Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Methoxetamine i.p.v. ketamine, wat een vreemde nacht!

Dacht je tijdens je trip dat je eigenlijk je bureaulamp was? Grote kans dat je je report hier mag plaatsen.

Methoxetamine i.p.v. ketamine, wat een vreemde nacht!

Berichtdoor kaasje » zo mei 12, 2013 4:07 pm

Hallo iedereen,
Ik zal me even voorstellen om te beginnen, ik ben nu iets langer dan een jaar bezig met het experimenteren met verschillende middeltjes. Ik hou vooral van psychedelische en dissociatieve stoffen, vooral ketamine, maar vind vele andere stoffen ook wel interessant.
Ik kom wel vaker op dit forum en heb vandaag ook eindelijk eens besloten om zelf een profiel aan te maken, zodat ik kan vertellen wat voor raar weekend ik heb gehad vorige week door methoxetamine. Dit report is vrij lang, maar ik hoop dat het leuk is om te lezen.

Het avontuur begon zaterdagavond bij mij thuis waar we met enkele vrienden van de avond zaten te genieten met een paar jointjes en wat drank. We waren van plan om met zen alle nog naar een goa feestje te gaan, maar dat idee werd stilletjes vergeten en tegen 11 uur gingen de meeste mensen naar huis, tot enkel ik en een vriend M. overbleven.
Lichtjes aangeschoten hadden we toch nog wel zin om naar de goa te gaan, en we besloten dus om gewoon met 2 nog te vertrekken.

Even later (rond 23.30u) zaten we al op de tram richting het feestje. Ik had nog een vrij sterke xtc pil bij, dus ons idee was om deze te delen en nog een grammetje ketamine te kopen en ons daar heel de nacht mee te amuseren. Achteraf gezien is het misschien wel goed geweest dat we de pil toch niet gepakt hebben, dat zou net iets te veel geweest zijn denk ik.
Uiteindelijk kwamen we aan op het feestje, het zag er wel gezellig uit, maar er was wel heel weinig volk. Onze eerste gedachte was dan ook dat het erg moeilijk ging worden om hier ketamine te vinden. Niets was minder waar, we waren nog maar enkele minuten binnen of er kwam al een man die ons ketamine aanbood, de dealer zij dat dit de strafste ketamine was die hij ooit had genomen. M. en ik waren hierdoor zo blij dat we zelfs een vrij hoge prijs betaalden voor een halve gram. Maar, achteraf gezien was het zijn geld wel waard.

We vertrokken snel naar buiten om snel even een lijntje te leggen (00:45u) en dan weer naar binnen te gaan. Buiten aangekomen bekeken we de ketamine, en vonden allebei dat het er erg raar uitzag. De ketamine die we normaal hadden zag er uit als erg fijn zand, maar dit zag er meer uit als speed of iets anders. Het smaakte wel naar ketamine dus we besloten om een klein lijntje te leggen, even te wachten, en zien wat er gebeurt.
Zo gezegd zo gedaan, we deelden een lijn en we begonnen te wachten. 10 minuten later voelden we wel iets dat op ketamine leek, lichte afwezigheid en alles werd al wat vager.
We dachten dat het dus wel gewoon ketamine was, en besloten dus om een nog een goede lijn te leggen en dan terug naar binnen te gaan.

Op het feesje amuseerde ik me goed en voelde me steeds vager en vager worden, ik dacht steeds, wauw dit is wel heel goede ketamine. De bekende “ketwalk” was meer aanwezig dan ooit, en er zat een stevige ruis op men beeld, ook snapte ik het feestje steeds minder, het werd allemaal heel vaag toen. Ik zag dat M. het allemaal ook erg vaag begon te vinden dus stelde voor om even naar buiten te gaan. (ongeveer een uur na de inname)


Buiten gingen we snel op de grond zitten, want ons evenwicht werkte ook niet meer erg goed. We probeerden te praten maar merkten dat dit erg moeilijk werd, het voelde namelijk alsof mijn tong 3X zo groot was als normaal. Toen begonnen we te beseffen dat dit geen ketamine was, maar iets veel harder. Achteraf gezien ben ik blij dat er geen paniek was, maar volgens mij waren we te hard aan het gaan om te beseffen wat er allemaal gebeurde, en vonden we het ook nog wel leuk. Vanaf hier valt ons tijdsbesef ook weg.

