Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Methoxetamine: Eerste stofje dat een report waard is

Dacht je tijdens je trip dat je eigenlijk je bureaulamp was? Grote kans dat je je report hier mag plaatsen.

Methoxetamine: Eerste stofje dat een report waard is

Berichtdoor Methox » vr jun 17, 2011 1:32 am

Eerst en vooral, dit is mijn eerste report en ook eerste post.
Ik heb al ontzettend veel tripreports gelezen en had altijd al aan gedacht om er zelf ook wel eens eentje te schrijven. Toch heb ik zo lang gewacht om er eentje te schrijven omdat ik geen enkele ervaring het waard vond om een report over te schrijven, er zijn over ontzettend veel drugs al heel veel reports geschreven dus wilde ik het wel een beetje origineel houden.
Tot ik het stofje Methoxetamine tegen kwam, totaal onverwacht en het heeft een behoorlijke indruk nagelaten.

Ik heb alles zo gedetailleerd mogelijk beschreven en het is een behoorlijk lange report geworden. Hopelijk is dit niet storend en leren jullie toch wat meer bij over dit stofje 8-)


Dosering: 4 x 10mg (mogelijk 5x)
Tijdspanne: van + 1.00h - + 6.00h
Plaats: Woonkamer bij een vriend zijn thuis
Aantal mensen aanwezig: 10
Aantal mensen onder methoxetamine: 2


Mijn ervaring:


Zondagavond werd ik uitgenodigd om bij een vriend een gezellig avondje met wat vrienden door te brengen met de mogelijkheid tot gebruik van (zover ik wist) 2CB en MDMA. Aangezien ik die avond moest werken zou ik na mijn werk pas naar daar gaan, dit was geen enkel probleem aangezien de meeste pas later gingen. Eenmaal gedaan met werken toch besloten om te gaan en een vriend kwam me thuis oppikken, me moeder vond dit geen goed idee en wilde dat ik maximum een uurtje weg zou blijven. :lol: De verwachtingen voor de komende nacht waren laag aangezien ik voorgaande nacht al een vrij zware nacht met mdma erop had zitten. Wilde het voor de verandering eens rusting houden en vertrok (wetende dat het langer ging duren dan het door mijn moeder bepaalde 'uurtje') richting mijn vrienden.

Eenmaal aangekomen bleek dat er meer beschikbare chemicaliën waren dan de verwachtte 2CB en MDMA, we hadden de keuze tussen: 2CB, lsd, 4FMP, ketamine, mephedrone, methoxetamine en MDMA. :eek: Dit was een aangename verassing maar wilde het nog steeds rustig houden. de meerderheid ging voor een 2CB tripje, enkelen gingen wat mdma doen en ik wilde oorspronkelijk een beetje zweven op ketamine. Scopolamine raadde me aan om eens een variant van ketamine te proberen, namelijk methoxetamine. Dit zou slechts 2 uurtjes duren en enkel het wazige effect van de ketamine oproepen maar toch nog helder kunnen nadenken. We waren met 2 die methoxetamine gingen proberen en dit zou perfect zijn geweest aangezien ik niet heel de nacht door wilde doen.

We gingen het voorzichtig doen met de doseringen aangezien iedereen anders kan reageren op de methoxetamine, Scopolamine woog 3 lijntjes van elk 10mg klaar met 10 minuutjes pauze tussen elk lijntje om aan te voelen hoe de dosering was. Ergens tussen 1.00h en 1.30h begon ik aan mijn eerste lijntje, zat in een grote zitzak met een vriend en voor zover ik wist nog geen effecten na 10 minuten. Ik nam mijn tweede lijntje en 10 minuten later nam ik nog geen noemenswaardige veranderingen weer, het derde lijntje liet wat op zich wachten aangezien deze nog afgewogen moest worden e.d. Na ongeveer 15/20 minuten kreeg ik mijn derde lijntje voorgeschoteld maar besefte toen dat het stofje toen pas begon te werken, ik kreeg het zweverige effect dat je bij ketamine ook hebt. Daarom wilde ik even wachten met mijn 3e lijntje om te kijken hoe de effecten zouden toe- of afnemen.

