC officieel vervangen door lachgas

Dacht je tijdens je trip dat je eigenlijk je bureaulamp was? Grote kans dat je je report hier mag plaatsen.

Ik heb XTC officieel vervangen door lachgas

Berichtdoor doq » di maart 20, 2012 3:02 am

Hoi.

In ieder geval hallo, leuk om iedereen weer te zien op dit fantastische forum, en sorry gonzo dat ik jouw naam enzo heb genoemd :D Frisse start. Geen XTC meer, maar lachgas!

Vorige week maandag heb ik, wegens tijd over omdat ik geband was op df (:D), lachgas ontdekt (in een week tijd 200 patronen er doorgejaagd. ), sindsdien is dit denk ik mijn nieuwe lievelingsdrug. Dit is echt fantastisch. Heb veel rare dingen meegemaakt, we deden telkens twee of drie patroontjes en dit zijn de leukste ervaringen. Gezien het maar dertig seconden duurt ofzo zijn de reports niet heel erg lang natuurlijk :)

1. De tafel is te klein
Ik had in mijn mooie ballon twee patroontjes lachgas gestopt, toen ik hem bijna leeg had gezogen begon ik hem hard te spacen. Ik dacht dat ik onder mijn tafel door moest om in mijn keuken te komen. Dit moest ik echter op mijn rug doen, ik kwam er helaas achter dat ik te groot (ben ik niet hoor haha) was voor de tafel en dus moest de tafel een beetje uitgerekt worden. Ik trapte met mijn benen keihard tegen de tafel aan, alles wat erop stond viel eraf en toen ik zag wat ik aan het doen was schoot ik gewoon drie minuten in de lach, dat was gewoon hilarisch. Voor dat minuutje lachen ben ik helaas wel een kwartier aan het opruimen geweest

2. Mijn neus is jaloers op de ballon
Dit is sowieso de beste trip OOIT. Deze keer heb ik twee patronen in mijn ballon gepompt, ik bedacht om mijn ogen dicht te doen tijdens de trip en er lekker bij te gaan liggen. Ik had de ballon voor de helft op, toen kwam ik tot het volgende idee: ik adem nu niet met mn neus, dus die is vast heel jaloers op die ballon, ik meende dat mijn neus en mijn mond een relatie hadden, dus ik deed mijn hand voor mijn neus zodat hij niet kon zien met wat voor vieze praktijken mijn mond bezig was. Toen ik doorkreeg wat ik nou weer in godsnaam aan het doen was schoot ik wel een half uur in de lach. Ik bedoel, welke neus zou nou ooit trouwen met een mond? :S

3. We zitten met z'n drieën, maar ik zit alleen
Deze heb ik wel vaker meegemaakt nu, gewoon op twee patroontjes. Ik deed het ditmaal ook met mijn ogen dicht en dacht dat ik met drie anderen in mijn kamer zat. Helaas was ik alleen, dus ik begon ineens te brabbelen en tegen dingen aan te duwen, en ik dacht zelfs dat ik een meisje aan het zoenen was en dat moet er dus echt geweldig uit hebben gezien, jammer dat niemand dat zag natuurlijk. En weer kwam ik erachter dat ik me weer als een schizofreen voordeed en natuurlijks schoot ik weer in de lach.

Ik heb een aantal vragen voor jullie;
Klopt het dat het effect steeds heftiger word?
Omdat er in principe geen tolerantie bij lachgas komt kijken, waarom trip ik niet op één patroon, terwijl dit aan het begin wel zo was, waren wel hele andere trips maar ik voel er nu niets meer van.
Hoe schadelijk is lachgas bij dagelijks gebruik en bij wekelijks gebruik? Wil nu toch een beetje gaan oppassen :$

Laatst bijgewerkt door doq op di maart 20, 2012 3:21 am, in totaal 1 keer bewerkt.
Snoep verstandig, eet een appel.

Did: Hasj / Wiet, XTC (en pure mdma & mda), Cocaïne, Amfetamine, Ketamine, Paddo's, Truffels, Kratom, GHB, Mephedrone, Methylone, 4-FMP, Benzo Fury & 4-MEC
To do: Mescaline..
Avatar gebruiker
doq
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 176
Geregistreerd: ma feb 13, 2012 3:36 pm

Re: Ik heb XTC officieel vervangen door lachgas

Berichtdoor Gonzo » di maart 20, 2012 3:09 am

Oh God...




