Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

MXE Live Report - Zojuist 35 mg startdosis

Dacht je tijdens je trip dat je eigenlijk je bureaulamp was? Grote kans dat je je report hier mag plaatsen.

MXE Live Report - Zojuist 35 mg startdosis

Berichtdoor Desire » vr nov 27, 2015 7:13 pm

Hi iedereen, misschien een beetje vroeg maar voor mij de ideale tijd om te genieten van een avondje MXE. Net heb ik 35 mg gesnoven, echt 2 minuten geleden en toen kwam dit idee in me op. De komende avond zou ik af en toe proberen te beschrijven wat ik voel. Laten we dit punt dan alvast nemen als 0:02 - 18:13

+0:04
Toch even wat noemenswaardige info, waarvan ik eerst dacht naja nee niet boeiend. Vlak voordat ik de MXE had gesnoven, had ik nog een haze gerookt. Heb redelijke tolerantie voor MXE, maar niet veel. Op het moment van schrijven van de 1e post vond ik het ook nog niet nodig om de effecten te beschrijven. Maar nu al wel, ik voel me lichtjes warm worden van binnen en merk dat de informatiestroom in mijn hersenen zich langzaam begint aan te passen aan de MXE. Nog geen echt dissciociatief (of whatever) effect. Ik zie dat mijn lader bijna leeg is, ik neem denk ik even de asbak mee naar boven en ga even TF2 spelen.

+0:30
Ik was een luie, maar goede sniper. Mijn team overheersde het spel en ik catchde iedereen die door onze aanval wist te breken. Tot dat ik door de auto balance naar het andere team was geplaatst. Heb ergens gelezen dat iemand mxe gebruikt als gaming enhancement, en ik kan me er wel in vinden opzich. De effecten zijn iets meer aanweziger dan net, nog steeds een warm gevoel van binnen. Ik vind dit een soort stoned zijn, maar dan een 2.0. Een lage dosis MXE met een goede joint erbij kan je heerlijk laten voelen. Ben van plan om nu weer 25 mg te nemen.

+1:13
Zo, dat 2e beetje MXE begint heerlijk z''n ding te doen. Ik voel me steeds verder verwijderd van mijn lichaam. De headspace is nog clear genoeg om lekker te kunnen gamen, ik vergeet daarom ook een beetje wat frequent te updaten. Maar goed, het warme gevoel is er nog steeds, maar beter. Sigaretten zijn heerlijk en visueel werkt de MXE ook wel een beetje.

1:32
Even een jointje gedraaid en wou eigenlijk wat muziek opzetten, maar de maniac in mij die mxe altijd naar boven haalt klikte op een ander filmpje. "Sex is een hobby van me" Gwen van Poorten bij igmar. Hahaha, even kijken. Best interessant, ik ken haar achter de viral filmpjes en vind ze best grappig. Buiten dat is ze ook nog es mooi om te zien :smokin: . Ik wou Ronnie Flex bij Igmar gaan kijken, zijn quite die er bij stond was "Nooit meer xtc". Ik vind Ronnie Flex geen goede artiest, sommige producties klinken leuk maar inhoud is bagger. Alhoewel hij wel muzikaal is. Nog steeds heb ik het filmpje niet gekeken, omdat ik dit even wou typen. My mind keeps me busy. En die heerlijke joint ook, wel rustig aan er mee want mxe en wiet samen kan heel vreemd worden....
Ik voel duidelijk ook het energieke gedeelte van de mxe, alsof ik een beetje pep met keta op heb. Wat een geniaal stofje is het toch ook.

20:04 - 14 minuten later dan net, te lui om te rekenen,
Filmpje over R. Flex was wel ok, niet veel boeiends. Puur amusement, maarja daarvoor is het gemaakt. Jointje, die is nog niet eens op de helft en ik voel me zoveel waziger dan net.Kan zijn dat het nog van de vorige redose was.Op deze momenten wil ik wel m''n joint op roken maar ook niet. We zullen zien hoelang die overleeft, hij is nu op 3/4. Tijd om dit x wel muziek op te zetten.

