Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Ketamine: less is more!

Dacht je tijdens je trip dat je eigenlijk je bureaulamp was? Grote kans dat je je report hier mag plaatsen.

Ketamine: less is more!

Berichtdoor supermario » ma mei 26, 2014 7:37 pm

Zondagmiddag, de kinderen weg, een mooie stralende zon en aangename temperaturen om buiten heerlijk te liggen zonnen. Zo begon het allemaal.

Persoonlijk vind ik ketamine bijzonder verslavend spul, daarom dat ik er ook heel voorzichting mee omspring. De laatste keer dateerde weeral van begin dit jaar, dus de tijd was aangebroken om het nog eens te gebruiken. Waar ik vroeger stevast voor "zoveel mogelijk snuiven totdat me het niet meer lukt", ging ik deze keer slechts voor 2 sleutelpuntjes (om en om bij de 50mg in totaal gok ik).

Om het effect van de ketamine toch te versterken ging ik op voorhand eerst een jointje roken. Ondertussen had ik al chill/lounge muziek op gezet. Een klein halfuur later, halverwege mijn joint, even naar binnen gegaan om al stoned 2 sleutelpuntjes K op te snuiven. Daarna weer terug gegaan naar de ligzetel buiten.

Na een tiental minuten begonnen de wolken in de lucht zachtjes heen en weer te wiebelen. Mijn ligzetel voelde aan alsof ik op een dobberbootje zat te varen. De geluiden rondom mij (de buren, spelende kinderen, de vogels, ...) klonken allemaal heel "anders". Elk geluid had z'n plaats in mijn wereld. Ik begon zorgvuldig al die geluiden te analyseren. Vooral het gekwetter van de vogels intrigeerde me enorm. Ik probeerde te verstaan wat de vogels onderling aan het bekokstoven waren. Soms zater er bijzonder mooie originele deuntjes tussen.

Op een gegeven moment waande ik mij op een tropisch strand. De zon bleef aangenaam verder schijnen op mij. Ik voelde ze zalig branden op mijn lichaam, terwijl ik dieper en dieper in m'n ligzetel wegzinkte.

Met m'n ogen dicht kon ik de felle kleuren van de hemel, het gras, en ons huis "ruiken". Telkens ik snoof, zag ik de sliert van kleuren naar mijn neus gaan.

Eenmaal de K een beetje was uitgewerkt, ben ik rechtop gaan zitten in de zetel om de rest van mijn joint op te roken. Het aansteken van de joint ging moeizaam, want m'n motoriek was dusdanig in de war door de ketamine. Eenmaal aangestoken weer enkele trekken genomen. M'n voeten zaten in het gras, toen ik een kleine kever in het gras zag zitten. Het beestje fascineerde mij zo veel dat ik er wel vijf minuten naar heb gekeken. Ik probeerde mij in de plaats te zetten van die kever.

Mijn vrouw was ondertussen ook uit haar "roes" ontwaakt. We hebben dan samen nog wat gepraat over ons avontuur.

Al bij al een zeer geslaagde namiddag die we niet snel meer vergeten.
Avatar gebruiker
supermario
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 247
Geregistreerd: vr mei 25, 2012 10:22 pm

Re: Ketamine: less is more!

Berichtdoor kaasje » ma mei 26, 2014 7:41 pm

Klinkt toch al vrij heftig voor 2 puntjes. Mooi beschreven wel, ik krijg er serieus zin in keta van!
:wave:
Avatar gebruiker
kaasje
In Memoriam
Offline
 
Posts: 1216
Geregistreerd: zo mei 12, 2013 4:04 pm
Woonplaats: België

Re: Ketamine: less is more!

Berichtdoor FranX » di mei 27, 2014 11:46 am

:hulde:
I have approximate answers and possible beliefs in different degrees of certainty about different things, but I’m not absolutely sure of anything
Avatar gebruiker
FranX
In Memoriam
Offline
 
Posts: 1051
Geregistreerd: wo maart 02, 2011 9:34 am
Woonplaats: Randstad

Re: Ketamine: less is more!

Berichtdoor Monologic » wo mei 28, 2014 11:32 am

Laatst bijgewerkt door Monologic op do apr 19, 2018 5:46 am, in totaal 1 keer bewerkt.
“Ik voel me beter dan alles buiten mij, mij laat voelen als ik me niet zou voelen, zoals nu.” - 8
The gods know what you've done..
Avatar gebruiker
Monologic
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 552
Geregistreerd: do maart 06, 2014 1:03 pm

Re: Ketamine: less is more!

Berichtdoor Maus » wo mei 28, 2014 11:51 am

Mooi!

:hulde:
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede :stoned:


Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten


Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Avatar gebruiker
Maus
RIP lieve Poseidon...
DF God
Offline
 
Posts: 10325
Geregistreerd: vr mei 18, 2012 10:53 am
Woonplaats: Vrijstaat www.drugsforum.info

Re: Ketamine: less is more!

Berichtdoor Einstein » zo jun 08, 2014 6:26 pm

Summier doch treffend report. Goed werk :smokin:
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: Ketamine: less is more!

Berichtdoor Fennec » ma jun 16, 2014 3:04 pm

Ik ga me nu ook maar eens verdiepen in ketamine, dit klinkt heel erg tof!
We zijn stukjes wanhoop, bij elkaar geraapt door het universum

~ Me, high as fuck
Avatar gebruiker
Fennec
Belezen Gebruiker
Verbannen
 
Posts: 104
Geregistreerd: ma mei 12, 2014 6:24 pm
Woonplaats: Ergens in Drenthe, soms weet ik het zelf ook niet meer...


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Tripreports - Dissociatieven

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

Royal Queen Seeds banner
cron