Maar verder: Blij dat je N2o zo leuk vindt, er zijn nog een hoop andere gassen die je eens zou moeten proberen :beer:
I want you to understand that this man at the wheel is my attorney. He's not just some dingbat I found on the strip, man. He's a foreigner. I think he's probably Dutch. But that doesn't matter, though, does it? Are you prejudiced?



Avatar gebruiker
Gonzo
Adult Film Aficionado
Wijs Gebruiker
Verbannen
 
Posts: 1681
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:08 pm
Woonplaats: Bij jou om de hoek...

Re: Ik heb XTC officieel vervangen door lachgas

Berichtdoor doq » di maart 20, 2012 3:20 am

Dr.Gonzo schreef:Oh God...



Maar verder: Blij dat je N2o zo leuk vindt, er zijn nog een hoop andere gassen die je eens zou moeten proberen :beer:


Sorry dat ik mijn excuses aanbood, was vergeten hoe aardig je was ;) Ik zal binnenkort samen met gele een paar borden bij je restaurant gaan jatten.
Snoep verstandig, eet een appel.

Did: Hasj / Wiet, XTC (en pure mdma & mda), Cocaïne, Amfetamine, Ketamine, Paddo's, Truffels, Kratom, GHB, Mephedrone, Methylone, 4-FMP, Benzo Fury & 4-MEC
To do: Mescaline..
Avatar gebruiker
doq
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 176
Geregistreerd: ma feb 13, 2012 3:36 pm

Re: Ik heb XTC officieel vervangen door lachgas

Berichtdoor Gonzo » di maart 20, 2012 3:35 am

:lol: :lol:

Kom jij maar lekker borden jatten,moet je alleen effe wachten tot juli, vanaf maandag a.s. ga ik dicht vanwege uitbreidings verbouwing..
I want you to understand that this man at the wheel is my attorney. He's not just some dingbat I found on the strip, man. He's a foreigner. I think he's probably Dutch. But that doesn't matter, though, does it? Are you prejudiced?



Avatar gebruiker
Gonzo
Adult Film Aficionado
Wijs Gebruiker
Verbannen
 
Posts: 1681
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:08 pm
Woonplaats: Bij jou om de hoek...

Re: Ik heb XTC officieel vervangen door lachgas

Berichtdoor doq » di maart 20, 2012 3:51 am

Dr.Gonzo schreef::lol: :lol:

Kom jij maar lekker borden jatten,moet je alleen effe wachten tot juli, vanaf maandag a.s. ga ik dicht vanwege uitbreidings verbouwing..


Dan kom ik vóór maandag aanstaande, bezorg je ook trouwens?
Snoep verstandig, eet een appel.

Did: Hasj / Wiet, XTC (en pure mdma & mda), Cocaïne, Amfetamine, Ketamine, Paddo's, Truffels, Kratom, GHB, Mephedrone, Methylone, 4-FMP, Benzo Fury & 4-MEC
To do: Mescaline..
Avatar gebruiker
doq
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 176
Geregistreerd: ma feb 13, 2012 3:36 pm

Re: Ik heb XTC officieel vervangen door lachgas

Berichtdoor Gonzo » di maart 20, 2012 3:57 am

doq schreef:
Dr.Gonzo schreef::lol: :lol:

Kom jij maar lekker borden jatten,moet je alleen effe wachten tot juli, vanaf maandag a.s. ga ik dicht vanwege uitbreidings verbouwing..


Dan kom ik vóór maandag aanstaande, bezorg je ook trouwens?


Kneusje!! je woont in Drenthe hahaha, en dan kom je naar Den Haag om een paar borden te stelen??
Ahahaha,je bent nog dommer dan ik al dacht dat je was, maar ok bij deze daag ik je uit..
Als het jouw lukt om één bord bij mij in de zaak te stelen krijg je €100 van me..
Deal??
I want you to understand that this man at the wheel is my attorney. He's not just some dingbat I found on the strip, man. He's a foreigner. I think he's probably Dutch. But that doesn't matter, though, does it? Are you prejudiced?



Avatar gebruiker
Gonzo
Adult Film Aficionado
Wijs Gebruiker
Verbannen
 
Posts: 1681
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:08 pm
Woonplaats: Bij jou om de hoek...