Nadat M. nog probeerde een gesprek te beginnen met enkele stoelen, waarvan hij dacht dat het mensen waren, zijn we beginnen wandelen naar een winkelparking 100m van het feestje vandaan. Het gevoel bleef maar harder worden dus we gingen even op de grond liggen op de parking.
Vanaf dit moment hebben we meer dan een uur onder de sterrenhemel gelegen in een soort K-hole achtige staat zonder iets tegen elkaar te zeggen. Dit was denk ik het vreemdste uur van men leven.

De sterrenhemel zag er fantastisch uit, ik zag miljarden sterren terwijl er maar 2 aan de hemel stonden. En als ik men ogen sloot zag ik mezelf op een soort van trein rijden tussen de sterren, ik hoorde heel de tijd dit liedje in men hoofd, wat het best vrolijk en hilarisch maakte: http://www.youtube.com/watch?v=6zkMARyxPXw
Op deze treinrit had ik ook best wel diepe gedachten, wat ik overigens met ketamine meestal niet heb. Ik dacht aan verschillende mensen rondom mij, maar de ik kon ze niet echt bereiken, ik kreeg er geen gevoel bij precies. Als ik bijvoorbeeld aan mijn ouders dacht, zag ik ze als legomannetjes, en ik vond het op die moment zo vreemd dat ik naar mijn ouders luisterde terwijl het gewoon legoblokjes waren. Heel vreemd allemaal, maar ook wel grappig.

Vanaf dan kon ik al een beetje wandelen en begon als een dwaas rondjes te lopen rond een paal terwijl ik in men hoofd nog steeds op een trein zat en M. nog steeds op de grond lag. Deze handeling gaf mij om de een of andere reden een sterk déja vu gevoel, en toen had ik ook even het gevoel weer dat ik in 10 seconden voorbij alle vreemde momenten in mijn leven ging. Dit heb ik ook gehad met ketamine en lachgas, het gaat altijd samen met een gevoel dat je je hele leven begrijpt.

Hierna kwam M. ook langzaam terug recht en begonnen we erg vaag terug naar het feestje te stappen. We waren toen met elkaar aan het praten over wat er met ons aan het gebeuren was, want we snapten er echt niks van, we waren bijna terug op het feesje toen we plots een politiewagen op de parking zagen staan, en in plaats van dat we probeerden normaal te doen begonnen we als krankzinnigen luid lachend weg te lopen. Een kwartiertje later liepen we terug naar het feestje maar we hadden zo’n rare weg genomen dat we over een hek moesten klimmen, wat ook een hele opgave was. Maar uiteindelijk geraakten we dan toch op het feestje.







Binnen was het echt leuk, ik ging helemaal op in de muziek, en had het gevoel dat ik de muziek bestuurde, terwijl het andersom was. Ik begon ook tegen de dealer te vertellen dat zijn middeltje echt geen ketamine was, de man keek me raar aan, en toen pas had ik door dat deze man de dealer helemaal niet was. Dus ik ging er maar even bij zitten. Boven de zetels hingen van die groene legernetten, die op je hoofd lagen als je daar zat, maar ik en M. snapten het niet en vonden het allebei een heel vreemd gevoel, alsof er kwallen op je hoofd zaten. Ik heb binnen ook nog 8 bonnetjes gevonden, maar heb deze zelfs niet gebruikt omdat ik niet geloofde dat het echt bonnetjes waren.

Na nog eventjes gefeest te hebben gingen we weer even naar buiten (rond 04:00u), want het werd weer even te veel. Buiten begonnen we te praten met een man en we vertelden hem wat er allemaal gebeurde, ik denk dat hij dacht dat we een bad trip ofzo hadden (soms kwamen we best wel krankzinnig over) want plots zij hij:”Wacht hier, ik ga een bio-energydrink voor jullie halen!”
Even later kwam hij terug met een energy-drink die we aanpakten, maar ik vond dat het blikje erg raar aanvoelde, en zij dat dan ook tegen de man, dit terwijl M. luid “GINSENG!” aan het roepen was. Dit moet best wel vreemd voor de man zijn geweest denk ik nu.

We hadden toen geen zin meer om terug te gaan feesten omdat we precies nog vager waren dan ervoor, dus besloten we om naar huis te stappen. Dit was echt een belachelijk idee want mijn huis is wel 7km ver. Vanaf toen begonnen we ook een soort speed gevoel te krijgen, maar ook nog steeds het vage psychedelische/dissociatieve gevoel, we hadden veel te veel energie en daardoor zijn we misschien ook wel thuis geraakt. Op de terugweg hebben we ook nog enkele vreemde dingen meegemaakt. We hebben trouwens de weg gevonden door de tramsporen te volgen.