Enkele vrienden van me waren, om de tijd tot de 2CB begon te werken om te krijgen, een vrij eenvoudige flash-game aan het spelen waarbij je het met 4 mensen op 1 computer tegen elkaar opneemt. Ik besloot om even mee te spelen aangezien er net een plaats vrij was, het duurde een tijdje eer ik door had hoe het spelletje werkte ondanks je maar op 1 knop op het toetsenbord moest drukken. Het leek of er uren voorbij gingen terwijl ik aan het spelen was en het was verdraaid moeilijk om zo een simpel spelletje te spelen! Ik had helemaal niet meer door dat de methoxetamine harder en harder insloeg tot ik stopte met spelen. Heb even wat rondgewandeld en toen ik de weerspiegeling van mezelf zag in een glazen deur bleef ik een tijdje naar mezelf staren. Ik vond dat ik er heel vreemd uit zag en vond het ook grappig aangezien ik wist dat dit door de methoxetamine kwam. :lol:

Daarna ben ik terug in de zitzak gaan zitten, ik voelde me echt vreemd maar wist dat ik mijn grens nog niet had bereikt aangezien ik nog vrij helder kon nadenken. De gast die samen met mij methoxetamine deed had net zijn 3de en 4e lijntje in een keer gesnoven en ik voelde me zo lekker dat ik besloot om hetzelfde te gaan doen, ondanks hij 30kg meer woog dan mij maar daar dacht ik op dat moment niet meer aan. Zo snoof ik dus mijn 2 laatste lijntjes en kon het echte spectakel beginnen. :rock2:

20 minuten later zat ik nog steeds in de zitzak en had totaal geen besef meer van wat er allemaal rondom mij gebeurde. :conf: We zaten met 10 mensen in de woonkamer en hadden speciale verlichting die heel de ruimte met rode en groene puntjes die door elkaar bewogen verlichtte en voor de rest was het donker. Ik kon geen mensen meer onderscheiden in het donker en zag enkel de puntjes op het plafond en de muren die me helemaal in een soort van trance brachten door hun vreemde bewegingen.

Ik was ervan overtuigd dat ik aan het dromen was. Denk dat ik onbewust ook wilde dat het een droom was. Het was alsof ik vanuit een hoek in de kamer aan het kijken was naar wat er zich daar allemaal afspeelde en het voelde alsof heel de avond niet werkelijk was. Een van mijn vrienden nam me opeens bij mijn schouders vast en het leek of ik wakker werd en besefte dat het geen droom was. :eek: Ik zat effectief 's nachts bij mijn vrienden in een zitzak en had wel degelijk methoxetamine gesnoven. Het leek allemaal niet meer zo aangenaam. De grond schoof onder mijn voeten uit en probeerde dit aan mijn vrienden te beschrijven. Hij vroeg aan me of alles goed ging, ik probeerde alles op een rijtje te zetten maar dit lukte dus helemaal niet. Ik ging rechtstaan, maar het voelde of ik niet bewoog, ik zag wel dat mijn benen gestrekt waren en dat ik rechtstond maar voelde mijn bewegingen niet. Ik ging in een andere zetel zitten en staarde naar mijn handen, ik kon mijn vingers wel bewegen maar het leek of het niet mijn vingers waren.

Ik voelde me meer en meer verdoofd, vond het op dat moment wel grappig en probeerde er maar het beste van te maken. Ik zag mijn zakje mdma voor me op tafel liggen en pakte deze, ik probeerde hardop "mdma" te zeggen maar de letters kwamen er niet uit zoals ik het wilde. Heb dit wel 20 keer geprobeerd maar het sloeg nergens op in mijn oren. Mijn lippen waren verdoofd en had de grootste moeite om met andere mensen te praten. Er werd mij gevraagd om te beschrijven wat ik voelde maar kreeg er niet meer dan 3 woorden uit, alles wat ik eruit kreeg was “psssssshhhhhhh boem” waarbij ik met mijn handen tegen elkaar klapte en een ontploffende bom imiteerde die net in mijn hoofd was ontploft. :eek: Andere mensen waren gesprekken aan het voeren en het klonk alsof al de gesprekken door elkaar vloeiden en er 100 mensen luid door elkaar aan het roepen waren, al deze stemmen kregen ook nog eens een echo dus het leek of alles 3 keer herhaald werd. Alles was één grote chaos en begon er stilletjes aan gek van te worden.