Re: Ik heb XTC officieel vervangen door lachgas

Berichtdoor doq » di maart 20, 2012 4:45 am

Dr.Gonzo schreef:
doq schreef:
Dr.Gonzo schreef::lol: :lol:

Kom jij maar lekker borden jatten,moet je alleen effe wachten tot juli, vanaf maandag a.s. ga ik dicht vanwege uitbreidings verbouwing..


Dan kom ik vóór maandag aanstaande, bezorg je ook trouwens?


Kneusje!! je woont in Drenthe hahaha, en dan kom je naar Den Haag om een paar borden te stelen??
Ahahaha,je bent nog dommer dan ik al dacht dat je was, maar ok bij deze daag ik je uit..
Als het jouw lukt om één bord bij mij in de zaak te stelen krijg je €100 van me..
Deal??


Als ik wist welk restaurant van jou was :( Ik komt dit weekend nog wel aardig bij je in de buurt..
Snoep verstandig, eet een appel.

Did: Hasj / Wiet, XTC (en pure mdma & mda), Cocaïne, Amfetamine, Ketamine, Paddo's, Truffels, Kratom, GHB, Mephedrone, Methylone, 4-FMP, Benzo Fury & 4-MEC
To do: Mescaline..
Avatar gebruiker
doq
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 176
Geregistreerd: ma feb 13, 2012 3:36 pm

Re: Ik heb XTC officieel vervangen door lachgas

Berichtdoor Gonzo » di maart 20, 2012 4:54 am

Hahahaha.
Maar wat krijg ik van jou als het je niet lukt?
Je weet hoe ik heet,dus ga maar zoeken op de site v/d kamer van koophandel.
Sukkeltje!!

Snoep verstandig, lik me reet.
I want you to understand that this man at the wheel is my attorney. He's not just some dingbat I found on the strip, man. He's a foreigner. I think he's probably Dutch. But that doesn't matter, though, does it? Are you prejudiced?



Avatar gebruiker
Gonzo
Adult Film Aficionado
Wijs Gebruiker
Verbannen
 
Posts: 1681
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:08 pm
Woonplaats: Bij jou om de hoek...

Re: Ik heb XTC officieel vervangen door lachgas

Berichtdoor Bosmongool » di maart 20, 2012 5:51 am

Hey doq, lees jij je weleens in voordat je nieuwe drugs probeert?
Avatar gebruiker
Bosmongool
BURÁRUM!
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 286
Geregistreerd: zo jan 29, 2012 3:39 am

Re: Ik heb XTC officieel vervangen door lachgas

Berichtdoor Gonzo » di maart 20, 2012 6:08 am

Nee, denk het niet.
Zijn lievelings drugs is verpulverde paracetamol/iboprufen roken.
Misschien is bananen schil wat voor hem??
...Of nootmuskaat.
I want you to understand that this man at the wheel is my attorney. He's not just some dingbat I found on the strip, man. He's a foreigner. I think he's probably Dutch. But that doesn't matter, though, does it? Are you prejudiced?



Avatar gebruiker
Gonzo
Adult Film Aficionado
Wijs Gebruiker
Verbannen
 
Posts: 1681
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:08 pm
Woonplaats: Bij jou om de hoek...

Re: Ik heb XTC officieel vervangen door lachgas

Berichtdoor Bosmongool » di maart 20, 2012 7:07 am

Ik weet ook nog steeds niet zeker of hij het nou allemaal meent of gewoon een ubertroll is. :')

(indien het eerste wens ik je zeer veel sterkte met je drugsgebruik, doq)
Avatar gebruiker
Bosmongool
BURÁRUM!
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 286
Geregistreerd: zo jan 29, 2012 3:39 am

Re: Ik heb XTC officieel vervangen door lachgas

Berichtdoor doq » di maart 20, 2012 7:51 am

Ik lees mij zeker altijd in, alleen vind ik de omschrijvingen van 'het gevoel' altijd vaag uitgelegd, overal. Ik reageer btw uberhaupt anders dan andere mensen op drugs, ook heb ik bijvoorbeeld zeer weinig last van katers, de laatste was meer dan een jaar terug denk ik.

Over de gevaren kon ik alleen dingen vinden over mindere vruchtbaarheid. En ja, ik meen altijd alles wat ik zeg, ik ben gewoon een MISbruiker dan.
Snoep verstandig, eet een appel.