Asap Rocky wordt het dus, wel z''n allereerste mixtape die hij uitbracht. Daarna is het alleen maar commercieler en commercieler geworden. Door de muziek wil ik liggen, maar ik zak in een andere positie in mijn burostoel. Misschien zometeen toch maar het bed opzoeken :woeh:

Tot zo!
Ik hou jullie op de hoogte!
Laatst bijgewerkt door Desire op vr nov 27, 2015 9:09 pm, in totaal 2 keer bewerkt.
Wanneer men een lijst maakt met genuttigde middelen, dan noemt gij dat een drugslijst. Van A-Z en 0-9 of is het 10? Wazig? Ja, eh groetjes van de glazenwasser.
Desire
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 36
Geregistreerd: za nov 21, 2015 12:16 am

Re: MXE Live Report - Zojuist 35 mg startdosis

Berichtdoor Maus » vr nov 27, 2015 8:04 pm

Leuk, enjoy! 8-)
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede :stoned:


Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten


Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Avatar gebruiker
Maus
RIP lieve Poseidon...
DF God
Offline
 
Posts: 10325
Geregistreerd: vr mei 18, 2012 10:53 am
Woonplaats: Vrijstaat www.drugsforum.info

Re: MXE Live Report - Zojuist 35 mg startdosis

Berichtdoor Desire » vr nov 27, 2015 8:31 pm

+1:13
Zo, dat 2e beetje MXE begint heerlijk z''n ding te doen. Ik voel me steeds verder verwijderd van mijn lichaam. De headspace is nog clear genoeg om lekker te kunnen gamen, ik vergeet daarom ook een beetje wat frequent te updaten. Maar goed, het warme gevoel is er nog steeds, maar beter. Sigaretten zijn heerlijk en visueel werkt de MXE ook wel een beetje.
Wanneer men een lijst maakt met genuttigde middelen, dan noemt gij dat een drugslijst. Van A-Z en 0-9 of is het 10? Wazig? Ja, eh groetjes van de glazenwasser.
Desire
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 36
Geregistreerd: za nov 21, 2015 12:16 am

Re: MXE Live Report - Zojuist 35 mg startdosis

Berichtdoor Desire » vr nov 27, 2015 8:51 pm

1:32
Even een jointje gedraaid en wou eigenlijk wat muziek opzetten, maar de maniac in mij die mxe altijd naar boven haalt klikte op een ander filmpje. "Sex is een hobby van me" Gwen van Poorten bij igmar. Hahaha, even kijken. Best interessant, ik ken haar achter de viral filmpjes en vind ze best grappig. Buiten dat is ze ook nog es mooi om te zien :smokin: . Ik wou Ronnie Flex bij Igmar gaan kijken, zijn quite die er bij stond was "Nooit meer xtc". Ik vind Ronnie Flex geen goede artiest, sommige producties klinken leuk maar inhoud is bagger. Alhoewel hij wel muzikaal is. Nog steeds heb ik het filmpje niet gekeken, omdat ik dit even wou typen. My mind keeps me busy. En die heerlijke joint ook, wel rustig aan er mee want mxe en wiet samen kan heel vreemd worden....
Ik voel duidelijk ook het energieke gedeelte van de mxe, alsof ik een beetje pep met keta op heb. Wat een geniaal stofje is het toch ook.

Tot zo!
Wanneer men een lijst maakt met genuttigde middelen, dan noemt gij dat een drugslijst. Van A-Z en 0-9 of is het 10? Wazig? Ja, eh groetjes van de glazenwasser.
Desire
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 36
Geregistreerd: za nov 21, 2015 12:16 am

Re: MXE Live Report - Zojuist 35 mg startdosis

Berichtdoor Desire » vr nov 27, 2015 10:52 pm

21:50
Flink lopen gamen, gaat echt stukken beter soms en soms echt fucking slecht, de mxe gaat ook in vlagen, soms ben ik te wazig om fatsoenlijk te spelen. Andere moment ben ik goed. Naja, merk ook dat het moeilijker wordt om wat te schrijven. Oja, ik wou nog langs de shop. Laat ik dat nu maar gelijk even doen dan. Daarna bijpakken
Wanneer men een lijst maakt met genuttigde middelen, dan noemt gij dat een drugslijst. Van A-Z en 0-9 of is het 10? Wazig? Ja, eh groetjes van de glazenwasser.
Desire
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 36
Geregistreerd: za nov 21, 2015 12:16 am

