Gister avond deed ik de combinatie van Methoxetamine en lachgas , de uren kan ik niet meer met zekerheid zeggen.
Ik voel me relaxed en snuif mijn eerste lijntje van ongeveer 60 Mg.
Hiervan gebeurd niet veel , enkel lichtjes relaxed worden en mellow feelings.
Toen besloot ik na 20 minuten nog een klein lijntje door te halen van ongeveer 40mg.
Ik drink rustig een pintje uit en word al redelijk wazig.
Ik ging naar buiten om een sigaret op te steken , toen kwam ik mijn buurman tegen die mij deed verschieten door achter mijn rug te staan en BOE te roepen. Heel wazig stap ik naar hem en zeg ; makker ik heb er wat te veel op , ik ga terug naar binnen.
Ik besluit nog een lijntje te snuiven van 50mg ongeveer , en direct daarna een ballonetje lachgas.
Het uit en inhaleren van lachgas voelde als een tintelend gevoel over mijn handen die zich uitspreide naar heel mijn lichaam. Ik bereikte het hoogtepunt met geluidsgolven die zich omtoverde in wazige lijn achtige patronen van fluo rood en geel door elkaar slaand. Met een come down geluid woosh wooooosh woooooooosh steeds dieper en dieper tot op het punt ik het jammer vind dat ik niet zo goed besefte wat er gebeurde.
De rest van de nacht nog een 5 tal lijnen bij gesnoven van elk ongeveer 40 mg.
En zeer veel lachgas wat me steeds dieper en dieper van state of mind bracht , tot op het punt ik begon na te denken in het duits , aangezien ik niet zo goed duits kan was dat al redelijk vreemd.
Ik voelde mij gedesorienteerd. Ik wist wat ik deed maar het besef ervan was zeer vaag. Ik ben door een robot state of mind gegaan waarin ik bestuurd werd door een opper wezen dat machtig was over mijn lichaam en mijn daden. Biep biep booeeep dacht ik..
Ik besluit nog een lachgas ballonetje te doen en deze knalt er nog duizend keer harder in.
Mijn robot gevoel ging niet weg , heel mijn lichaam tintelde , en dat tintelend gevoel ging niet meer weg.
Ik besluit een bad te nemen , laat het water lopen waarvan de geluidsgolven fel zijn en kleur meegeven , ik hoor muziek in het geluid van lopend water , zeer wazige buitenaardse muziek zonder enig ritmisch tempo. Enkel ambient achtige geluiden.
In bad besloot ik mijn bellenblazer boven te halen , ik blaas enkele bellen die zwevend rondom mij gingen en zich een vreemd geluid meedroegen , ziep zoep zaap zappp ! PLOF als het uiteenspatte.
Zelf nu is het nog moeilijk alles te beschrijven , alles word beschreven met vage ziep biep boep bap woorden , maar meer was het niet. Mijn brein was bijna volledig afgesloten van mijn lichaam.
Toen besloot ik naar bed te gaan , eenmaal in bed deed ik het licht uit en mijn bed begon te kantelen en zweven , mijn benen zweefde bewegend heen en weer over mijn bed terwijl ik goed genoeg wist dat ze stil lagen , ik zie lichtflitsen van blauw , paars , groen geel en plots : zwart !
Zwart was het teken van angst , ookal voelde ik niets , maar het leek wat onprettig , telkens ik het punt van zwart bereikte verdraaide ik me , wat behoorlijk snel was..
Als ik me verdraaide begon alles terug opnieuw , blauw , paars , groen , geel, ZWART!
Totdat ik in slaap val en de volgende ochtend met een wazige kop wakker werd.