Did: Hasj / Wiet, XTC (en pure mdma & mda), Cocaïne, Amfetamine, Ketamine, Paddo's, Truffels, Kratom, GHB, Mephedrone, Methylone, 4-FMP, Benzo Fury & 4-MEC
To do: Mescaline..
Avatar gebruiker
doq
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 176
Geregistreerd: ma feb 13, 2012 3:36 pm

Re: Ik heb XTC officieel vervangen door lachgas

Berichtdoor Trippie » di maart 20, 2012 9:33 am

Lachgas is leuk maar hoe je het als vervanging van MDMA ziet is me een raadsel...
Ga je nu los gaan op de lachgas op festivals?
Trippie is maar een klein beetje Hippie...
Avatar gebruiker
Trippie
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1303
Geregistreerd: wo nov 16, 2011 8:10 pm
Woonplaats: Lala Land

Re: Ik heb XTC officieel vervangen door lachgas

Berichtdoor Dissendium » di maart 20, 2012 9:48 am

Trippie schreef:Lachgas is leuk maar hoe je het als vervanging van MDMA ziet is me een raadsel...
Ga je nu los gaan op de lachgas op festivals?


Inderdaad. Laatste x dat ik lachgas gebruikte was in een tent met koniginnennacht, ik zakte gewoon helemaal weg. Heel me zicht werd wit en ik werd gewoon IN de muziek gezogen. Was wel een vette ervaring.

Maar om hier nou je favo drugs van te maken :$ ? Geef mij maar lekker mdma of pep. :woeh:
Keep the core alive.


De rood-wit-blauwe kleuren,
van de nederlands vlag. die zal ik blijven eren,
tot aan mijn laatste dag!
Avatar gebruiker
Dissendium
rengdengdeng
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 673
Geregistreerd: zo jul 24, 2011 1:21 am

Werkt dit?

Berichtdoor BOOBS » di maart 20, 2012 12:11 pm

Het is veel leuker als combinatie middel.
Avatar gebruiker
BOOBS
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 973
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 2:19 pm

Re: Ik heb XTC officieel vervangen door lachgas

Berichtdoor [-Sirolf-] » di maart 20, 2012 4:42 pm

Dissendium schreef:
Trippie schreef:Lachgas is leuk maar hoe je het als vervanging van MDMA ziet is me een raadsel...
Ga je nu los gaan op de lachgas op festivals?


Inderdaad. Laatste x dat ik lachgas gebruikte was in een tent met koniginnennacht, ik zakte gewoon helemaal weg. Heel me zicht werd wit en ik werd gewoon IN de muziek gezogen. Was wel een vette ervaring.

Maar om hier nou je favo drugs van te maken :$ ? Geef mij maar lekker mdma of pep. :woeh:



Inderdaad!! zie het al voor, zakken gevuld met lachgas langs de beveiliging zien te komen :P heuj!

Lachgas is bij ons meer iets voor collectief gebruik op een verjaardag ofzo... na 2/3 van die dingen vind ik het dan wel weer leuk geweest.
I gotta maintain
Cause stress on the brain
Can lead to a motherfucking suicide thing
[-Sirolf-]
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 58
Geregistreerd: vr maart 16, 2012 2:33 pm
Woonplaats: Enschede

Re: Ik heb XTC officieel vervangen door lachgas

Berichtdoor Ollie » di maart 20, 2012 9:19 pm

Het wordt zeker steeds heftiger, ik ben een keer na een nacht doorhalen 3 dozen wezen atten icm veel wiet en drank. Dan duurde het wel een paar uur voordat ik niets meer van het lachgas voelde (trip zelf was maar rond de 3 minuten) Sinds ik het in combinatie heb gebruikt met xtc en paddo's gebruik ik het nooit meer op zichzelf. De combinatie is nog velen malen beter.

Hoe het met zuurstof te kort zit weet ik niet, als je even onder water zwemt neem je ook een minuut geen zuurstof...