Re: MXE Live Report - Zojuist 35 mg startdosis

Berichtdoor Desire » vr nov 27, 2015 11:06 pm

22:04
Terug van de shop, 30 mg bijgenomen en verbaasd over de hoeveelheid wiet die ik voor 10 euro kreeg. Nu nog hopen dat het kwaliteit is, naja onder MXE valt elke joint zwaar. Afwachten wat de 30 mg met me doet, ik hoop dat het in de buurt van een M hole komt, maar ik hoop ook dat ik niet over de sweetspot heen ga. Hmmmmm, ik voel me prima en wacht lekker af.
Wanneer men een lijst maakt met genuttigde middelen, dan noemt gij dat een drugslijst. Van A-Z en 0-9 of is het 10? Wazig? Ja, eh groetjes van de glazenwasser.
Desire
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 36
Geregistreerd: za nov 21, 2015 12:16 am

Re: MXE Live Report - Zojuist 35 mg startdosis

Berichtdoor Desire » vr nov 27, 2015 11:23 pm

22:21
Begin nu wel echt echt space te raken, snel nog een puntje van denk ik ongeveer weer zn 35 mg. Meer neem ik denk ik ook niet, of misschien wel... Met mxe weet je ''t nooit.... het lezen van tripreports laat me achter met de wens dat ik nu een psychedelic had... Was ''t een nog leukere avond.

Speak to you later
Wanneer men een lijst maakt met genuttigde middelen, dan noemt gij dat een drugslijst. Van A-Z en 0-9 of is het 10? Wazig? Ja, eh groetjes van de glazenwasser.
Desire
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 36
Geregistreerd: za nov 21, 2015 12:16 am

Re: MXE Live Report - Zojuist 35 mg startdosis

Berichtdoor supimtom » vr nov 27, 2015 11:56 pm

Lekker bezig :hulde:
Code: Selecteer alles
How can we hang on to a dream
supimtom
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 57
Geregistreerd: zo nov 15, 2015 10:09 pm

Re: MXE Live Report - Zojuist 35 mg startdosis

Berichtdoor Desire » za nov 28, 2015 12:04 am

23:02
Ik ga maar niet dieper of harder, wel lichtjes. Misschien heb ik de puntjes toch onderschat. Ik rook nu een lekkere white widow en lach om domme dingen op het internet. Als je een frikandelbroodje in de grond plant en hem geen water maar energy geeft groeit er vanzelf een havo scholier die Mitchel heet. HAHAHAHHA, misschien toch wel nog een puntje, maar ik twijfel nog... hmm
Wanneer men een lijst maakt met genuttigde middelen, dan noemt gij dat een drugslijst. Van A-Z en 0-9 of is het 10? Wazig? Ja, eh groetjes van de glazenwasser.
Desire
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 36
Geregistreerd: za nov 21, 2015 12:16 am

Re: MXE Live Report - Zojuist 35 mg startdosis

Berichtdoor Desire » za nov 28, 2015 12:58 am

23:49
Niet echt een M hole bereikt ofzo, maar ik twijfel of ik nu nog wel bij moet nemen, Dan slaap ik laat, en daar heb ik vandaag niet z'n in, denk dat ik het hierbij laat. Sweetspot I must say, ik zou nog redelijk normaal naar de cafetaria kunnen gaan en een patatje halen bijvoorbeeld. Zo nog maar es en joint draaien.. tis niet hele goede wiet, maar lekker te roken.