Thuis aangekomen (Rond 06:15u) waren we erg vrolijk en nog steeds een beetje vaag, we keken nog wat tv en zijn dan gaan slapen. De volgende dag werd ik rond de middag wakker en ik voelde me top! Enkel nog een heel klein beetje licht in men hoofd, maar dat was nog wel leuk, we zijn toen nog heel de namiddag in de zon gaan zitten.

CONCLUSIE
De volgende dag begon ik wat te lezen op DF en ik kwam er al snel achter dat het methoxetamine was dat we gekocht hadden. De reden dat we zo hard er van gingen was omdat we gewoon te veel hadden genomen, de dosis is normaal rond de 50mg en wij hadden anderhalve dikke ketamine-lijn gedaan, wat toch wel wat meer is.
Het gevoel leek wel op ketamine, maar dan veel extremer en meer psychedelisch. Het was ook visueel wel prettig. Het duurde ongeveer 5 uur, wat wel voordelig is, van een lijntje kan je je een heel feestje amuseren. Op het feesje zelf dacht ik de hele tijd dat alles een droom was omdat het allemaal zo onrealistisch was, maar ik heb me heel goed geamuseerd.
We hebben nu nog zo’n 250mg over dus ik denk dat we ons hiermee nog wel eens gaan amuseren, misschien deze keer niet op een feestje.
Bedankt voor het lezen, ik hoop dat jullie er wat aan hebben!

Kaasje
:wave:
Avatar gebruiker
kaasje
In Memoriam
Offline
 
Posts: 1216
Geregistreerd: zo mei 12, 2013 4:04 pm
Woonplaats: België

Re: Methoxetamine i.p.v. ketamine, wat een vreemde nacht!

Berichtdoor ParadijsVogel » zo mei 12, 2013 4:29 pm

Cool report, leest lekker weg!

Toch wel leuk dat je iets nieuws ontdekt op zo'n aparte manier en gelukkig is het niet fout afgelopen. Ik neem wel aan dat jullie de volgende keer wel twee keer denken voordat jullie weer wat kopen op een feestje.
Tinychat huisdier

Ivo schreef:Hahahahaha, dat vraagt echt om misbruik.
Avatar gebruiker
ParadijsVogel
Corrupt
Donateur
Offline
 
Posts: 1987
Geregistreerd: ma dec 10, 2012 1:26 am

Re: Methoxetamine i.p.v. ketamine, wat een vreemde nacht!

Berichtdoor Hamukun » zo mei 12, 2013 5:39 pm

Haha, heb echt hardop zitten lachen bij het lezen van dit report. Erg mooi!
Avatar gebruiker
Hamukun
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 401
Geregistreerd: vr feb 08, 2013 7:34 pm

Re: Methoxetamine i.p.v. ketamine, wat een vreemde nacht!

Berichtdoor Taxi. » zo mei 12, 2013 10:06 pm

Ten eerste : Welkom op het forum :wave:
Ten tweede : Wat ik heb gelachen om je report! Wat een hilarische avond moet dat geweest zijn. Ik moest al lachen om de kwallen en de politie, maar na het lezen van
kaasje schreef:dit terwijl M. luid “GINSENG!” aan het roepen was. Dit moet best wel vreemd voor de man zijn geweest denk ik nu.

kon je me opvegen :grin:


kaasje schreef:Ik dacht aan verschillende mensen rondom mij, maar de ik kon ze niet echt bereiken, ik kreeg er geen gevoel bij precies.

Dat gevoel heb ik ook altijd op methox. Ik denk dan aan bepaalde mensen, maar kan me op dat moment niet voorstellen dat ze echt bestaan ofzo. Ik kan nooit geloven dat zij in de (normaal gesproken) zelfde realiteit als ik leven.

Keep up the writing !
Avatar gebruiker
Taxi.
I got some bad ideas in my head.
Donateur
Offline
 
Posts: 995
Geregistreerd: di sep 20, 2011 3:53 pm

Re: Methoxetamine i.p.v. ketamine, wat een vreemde nacht!

Berichtdoor Shaggattack » zo mei 12, 2013 10:17 pm

Leuk trip report heb je geschreven. :hulde:
Avatar gebruiker
Shaggattack
paperboy
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1086
Geregistreerd: do maart 17, 2011 2:50 am

Re: Methoxetamine i.p.v. ketamine, wat een vreemde nacht!

Berichtdoor Multitude » zo mei 12, 2013 10:29 pm

Niet mijn drug, maar wel een ontzettend grappig report inderdaad.
“And you are made of a hundred trillion cells. We are, each of us, a multitude.”
Avatar gebruiker
Multitude
Junkenhoeder
Donateur
Offline
 
Posts: 1874
Geregistreerd: di mei 08, 2012 12:27 am

Re: Methoxetamine i.p.v. ketamine, wat een vreemde nacht!