Wanneer ik mijn ogen sloot leek het of ik mij in een grote leegte bevond, het is moeilijk te beschrijven maar doe mijn best. :roll2:
De laatste lichtpunten die ik zag voordat ik mijn ogen sloot (meestal de televisie en laptop) bleven als een witte vlek in het midden van de leegte staan. Het leek alsof ik rond dat witte punt draaide en ook steeds dichter en verder van het punt bewoog. Het was niet zoals het sluiten van de ogen wanneer je dronken bent en alles begint te draaien. Ik had geen last van misselijkheid of iets dergelijks en probeerde zo goed mogelijk te beseffen wat ik zag. Het waren geen CEV's maar toch had ik soms de indruk dat er veel gelijkenis was tussen wanneer ik mijn ogen open en gesloten had. Dit was waarschijnlijk doordat het erg donker was en de lichtpunten die er waren ongeveer op dezelfde plaatsen bleven staan.

Opeens was ik me heel erg bewust van mijn ademhaling, ik dacht dat wanneer ik niet meer met mijn gedachten bij mijn ademhaling zou zijn, ik zou vergeten te ademen. Ik besloot om het te testen en liet me helemaal meegaan met het gevoel. Even later bleek dus dat ik gewoon verder bleef ademen wat ook wel een lichte opluchting was.

Ik had geen dorst of zin in iets maar besloot toch om eens iets te drinken. De fles op mijn lippen zetten lukte met de grootste moeite en de Tönissteiner Orange proefde naar niets. Heb dan ook maar een klein slokje genomen. Toen vroeg er iemand aan mij of ik een sigaret wilde, dat wilde ik wel proberen maar draaide ook uit op niet veel goeds. De sigaret voelde ik niet op mijn lippen aangezien ik er weinig tot geen gevoel in had en smaakte naar niets. Het enige wat ik ontzettend vreemd vond aan die sigaret was het geluid, dat was het enige wat ik wel van de sigaret kon waarnemen, geen smaak, geen gevoel maar het geluid van de brandende sigaret wanneer ik eraan trok klonk ontzettend luid. Heb de sigaret ook opgerookt enkel om dat geluid waar te nemen. :smokin: De sigaret had tijdens het oproken mijn vingers nog geraakt, ik wist dat ik ergens een brandvlekje had maar voelde of zag niet waar.

Ik was naar al de geluiden aan het luisteren en nam een vreemd gezoem waar. Ik wist niet van waar het kwam maar was ervan overtuigd dat het vanuit de woonkamer kwam. Ik riep zodat iedereen het hoorden en vroeg om stil te zijn. Ik vroeg aan Scopolamine of het echt stil was en of hij dat gezoem ook hoorde. Hij zei dat het stil was en er geen geluid meer was. Ik was ontzettend gedissocieerd en snapte er niets meer van. Even later was ik niet meer met het gezoem bezig maar was ik intens aan het genieten van de muziek die iemand op had gezet.

Ondanks alle chaos werd het alleen nog maar erger. :rock:

