Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Lachgas trip

Dacht je tijdens je trip dat je eigenlijk je bureaulamp was? Grote kans dat je je report hier mag plaatsen.

Lachgas trip

Berichtdoor noot » wo jan 30, 2013 10:53 pm

Een tijd geleden had ik hele vreemde trip met lachgas toen ik op een rave was. Ik had het al vaker gedaan maar toen was het nooit zoals deze keer. Ik had ongeveer 3 ballonnen achter elkaar en bij de laatste was ik letterlijk even weg geweest ofzo? Ik beleefde die hele avond opnieuw in 20 sec. maar dan supersnel, het fietsen naar de rave en het wildplassen met S en de hele avond zag ik gewoon voor me in een sneltempo. Toen werd ik ''wakker'' en viel ik ineens bijna naar achter maar D en S pakten me nog net vast dat ik niet omviel, ik kon weer normaal kijken en zag dat ik nog steeds op die ballon aan het zuigen was. Daar stopte ik dus mee en ik keek om me heen en iedereen had ineens een olifantenhoofd en alles was wazig. Dit duurde echt 2 sec en toen was alles weer normaal. Ik vraag me ook echt af hoe ik eruit zag toen ik mijn avond opnieuw voor me zag, had ik mijn ogen wel open of ook niet?

Heeft iemand dit ooit eerder gehad met lachgas? Ik heb dit echt nog nooit zo meegemaakt. Het was wel echt een vette ervaring maar ook heel apart.
noot
Newbie
Offline
 
Posts: 7
Geregistreerd: zo jan 27, 2013 11:55 pm

Re: Lachgas trip

Berichtdoor Vinnie » wo jan 30, 2013 11:36 pm

ja zo vaak als je het met andere drugs combineert ik heb wel eens het hele jaar weer terug gezien en dat soort dingen meestal ga je dan ook out ja , je kan daarom ook beter zitten als je het doet 8-)
Liever dood dan .nl
Avatar gebruiker
Vinnie
DF Addict
Offline
 
Posts: 5137
Geregistreerd: zo feb 26, 2012 1:26 am
Woonplaats: †G-Town †

Re: Lachgas trip

Berichtdoor ParadijsVogel » do jan 31, 2013 12:11 am

Ik heb het wel eens los van elkaar gehad. Zo diep in de trip dat ik gewoon weg was en waarschijnlijk niet had kunnen staan. Een andere keer dacht ik dat mensen bierflesjes aan het opblazen waren, zoals ballonnen.
Tinychat huisdier

Ivo schreef:Hahahahaha, dat vraagt echt om misbruik.
Avatar gebruiker
ParadijsVogel
Corrupt
Donateur
Offline
 
Posts: 1987
Geregistreerd: ma dec 10, 2012 1:26 am

Re: Lachgas trip

Berichtdoor Theoldbum » di mei 07, 2013 12:46 pm

Dit is niet abnormaal bij lachgas. Veel mensen gebruiken 1 ballon per keer. Als je 2/3 capsules in je spuitbus draait kan je er 3/4/5 achter elkaar doen en kan je dit "weg zijn" effect vaker beleven. Gezond zal het vast niet zijn, maar bij ons hebben we dit effect regelmatig opgezocht. Het is inderdaad een heel apart gevoel, je bent geheel weg en bent in een soort droomstaat met aparte visuals die mij een beetje aan Salvia deden denken. Ook hoor je in een stille ruimte het onmisbare wiewiewiewie geluidje wat lachgas altijd produceert bij mensen :).
“Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.”
- Albert Einstein
Avatar gebruiker
Theoldbum
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 145
Geregistreerd: di maart 20, 2012 11:07 pm


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Tripreports - Dissociatieven

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

Royal Queen Seeds banner