Berichtdoor Basshoven » ma mei 13, 2013 1:07 am

Fantastisch report, zaten erg grappige en herkenbare stukjes tussen. (Zoals het naar iemand toelopen en een gesprek beginnen, terwijl het dan opeens iemand anders blijkt te zijn dan je in eerste instantie dacht :lol: )

Ik ben blij dat het goed afgelopen is, en welkom op het forum :)
Basshoven
Offline
 

Re: Methoxetamine i.p.v. ketamine, wat een vreemde nacht!

Berichtdoor kaasje » ma mei 13, 2013 10:54 am

Hehe, fijn dat jullie het leuk vonden om te lezen!
Eigenlijk is een report schrijven best leuk. :)
:wave:
Avatar gebruiker
kaasje
In Memoriam
Offline
 
Posts: 1216
Geregistreerd: zo mei 12, 2013 4:04 pm
Woonplaats: België

Re: Methoxetamine i.p.v. ketamine, wat een vreemde nacht!

Berichtdoor Afca_Remy » ma mei 13, 2013 4:13 pm

Hahaha wat een nice rapport ouwe! :lol:
Liever te dik in de kist, dan een feestje gemist :D :cheers:
Avatar gebruiker
Afca_Remy
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 790
Geregistreerd: wo jul 11, 2012 6:52 pm
Woonplaats: Noord Holland

Re: Methoxetamine i.p.v. ketamine, wat een vreemde nacht!

Berichtdoor Hestene » ma mei 13, 2013 8:29 pm

Dit report doet mijn snor sneller groeien!!
:kleuter:
Avatar gebruiker
Hestene
Newbie
Offline
 
Posts: 1
Geregistreerd: ma maart 25, 2013 2:39 am

Re: Methoxetamine i.p.v. ketamine, wat een vreemde nacht!

Berichtdoor Yung Dagobert » do mei 16, 2013 3:07 am

:hulde:
Fok du maatschappij.
Avatar gebruiker
Yung Dagobert
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 449
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 2:13 pm

Re: Methoxetamine i.p.v. ketamine, wat een vreemde nacht!

Berichtdoor happsy » di mei 21, 2013 7:34 pm

Zaaaaalig report! Electricity past echt perfect bij het gevoel dat ik krijg bij het lezen van je beschrijving van het op een trein zitten :D
Avatar gebruiker
happsy
Newbie
Offline
 
Posts: 7
Geregistreerd: ma dec 31, 2012 12:48 am

Re: Methoxetamine i.p.v. ketamine, wat een vreemde nacht!

Berichtdoor Oizo » wo mei 29, 2013 7:57 pm

Leuk report, Kaasje.

Mijn eerste mxe ervaring was bij ongeluk ook een pak te hoog gedoseerd.
Er kwamen veel herinneringen terug bovendrijven door dit te lezen :)
Avatar gebruiker
Oizo
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 631
Geregistreerd: do dec 22, 2011 7:09 pm

Re: Methoxetamine i.p.v. ketamine, wat een vreemde nacht!

Berichtdoor pax » wo jun 26, 2013 6:44 pm

Weet er iemand wat een Ketwalk is ? :hulde:
Ernstige Levamisole gebruiker
Avatar gebruiker
pax
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 300
Geregistreerd: ma jun 18, 2012 9:23 pm
Woonplaats: Antwerpen

Re: Methoxetamine i.p.v. ketamine, wat een vreemde nacht!

Berichtdoor FranX » wo jun 26, 2013 6:55 pm

een warm welkom en de complimenten voor het goede tripreport.
dapper om in zo een setting op een vage dealer te vertrouwen. dat zou ik niet durven.
I have approximate answers and possible beliefs in different degrees of certainty about different things, but I’m not absolutely sure of anything
Avatar gebruiker
FranX
In Memoriam
Offline
 
Posts: 1051
Geregistreerd: wo maart 02, 2011 9:34 am
Woonplaats: Randstad

Re: Methoxetamine i.p.v. ketamine, wat een vreemde nacht!

Berichtdoor Einstein » do jun 27, 2013 12:27 am

pax schreef:Weet er iemand wat een Ketwalk is ? :hulde:

Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: Methoxetamine i.p.v. ketamine, wat een vreemde nacht!