Ik had mijn moeder verteld dat ik niet lang zou blijven wetende dat het wel laat ging worden en ze deed er ook ontzettend moeilijk over dat ik nog weg ging aangezien we midden in de examenperiode zaten. Een sms van haar was dan ook niet onverwacht geweest als ik nuchter zou zijn geweest. Om 3.53h voelde ik mijn gsm in mijn broekzak trillen, ik nam mijn gsm en probeerde te lezen wat erop stond maar al de letters vloeide door elkaar en kon er niets uit maken. De spelfouten die ze had gemaakt doordat ze half slapend een sms had gestuurd maakte het er niet gemakkelijker op om te lezen, het was een grote soep en met de grootste moeite kon ik er toch nog iets uit maken. Enkele vrienden bevestigden wat ik had gelezen, ze vroeg waar ik was en wilde dat ik naar huis ging. Een bericht typen kon ik niet, en zeggen tegen mijn vrienden wat ze moesten typen was ook ontzettend moeilijk. Het duurde blijkbaar te lang naar haar zin dus begon mijn moeder me te bellen, ik heb logischerwijs niet opgenomen. Mijn vrienden hebben een bericht gestuurd dat ik bleef slapen en niet kon opnemen omdat de anderen allemaal sliepen. Dit stelde me gerust en kon ik terug proberen om er maar het beste van te maken. :beer:

Een van de mensen die 2CB hadden genomen zat langs me en had ontzettende lachkicks, dit was erg aanstekelijk dus begon ik mee te lachen. Ik keek naar mijn vingers en trok eraan, het leek of ik aan rubberen vingers trok die niet van mij waren. Toen ik dit tegen hem vertelde begonnen we weer te lachen. Aangezien ik weinig tot geen gevoel had in mijn vingers kon ik elke vinger laten kraken (wat ik meestal niet met ze allemaal kan) waarop hij zei dat het ongezond was om dit te doen. Hierop deed ik een poging om te vertellen dat ik opgezocht had of het schadelijk was om je vingers te kraken en dat dit niet zo was maar had er de grootste moeite mee om alle woorden juist uit te spreken dus ben ik maar gestopt met praten. Toen ik vertelde dat mijn benen ook nog grotendeels gevoelloos waren begonnen we te lachen, hij sloeg me op mijn been en vroeg of ik dat voelde, wat dus niet zo was... :lol: Nog steeds wanneer ik even mijn blik van mijn voeten afwendde dacht ik dat de grond onder mijn voeten doorgleed, dan keek ik weer naar mijn schoenen om te controleren of ze nog steeds op dezelfde plaats stonden en stampte ik regelmatig op de grond.

Stilletjes aan begon het gevoel terug te keren en kon ik terug helder nadenken. Omstreeks 6.30h kon ik terug nadenken maar ik was nog compleet gedesoriënteerd en had nog ontzettend veel moeite met mijn evenwicht. Dit werd heel geleidelijk minder maar heeft die dag nog tot in de late namiddag aangesleept.


Zo dit was mijn report, methoxetamine heeft een vrij zware indruk nagelaten maar ga het zeker nog een kans geven! denk dat het een verkeerde timing was en iets langer wachten op het volgende lijntje volgende keer. :wave:

mijn besluit:
Methoxetamine kan een zeer fijne drug zijn, let wel zeer goed op met de doseringen want iedereen kan er anders op reageren. Wie van dissociatie houdt gaat dit zeker interessant vinden maar zorg ervoor dat je voldoende geïnformeerd bent op voorhand over wat je precies gaat gebruiken.
Let wel op dat bij het gebruiken van methoxetamine in behoorlijke hoeveelheden, je dit zeker doet op het juiste moment (niet tijdens de examens zoals ik :roll: ) en je lichaam de volgende dag/nacht voldoende rust geeft want het is best wel zwaar voor zowel lichaam als geest.
Scopolamine en ik hebben nog over een M-hole gedacht maar denken dat je dit niet kan bereiken omdat je dan al lang K.O. bent. Indien iemand het tegendeel kan bewijzen gelieve het mij dan te laten weten :grin:

Hoop dat jullie er wat aan hebben en reacties zijn welkom!

- Methox -
Avatar gebruiker
Methox
Newbie
Offline
 
Posts: 4
Geregistreerd: vr jun 17, 2011 12:56 am

Re: Methoxetamine: Eerste stofje dat een report waard is

Berichtdoor FuntCase » vr jun 17, 2011 2:07 am

:love: Vet report man :eek:

Methox schreef:..... Scopolamine en ik hebben nog over een M-hole gedacht maar denken dat je dit niet kan bereiken omdat je dan al lang K.O. bent. Indien iemand het tegendeel kan bewijzen gelieve het mij dan te laten weten :grin:

Hoop dat jullie er wat aan hebben en reacties zijn welkom!

