SjaakT schreef:Ja, salvia is inderdaad niet echt een "leuke" stof. Het is gewoon vreselijk raar, en alles behalve controleerbaar.
Pending schreef:Haha in de vuilnisbak, ergens in maastricht dus ... Klinkt wel vet, maar ik vind/vond het maar angstaanjagend
Lavalamp schreef:SjaakT schreef:Ja, salvia is inderdaad niet echt een "leuke" stof. Het is gewoon vreselijk raar, en alles behalve controleerbaar.
Dat.
Sommige mensen zoals u en ik zullen nooit van Salvia kunnen genieten.
Tripper schreef:Maar je mag blij zijn dat je niet toevallig op de wc zat..
DrippTone schreef:Tripper schreef:Maar je mag blij zijn dat je niet toevallig op de wc zat..
Ja behoorlijk, denk dat er iets flink mis is als je lekker zit te schijten en je komt op het idee om ff hitje Salvia te nemen.
Tripper schreef:DrippTone schreef:Tripper schreef:Maar je mag blij zijn dat je niet toevallig op de wc zat..
Ja behoorlijk, denk dat er iets flink mis is als je lekker zit te schijten en je komt op het idee om ff hitje Salvia te nemen.
Dan zal jij nooit van de pot gerukt worden.
Einstein schreef:Moet je al eerst die ontzettend ranzige pleurissmaak kunnen verdragen. Ik rook het toch liever
Wel een herkenbare ervaring, salvia is bizar, maar wel de moeite waard, vind ik, al is het iets te duur.
Keer terug naar Tripreports - Dissociatieven
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten