met wie: 1 vriend en ik
Hoe: met een speciaal daarvoor aangeschafte bong
Ik heb al enige ervaringen met verschillende soorten drugs; xtc, cocaïne, speed, paddo's, truffels, enzovoorts... Maar nog nooit had ik Salvia geprobeerd. We hadden er al wel veel over gehoord, en volgens die mensen was het ge-ni-aal om te gebruiken.
Naaahhh, dat was het dus niet..
We deden de Salvia in de bong, verhitten, een grote hijs nemen, lekker eventjes in houden en daarna pas uitblazen...
Na ongeveer 20 seconden begon mijn beeld te trillen, mijn maat vroeg me; voel je er al iets van?
Ik keek hem aan, maar ik kon helemaal niets meer zeggen.
Het leek wel alsof mijn keel dichtgeknepen werd en het enige wat ik uit kon brengen waren hoge piepgeluidjes.
Ook had ik het gevoel alsof ik naar links, uit de bank werd getrokken door een of ander mechanisme.. en geloof het of niet, ik VLOOG letterlijk over de leuning, rolde een paar keer over de grond en ben uiteindelijk onder mijn bureau beland.
Dat weet ik eigenlijk niet, maar is me verteld, en ik geloof het. Ik kon er niet onderuit, aangezien ik nog steeds die kant opgetrokken werd.
Ik Keek naar mijn maat. Welke mij later vertelde dat ik echt gruwelijk woest keek, maar dat ik daarna hulpeloos keek. Zo voelde ik mij ook, ik wist werkelijk waar niet wat me overkwam..
Zo wazig was dat. We hebben besloten om nooit meer Salvia te doen, gewoon omdat het echt niet controleerbaar is. Dat was van 1 hijs, hij heeft ook nog 1 hijs gedaan wat ook niet rlaxt was.
De rest van het buisje hebben we weggegooid