- Methox -

Is dat niet hetzelfde dan?
Demons run when a good man goes to war
Night will fall and drown the sun
When a good man goes to war

Friendship dies and true love lies
Night will fall and the dark will rise
When a good man goes to war

Demons run, but count the cost
The battle's won, but the child is lost
Avatar gebruiker
FuntCase
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 229
Geregistreerd: vr feb 25, 2011 6:33 pm

Re: Methoxetamine: Eerste stofje dat een report waard is

Berichtdoor Davinci » vr jun 17, 2011 9:59 am

Ik vind dat methoxetamine en ketamine duidelijk verschillen van elkaar. De vergelijking die je maakt lijkt voor mij redelijk onterecht. Het zweverige van ketamine heb ik helaas nooit ontdekt in methoxetamine.
Lees je de volgende keren wat beter in, dan had je geweten dat methoxetamine traag opkomt en lang aanhoudt.
De M-hole ligt op vele malen hogere dosissen (>100mg) en de vraag is of die wel nasaal te bereiken is...

Het blijft altijd grappig dat er mensen denken dat ze zullen vergeten te ademen :lol:
Het menselijk lichaam zit zo in elkaar dat dat onmogelijk is...
You have to know the material you're writing about before you alter it.
Avatar gebruiker
Davinci
Omnia fert aetas
Donateur
Offline
 
Posts: 1504
Geregistreerd: vr maart 04, 2011 1:47 pm
Woonplaats: Permanent ++

Re: Methoxetamine: Eerste stofje dat een report waard is

Berichtdoor Russ » vr jun 17, 2011 10:28 am

Mooi report! Heftig geweest voor jou blijkbaar..
Een M-hole is zeker mogelijk, heb er nog niet 1 gehad maar ben er wel al verdomd dichtbij geweest. Ik vind het raar dat je zo hard gaat op zo'n dosis, ik weeg 43 kilo en heb al vaker hoger gedoseerd als dit en het heel anders ervaren, natuurlijk reageert iedereen er anders op maar ik denk dat het je gewoon wat overvallen heeft en je het daarmee zo ervaren hebt, als je weet waar je aan toe bent en verder wilt gaan heeft het nog véél meer mogelijkheden. Genieten van muziek vind ik onmogelijk op mxe het geluid is zo vervormd en gedempt dat ik er de knoppen van versta :grin: ik weet wat je bedoelt met te denken te stoppen met ademen, ik heb het ook al gehad op mxe dat je een tijd niet ademt en dan wakker schrikt om terug te ademen, natuurlijk ga je nooit ophouden met ademen maar het kan soms wel zo wat lijken..

Wat ik aanraad is om MXE eens te combineren met bv. wiet, een lijn mxe van pakweg 30mg en bij de comming up een pure joint, het is echt het beste van de 2 stoffen dat naar boven komt. De leegte die je hebt als je je ogen sluit wordt gevuld met de meest prachtige taferelen door de wiet, langs de 1e kant ben je gedissocieerd en afgesloten van de werkelijkheid terwijl wiet de zintuiglijke waarnemingen net versterkt.
Heb het gisteren nog gecombineerd met tramadol, ook zeker de moeite :love:
Avatar gebruiker
Russ
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 565
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 10:52 am

Re: Methoxetamine: Eerste stofje dat een report waard is

Berichtdoor herejezus » vr jun 17, 2011 11:21 am

MXE is echt één van mijn favoriete drugs. Ben blij voor je dat je dit hebt mogen ervaren. Leuk report!
Verslaving is niet voor iedereen weggelegd. Voor mij wel. Dus ik vermijd alles wat met drugs te maken heeft. Logisch.
herejezus
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2053
Geregistreerd: za maart 12, 2011 9:13 pm

Re: Methoxetamine: Eerste stofje dat een report waard is

Berichtdoor Methox » vr jun 17, 2011 6:20 pm

Entactogenesis schreef: :love: Vet report man :eek:


Bedankt! Heb er ook wat tijd in gestoken en ben er zelf ook wel tevreden over :grin:

Entactogenesis schreef:Is dat niet hetzelfde dan?