Enige wat ik heb kunnen vinden is dat lachgas voor vitamine b12 tekort kan zorgen. (google maar eens)
Opa: Jongen, vrouwen da ben net paddestoel'n. A j de verkeerde het geat oe d'r an kapot.
Avatar gebruiker
Ollie
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 128
Geregistreerd: za jan 21, 2012 10:21 pm

Re: Ik heb XTC officieel vervangen door lachgas

Berichtdoor Einstein » di maart 20, 2012 11:07 pm

Als je je verstand gebruikt en/of happen lucht neemt tussen het lachgas door, komt er helemaal geen zuurstoftekort bij kijken :#: Het tekort aan vitamine B12 is wel een bijwerking om serieus voor uit te kijken, anders krijg je onder andere last van extreme impotentie en nog veel meer moois :rock:
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: Ik heb XTC officieel vervangen door lachgas

Berichtdoor Theoldbum » di maart 20, 2012 11:17 pm

Ik ben zelf ook wel fan van een lachgasje nu en dan. Persoonlijk vindt ik lachgas op zich te duur, en te vermoeiend om op zichzelf te gebruiken. Ik combineer het dan ook liever met wiet, hasj, drank, DXM, truffels of salvia. Alle combinaties die je kan bedenken vindt ik in principe heel relaxt.

Je hebt btw gelijk over de tolerantie die optreedt bij lachgas, lachgas wordt zeker in het begin van je gebruik steeds heftiger. Wel heb ik ook het probleem dat ik van 1 capsule niet echt veel merk. Enkel een lichte headrush, maar geen gedisassocieerd gevoel zoals bij 2 of 3 capsules.

Overigens gebruik ik lachgas direct uit de bus, dus zonder ballon. Volgens amerikaanse gebruikers is dit beter voor de zuurstoftoevoer naar de hersenen. Dit kan ik echter niet echt bewijzen. Volgens mijn huisarts is overmatig gebruik niet echt goed voor de hersenen maar hier is zover ik weet niet veel onderzoek naar gedaan ( niet als het om recreatief gebruikt gaat althans ). Je moet wel oppassen dat je bij direct uit de bus nemen niet teveel gas in een keer inademt. Het kan dan zijn dat je iets aan je longen krijgt door de koude lucht die je longen in een keer binnenschiet.

Have fun :kleuter:
“Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.”
- Albert Einstein
Avatar gebruiker
Theoldbum
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 145
Geregistreerd: di maart 20, 2012 11:07 pm

Re: Ik heb XTC officieel vervangen door lachgas

Berichtdoor Stefaan » di maart 20, 2012 11:22 pm

Ik gebruik ook direct uit de fles, de lucht is niet koud, hoogstens fris (alsof je rond de 0 graden buiten loopt) als je niet te snel de fles leegspuit in je longen. Dan hou ik mn adem zo'n 15-25 sec in en blaas ik het weer uit. Lijkt mij een stuk beter voor je hersenen als ik sommige vrienden soms meer dan een minuut aan een ballon zie hijsen.
Stefaan
Ja en nu?
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2410
Geregistreerd: ma jun 06, 2011 2:14 pm

Re: Ik heb XTC officieel vervangen door lachgas

Berichtdoor Einstein » di maart 20, 2012 11:49 pm

Beter voor je hersenen? Hap lucht nemen tijdens een ballon lijkt me gewoon het beste wat zuurstoftekort betreft (eerst uitademen in de ballon, lucht inademen, lucht uitademen, verder met die ballon).
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: Ik heb XTC officieel vervangen door lachgas

Berichtdoor Stefaan » wo maart 21, 2012 12:01 am

Dat kan ook ;) Maar ken d'r genoeg die dat niet doen om zo het maximale effect eruit te halen.
Stefaan
Ja en nu?
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2410
Geregistreerd: ma jun 06, 2011 2:14 pm

Re: Ik heb XTC officieel vervangen door lachgas

Berichtdoor Davinci » wo maart 21, 2012 10:33 am

Gman007 schreef:Dat kan ook ;) Maar ken d'r genoeg die dat niet doen om zo het maximale effect eruit te halen.

De vraag is of dat echt wel nodig is...
You have to know the material you're writing about before you alter it.
Avatar gebruiker
Davinci
Omnia fert aetas
Donateur
Offline
 
Posts: 1504
Geregistreerd: vr maart 04, 2011 1:47 pm
Woonplaats: Permanent ++

Re: Ik heb XTC officieel vervangen door lachgas

Berichtdoor BOOBS » wo maart 21, 2012 12:58 pm

En of het veel verschill maakt? Ken ook mensen die hun neus sluiten tijdens ballon ademhaling
Avatar gebruiker
BOOBS
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 973
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 2:19 pm

Re: Ik heb XTC officieel vervangen door lachgas

Berichtdoor Ivo » wo maart 21, 2012 1:18 pm

Het zuurstoftekort zal het wel wat versterken, maar echt gezond is het niet...
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Avatar gebruiker
Ivo
Midnight Toker
Site Admin
Offline
 
