+0:04
Toch even wat noemenswaardige info, waarvan ik eerst dacht naja nee niet boeiend. Vlak voordat ik de MXE had gesnoven, had ik nog een haze gerookt. Heb redelijke tolerantie voor MXE, maar niet veel. Op het moment van schrijven van de 1e post vond ik het ook nog niet nodig om de effecten te beschrijven. Maar nu al wel, ik voel me lichtjes warm worden van binnen en merk dat de informatiestroom in mijn hersenen zich langzaam begint aan te passen aan de MXE. Nog geen echt dissciociatief (of whatever) effect. Ik zie dat mijn lader bijna leeg is, ik neem denk ik even de asbak mee naar boven en ga even TF2 spelen.
+0:30
Ik was een luie, maar goede sniper. Mijn team overheersde het spel en ik catchde iedereen die door onze aanval wist te breken. Tot dat ik door de auto balance naar het andere team was geplaatst. Heb ergens gelezen dat iemand mxe gebruikt als gaming enhancement, en ik kan me er wel in vinden opzich. De effecten zijn iets meer aanweziger dan net, nog steeds een warm gevoel van binnen. Ik vind dit een soort stoned zijn, maar dan een 2.0. Een lage dosis MXE met een goede joint erbij kan je heerlijk laten voelen. Ben van plan om nu weer 25 mg te nemen.
+1:13
Zo, dat 2e beetje MXE begint heerlijk z''n ding te doen. Ik voel me steeds verder verwijderd van mijn lichaam. De headspace is nog clear genoeg om lekker te kunnen gamen, ik vergeet daarom ook een beetje wat frequent te updaten. Maar goed, het warme gevoel is er nog steeds, maar beter. Sigaretten zijn heerlijk en visueel werkt de MXE ook wel een beetje.
1:32
Even een jointje gedraaid en wou eigenlijk wat muziek opzetten, maar de maniac in mij die mxe altijd naar boven haalt klikte op een ander filmpje. "Sex is een hobby van me" Gwen van Poorten bij igmar. Hahaha, even kijken. Best interessant, ik ken haar achter de viral filmpjes en vind ze best grappig. Buiten dat is ze ook nog es mooi om te zien

Ik voel duidelijk ook het energieke gedeelte van de mxe, alsof ik een beetje pep met keta op heb. Wat een geniaal stofje is het toch ook.
20:04 - 14 minuten later dan net, te lui om te rekenen,
Filmpje over R. Flex was wel ok, niet veel boeiends. Puur amusement, maarja daarvoor is het gemaakt. Jointje, die is nog niet eens op de helft en ik voel me zoveel waziger dan net.Kan zijn dat het nog van de vorige redose was.Op deze momenten wil ik wel m''n joint op roken maar ook niet. We zullen zien hoelang die overleeft, hij is nu op 3/4. Tijd om dit x wel muziek op te zetten.
Asap Rocky wordt het dus, wel z''n allereerste mixtape die hij uitbracht. Daarna is het alleen maar commercieler en commercieler geworden. Door de muziek wil ik liggen, maar ik zak in een andere positie in mijn burostoel. Misschien zometeen toch maar het bed opzoeken

Tot zo!
Ik hou jullie op de hoogte!