Met K.O. bedoel ik wat Davinci zei, of de M-Hole wel nasaal te bereiken valt. Kwam gewoon niet op de juiste woorden... Wanneer je een te grote dosis neemt ga je gewoon niet meer denken of voelen, wanneer je in een M-hole zit ervaar je ontzettend veel dingen die je erna nog herinnert en kan navertellen.

Davinci schreef:Ik vind dat methoxetamine en ketamine duidelijk verschillen van elkaar. De vergelijking die je maakt lijkt voor mij redelijk onterecht. Het zweverige van ketamine heb ik helaas nooit ontdekt in methoxetamine.
Lees je de volgende keren wat beter in, dan had je geweten dat methoxetamine traag opkomt en lang aanhoudt.
De M-hole ligt op vele malen hogere dosissen (>100mg) en de vraag is of die wel nasaal te bereiken is...

Het blijft altijd grappig dat er mensen denken dat ze zullen vergeten te ademen :lol:
Het menselijk lichaam zit zo in elkaar dat dat onmogelijk is...


Ik heb ook weinig tot geen overeenkomsten gevoeld met ketamine, de enige gelijkenis was er toen ik net de MXE voelde. Voor de rest niet vergelijkbaar met ketamine...

About dat inlezen, heb je helemaal gelijk ik. Had het zelf ook al geschreven dat ik me beter informeer in het vervolg. Ik vertrouwde Scopolamine aangezien hij meer ervaring heeft dan de meeste mensen op dit forum maar dit doe ik dus ook niet meer :lol:

Russ schreef:Mooi report! Heftig geweest voor jou blijkbaar..
Een M-hole is zeker mogelijk, heb er nog niet 1 gehad maar ben er wel al verdomd dichtbij geweest. Ik vind het raar dat je zo hard gaat op zo'n dosis, ik weeg 43 kilo en heb al vaker hoger gedoseerd als dit en het heel anders ervaren, natuurlijk reageert iedereen er anders op maar ik denk dat het je gewoon wat overvallen heeft en je het daarmee zo ervaren hebt, als je weet waar je aan toe bent en verder wilt gaan heeft het nog véél meer mogelijkheden. Genieten van muziek vind ik onmogelijk op mxe het geluid is zo vervormd en gedempt dat ik er de knoppen van versta :grin: ik weet wat je bedoelt met te denken te stoppen met ademen, ik heb het ook al gehad op mxe dat je een tijd niet ademt en dan wakker schrikt om terug te ademen, natuurlijk ga je nooit ophouden met ademen maar het kan soms wel zo wat lijken..

Wat ik aanraad is om MXE eens te combineren met bv. wiet, een lijn mxe van pakweg 30mg en bij de comming up een pure joint, het is echt het beste van de 2 stoffen dat naar boven komt. De leegte die je hebt als je je ogen sluit wordt gevuld met de meest prachtige taferelen door de wiet, langs de 1e kant ben je gedissocieerd en afgesloten van de werkelijkheid terwijl wiet de zintuiglijke waarnemingen net versterkt.
Heb het gisteren nog gecombineerd met tramadol, ook zeker de moeite :love:


Fijn dat je het een goed report vindt!

Ik ga vast en zeker nog wat experimenteren met MXE en zal het zeker en vast posten als ik ooit een M-hole zou bereiken, hoewel het mij zeer onwaarschijnlijk lijkt als wat Davinci zegt klopt. Een dosis hoger dan 100mg lijkt me niet iets waar je je nog veel van gaat herinneren nadien :shock:
Ik ben er ook vrij zeker van dat ik alles zo intens heb ervaren omdat ik mij verwachtte aan een gevoel dat te vergelijken was met ket en het maar 2 uurtjes zou duren volgens Scopolamine + dan nog eens niet het juiste moment om zoiets te doen. Scopolamine wist blijkbaar zeer goed wat MXE was en heeft dan ook goed gelachen met hoe ik erop reageerde

De combinatie met wiet lijkt me wel leuk hoewel ik eerst dacht dat de MXE helemaal gaat overheersen maar dit is dus blijkbaar niet zo?
Ga zeker nog combineren dus de combinatie tramadol en MXE is een aanrader?

herejezus schreef:MXE is echt één van mijn favoriete drugs. Ben blij voor je dat je dit hebt mogen ervaren. Leuk report!