Posts: 7905
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 12:34 pm

Re: Re: Ik heb XTC officieel vervangen door lachgas

Berichtdoor Schism » do maart 22, 2012 8:31 am

Theoldbum schreef:Overigens gebruik ik lachgas direct uit de bus, dus zonder ballon. Volgens amerikaanse gebruikers is dit beter voor de zuurstoftoevoer naar de hersenen. Dit kan ik echter niet echt bewijzen. Volgens mijn huisarts is overmatig gebruik niet echt goed voor de hersenen maar hier is zover ik weet niet veel onderzoek naar gedaan ( niet als het om recreatief gebruikt gaat althans ). Je moet wel oppassen dat je bij direct uit de bus nemen niet teveel gas in een keer inademt. Het kan dan zijn dat je iets aan je longen krijgt door de koude lucht die je longen in een keer binnenschiet.

Dit soort gebruik bevriest je longen. Het is echt niet goeg daarvoor. Ik zou je aanraden balonnen te gebruiken.
Schism
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2694
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 10:28 pm

Re: Ik heb XTC officieel vervangen door lachgas

Berichtdoor Trippie » do maart 22, 2012 11:57 am

Recht uit de capsule zou de longen bevriezen, op de manier die hij het doet is het inderdaad echt niet gevaarlijker dan in de winter buiten komen.
Trippie is maar een klein beetje Hippie...
Avatar gebruiker
Trippie
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1303
Geregistreerd: wo nov 16, 2011 8:10 pm
Woonplaats: Lala Land

Re: Ik heb XTC officieel vervangen door lachgas

Berichtdoor doq » do maart 22, 2012 10:45 pm

Ollie schreef:Het wordt zeker steeds heftiger, ik ben een keer na een nacht doorhalen 3 dozen wezen atten icm veel wiet en drank. Dan duurde het wel een paar uur voordat ik niets meer van het lachgas voelde (trip zelf was maar rond de 3 minuten) Sinds ik het in combinatie heb gebruikt met xtc en paddo's gebruik ik het nooit meer op zichzelf. De combinatie is nog velen malen beter.

Hoe het met zuurstof te kort zit weet ik niet, als je even onder water zwemt neem je ook een minuut geen zuurstof...

Enige wat ik heb kunnen vinden is dat lachgas voor vitamine b12 tekort kan zorgen. (google maar eens)


Ik trip helemaal niet meer nu gewoon. Heb het sinds vorige week maandag slechts één dag pauze gehad, maar ik trip helemaal niet meer :S Enig idee hoe dit kan, aangezien er normaalgesproken geen tolerantie optreedt?
Snoep verstandig, eet een appel.

Did: Hasj / Wiet, XTC (en pure mdma & mda), Cocaïne, Amfetamine, Ketamine, Paddo's, Truffels, Kratom, GHB, Mephedrone, Methylone, 4-FMP, Benzo Fury & 4-MEC
To do: Mescaline..
Avatar gebruiker
doq
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 176
Geregistreerd: ma feb 13, 2012 3:36 pm

Re: Ik heb XTC officieel vervangen door lachgas

Berichtdoor knolselderij » vr maart 23, 2012 10:14 am

haha, volgens mij gaat dit de nieuwe Vinz worden, was ook al \zo'n vervelend pubertje
admini's help me aub een nieuw gifje te plaatsen
Avatar gebruiker
knolselderij
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2280
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 11:32 pm
Woonplaats: groentenla

Re: Ik heb XTC officieel vervangen door lachgas

Berichtdoor doq » vr maart 23, 2012 1:58 pm

knolselderij schreef:haha, volgens mij gaat dit de nieuwe Vinz worden, was ook al \zo'n vervelend pubertje


Bedankt voor je nuttige post!
Snoep verstandig, eet een appel.

Did: Hasj / Wiet, XTC (en pure mdma & mda), Cocaïne, Amfetamine, Ketamine, Paddo's, Truffels, Kratom, GHB, Mephedrone, Methylone, 4-FMP, Benzo Fury & 4-MEC
To do: Mescaline..
Avatar gebruiker
doq
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 176
Geregistreerd: ma feb 13, 2012 3:36 pm

Volgende

  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Tripreports - Dissociatieven

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

Royal Queen Seeds banner