Berichtdoor Saikedellik » ma jul 08, 2013 10:35 pm

Goed report, lijkt enorm veel op 1 van mijn meest geflipte methox-avonden, waar ik hier ook ooit nog wel een report over heb geplaatst. Zo ontzettend herkenbaar allemaal, de manieren van denken, de rare omwegen die je maakt om een doel te bereiken, er constant niks van snappen, het gevoel dat bij elke gedachte die je denkt er nóg minder van snapt....

Heerlijk, en super mooi beschreven! : love:
Junk.
Avatar gebruiker
Saikedellik
Donateur
Offline
 
Posts: 1712
Geregistreerd: vr jun 03, 2011 4:30 pm

Re: Methoxetamine i.p.v. ketamine, wat een vreemde nacht!

Berichtdoor Kockar » wo maart 05, 2014 3:38 am

Multitude schreef:Niet mijn drug, maar wel een ontzettend grappig report inderdaad.
Avatar gebruiker
Kockar
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2328
Geregistreerd: vr aug 02, 2013 10:58 am

Re: Methoxetamine i.p.v. ketamine, wat een vreemde nacht!

Berichtdoor Monologic » vr maart 07, 2014 11:36 am

Laatst bijgewerkt door Monologic op do apr 19, 2018 5:22 am, in totaal 1 keer bewerkt.
“Ik voel me beter dan alles buiten mij, mij laat voelen als ik me niet zou voelen, zoals nu.” - 8
The gods know what you've done..
Avatar gebruiker
Monologic
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 552
Geregistreerd: do maart 06, 2014 1:03 pm

Re: Methoxetamine i.p.v. ketamine, wat een vreemde nacht!

Berichtdoor kaasje » vr maart 07, 2014 4:57 pm

Monologic schreef:Hallo Kaasje,

interessant tripreport. Mooi om te horen dat je speciaal voor deze ervaring een account hebt aangemaakt. Het is ook nogal wat, hehe. Als ik het goed begrijp heb je drank, marihuana, xtc en (naar alle waarschijnlijkheid) mxe gebruikt. Heftig avondje. Zeker als je dacht dat je ketamine kocht. Het vage gevoel dat je omschrijft is herkenbaar. Ik denk dat "vaag" en "dromerig" ook een van de betere woorden zijn om uit te leggen hoe je je voelt. Hoe voelde je je toen je naar buiten ging (ten opzichte van binnen)? Was dit beter?

De gedachtes die je had waren erg levendig en je zag van alles met gesloten ogen. Had je ook visuele verstoringen/hallucinaties met open ogen? (Op de ruis en de vele sterren na) En kon je nog lezen?

Het begrijpende/beschouwende gevoel van je hele leven klinkt ook erg mooi. Dit zijn vaak momentjes in een trip die ik erg waardeer. Ook het goede gebaar van de bio-energy drinkjes aanbiedende man doet me goed.

250mg over van de gram? Dat zijn inderdaad behoorlijke dosissen. Mooi dat het allemaal goed is afgelopen en het de volgende keer misschien niet op een feestje proberen lijkt me een goede beslissing. Wie weet wat je in een andere omgeving meemaakt. Al met al veel elementen in je trip die ik ook zo heb ervaren. (weliswaar in lichtere mate, door de wat "lagere" dosis die ik nam)

Bedankt voor dit tripreport.

Groet,

Monologic


Bedankt voor de leuke reactie!:D

Ik heb die avond geen Xtc meer gebruikt, en gelukkig maar, dat zou volgens mij niet echt goed gekomen zijn.
Naar buiten gaan was een goede keuze, omdat we daar even in alle rust konden gaan liggen, binnen was het nogal druk. Hoewel we ons achteraf binnen ook nog goed geamuseerd hebben.

Het was zeker visueel, toen we 's ochtends door de stad liepen leek alles veel ruimer en uitgestrekter, ook mijn huis zag er helemaal anders uit. Moeilijk te beschrijven eigenlijk, het zijn geen visuals zoals ik die heb met paddo's of lsd, maar alles ziet er gewoon wat anders uit.

Lezen ging met heel veel moeite (gsm lezen), en dat heb ik dan ook gewoon opgegeven.
Deze nacht was mijn eerste kennismaking met mxe, maar achteraf ben ik wat meer beginnen experimenteren, en nu is het zo dat ik een korte periode veel mxe achter elkaar gebruik, dan weer enkele maanden stop (omdat ik er gewoon genoeg van heb dan), om dat wanneer ik nog eens zin heb nog een grammetje te bestellen.
:wave:
Avatar gebruiker
kaasje
In Memoriam
Offline
 
Posts: 1216
Geregistreerd: zo mei 12, 2013 4:04 pm
Woonplaats: België


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Tripreports - Dissociatieven

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

Royal Queen Seeds banner
cron