Bedankt! Aangezien het je favo is, mss nog tips en tricks van MXE voor me? Sta altijd open om nieuwe dingen te proberen :lol:
Avatar gebruiker
Methox
Newbie
Offline
 
Posts: 4
Geregistreerd: vr jun 17, 2011 12:56 am

Re: Methoxetamine: Eerste stofje dat een report waard is

Berichtdoor Davinci » vr jun 17, 2011 8:29 pm

Een dosis hoger dan 100mg lijkt me niet iets waar je je nog veel van gaat herinneren nadien


Heb je ervaring met een K-hole op keta?
Het is nu niet dat je geheugen in the k-hole optimaal functioneert en toch weet ik nog wat er gebeurd is.
You have to know the material you're writing about before you alter it.
Avatar gebruiker
Davinci
Omnia fert aetas
Donateur
Offline
 
Posts: 1504
Geregistreerd: vr maart 04, 2011 1:47 pm
Woonplaats: Permanent ++

Re: Methoxetamine: Eerste stofje dat een report waard is

Berichtdoor TRAVOLTA » vr jun 17, 2011 8:43 pm

ben nu toch wel nieuwsgierig :)

maar eens overwegen, is het te doen met een minimale ervaring met ketamine? (wel ervaring met lsd, 2cb en paddos)
TRAVOLTA
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 333
Geregistreerd: wo maart 02, 2011 4:32 pm

Re: Methoxetamine: Eerste stofje dat een report waard is

Berichtdoor Davinci » vr jun 17, 2011 8:50 pm

TRAVOLTA schreef:ben nu toch wel nieuwsgierig :)

maar eens overwegen, is het te doen met een minimale ervaring met ketamine? (wel ervaring met lsd, 2cb en paddos)


Het is zeker te doen, ketamine is volledig anders. Start wel met een lage dosis. Neem niet meer dan 25mg de eerste keer.
You have to know the material you're writing about before you alter it.
Avatar gebruiker
Davinci
Omnia fert aetas
Donateur
Offline
 
Posts: 1504
Geregistreerd: vr maart 04, 2011 1:47 pm
Woonplaats: Permanent ++

Re: Methoxetamine: Eerste stofje dat een report waard is

Berichtdoor Hakvlees » za jun 18, 2011 1:03 am

Ben zeer benieuwd naar deze stof, wat is ongeveer de gemiddelde prijs per gram op RC sites?
Hakvlees
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 174
Geregistreerd: za feb 26, 2011 4:30 pm

Re: Methoxetamine: Eerste stofje dat een report waard is

Berichtdoor RobTrip » za jun 18, 2011 4:04 pm

Hakvlees schreef:Ben zeer benieuwd naar deze stof, wat is ongeveer de gemiddelde prijs per gram op RC sites?


Hangt ervan af bij welke site 8-) Ik wist niet dat je zo weinig moest nemen, en dat de dosering nog nauwkeuriger dan bij keta was. Mooi report, denk dat ik het ook een keer ga aanschaffen.

Ik ga voor de volgende keer keta wel een goede weegschaal aanschaffen, wel zo handig. Weet iemand toevallig waar je deze kan kopen in een fysieke winkel? Bij de Blokker/Hema hadden ze het iig niet.

Sorry voor off topic :oops:
Avatar gebruiker
RobTrip
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 139
Geregistreerd: ma maart 07, 2011 2:24 pm

Re: Methoxetamine: Eerste stofje dat een report waard is

Berichtdoor Einstein » za jun 18, 2011 4:06 pm

Smartshops hebben vaak wel van die weegschaaltjes, alleen dan veel te duur.
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: Methoxetamine: Eerste stofje dat een report waard is

Berichtdoor Methox » zo jun 19, 2011 5:10 pm

TRAVOLTA schreef:ben nu toch wel nieuwsgierig :)

maar eens overwegen, is het te doen met een minimale ervaring met ketamine? (wel ervaring met lsd, 2cb en paddos)


Zoals Davinci al zei, is zeer goed te doen alleen voorzichtig zijn met de hoeveelheden.
Je kan bv. 30mg afwegen en verdelen in 3 lijntjes, na je 2de lijntje moet je gewoon een beetje volhouden en het even de tijd geven om te werken. Je hebt heel snel de neiging om meer te gebruiken.

Hakvlees schreef:Ben zeer benieuwd naar deze stof, wat is ongeveer de gemiddelde prijs per gram op RC sites?


De prijzen vallen nog erg goed mee + je kan het gewoon naar je thuis laten versturen vanuit U.K. :mrgreen:
heb link verwijderd, pm maar voor meer info :roll:

RobTrip schreef:Ik ga voor de volgende keer keta wel een goede weegschaal aanschaffen, wel zo handig. Weet iemand toevallig waar je deze kan kopen in een fysieke winkel? Bij de Blokker/Hema hadden ze het iig niet.

Sorry voor off topic :oops:


Bij de blokker kan je een keukenweegschaal kopen die tot 1gr nauwkeurig is maar daar heb je dus niks aan. In de headshop kan je best eentje gaan kopen en vind dat de prijsen nog wel meevallen.
Was vorige week nog daar en geloof dat je vanaf €24 eentje hebt tot 0,1gr nauwkeurig, beter is er eentje tot 0,01gr nauwkeurig maar deze zijn dan weer iets duurder.
Laatst bijgewerkt door Methox op zo jun 19, 2011 5:15 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
Avatar gebruiker
Methox
Newbie
Offline
 
Posts: 4
Geregistreerd: vr jun 17, 2011 12:56 am

Re: Methoxetamine: Eerste stofje dat een report waard is

Berichtdoor Methox » zo jun 19, 2011 5:14 pm

Davinci schreef:
Een dosis hoger dan 100mg lijkt me niet iets waar je je nog veel van gaat herinneren nadien


Heb je ervaring met een K-hole op keta?
Het is nu niet dat je geheugen in the k-hole optimaal functioneert en toch weet ik nog wat er gebeurd is.


Heb ervaring met een K-hole, wel nasaal. Er is me onlangs aangeboden om een K-hole via I.M. te bereiken en ga dit ook wel doen denk ik, kijk er erg naar uit :love:
Avatar gebruiker
Methox
Newbie
Offline
 
Posts: 4
Geregistreerd: vr jun 17, 2011 12:56 am

Re: Methoxetamine: Eerste stofje dat een report waard is

Berichtdoor onbekend » di jul 05, 2011 4:44 pm

Goed tripreport heb er veel in herkent, vooral de geluiden worden bij een hoge dosering heel erg bizarr. Het lijkt wel als of je oren versterkt worden, en je geluiden uit de verte veel beter kunt horen 8-) ook maakten mij de echo`s bestwel gek maar is wel leuk geweest, ik hou de dosis tog de volgende keren onder de 60mg :grin:

http://cgi.ebay.de/0-001-20g-Scale-Digi ... 2940wt_904

Deze weegschaal is ook erg goedkoop, zou er wel altijd +- 3 mg rekenen. maar voor 2c-x en mxe werkt deze prima. Wel uit china dus leveringstijd is wel iets langer.

http://www.amazon.com/American-Weigh-Ge ... 150&sr=8-1 hier is ook dezelfde bij amazon maar iets duurder :wink:
Avatar gebruiker
onbekend
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 64
Geregistreerd: vr feb 25, 2011 9:41 pm


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Tripreports - Dissociatieven

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

Royal Queen Seeds banner