Ik had wel wat meer richting een M hole verwacht met deze dosering, maar zit er vrij ver van af. Voel me vrij scherp wat gek is met MXE.. meestal is alles echt tyfus wazig maar nu valt het wel mee. Duidelijk een andere batch dan de MXE die ik eerder had. De MXE die ik een tijd terug had was van een andere bron. Bij de vorige batch had ik aan 4 x 30 mg echt wel genoeg om in een soort M Hole te komen. Dit keer kwam ik niet eens dichtbij.. Argh, op het moment van schrijven twijfel ik toch om nog een beetje bij te nemen, ja toch nog 30 mg erbij. (23:59)
Wanneer men een lijst maakt met genuttigde middelen, dan noemt gij dat een drugslijst. Van A-Z en 0-9 of is het 10? Wazig? Ja, eh groetjes van de glazenwasser.
Desire
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 36
Geregistreerd: za nov 21, 2015 12:16 am

Re: MXE Live Report - Zojuist 35 mg startdosis

Berichtdoor supimtom » za nov 28, 2015 1:30 am

Misschien volgende keer richting een M hole gaan. Fijn report, niet heel wazig geschreven.
Code: Selecteer alles
How can we hang on to a dream
supimtom
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 57
Geregistreerd: zo nov 15, 2015 10:09 pm

Re: MXE Live Report - Zojuist 35 mg startdosis

Berichtdoor Desire » za nov 28, 2015 1:39 am

Ben al vaker in een soort M hole geweest, maar helaas deze keer niet. ik ben nu rustig een joint aan het roken en een beetje op het internet aan t kijken en game af en toe . Ben nog bestwel wazig, ook hoor ik een raar geluid de hele tijd maar dat ligt aan mij. Net alsof ik in de trein zit, best grappig.
Wanneer men een lijst maakt met genuttigde middelen, dan noemt gij dat een drugslijst. Van A-Z en 0-9 of is het 10? Wazig? Ja, eh groetjes van de glazenwasser.
Desire
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 36
Geregistreerd: za nov 21, 2015 12:16 am

Re: MXE Live Report - Zojuist 35 mg startdosis

Berichtdoor Monologic » zo nov 29, 2015 1:33 am

Laatst bijgewerkt door Monologic op vr mei 25, 2018 6:19 am, in totaal 1 keer bewerkt.
“Ik voel me beter dan alles buiten mij, mij laat voelen als ik me niet zou voelen, zoals nu.” - 8
The gods know what you've done..
Avatar gebruiker
Monologic
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 552
Geregistreerd: do maart 06, 2014 1:03 pm

Re: MXE Live Report - Zojuist 35 mg startdosis

Berichtdoor fredrik » zo nov 29, 2015 2:43 am

Ik vond die achtergrondruis een beetje vergelijkbaar met wanneer je in een vliegtuig zit.

Een erg bijzonder stofje, MXE. Jammer dat er aan al het goede een einde komt. Laten we de herinneringen koesteren en hopen dat er ergens iemand opduikt die het gaat produceren.


RIP MXE
2010 - 2015 †
Avatar gebruiker
fredrik
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 435
Geregistreerd: za nov 14, 2015 5:44 pm

Re: MXE Live Report - Zojuist 35 mg startdosis

Berichtdoor Monologic » zo nov 29, 2015 2:54 am

Laatst bijgewerkt door Monologic op vr mei 25, 2018 6:18 am, in totaal 1 keer bewerkt.
“Ik voel me beter dan alles buiten mij, mij laat voelen als ik me niet zou voelen, zoals nu.” - 8
The gods know what you've done..
Avatar gebruiker
Monologic
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 552
Geregistreerd: do maart 06, 2014 1:03 pm

Re: MXE Live Report - Zojuist 35 mg startdosis

Berichtdoor Naturelover » zo nov 29, 2015 3:02 am

Monologic schreef:
fredrik schreef:Ik vond die achtergrondruis een beetje vergelijkbaar met wanneer je in een vliegtuig zit.

Een erg bijzonder stofje, MXE. Jammer dat er aan al het goede een einde komt. Laten we de herinneringen koesteren en hopen dat er ergens iemand opduikt die het gaat produceren.


RIP MXE
2010 - 2015 †



Haha, ja! Een vliegtuig! Haha, nice.



:hulde:
I am nature
Avatar gebruiker
Naturelover
In Memoriam
Offline
 
Posts: 1210
Geregistreerd: wo maart 20, 2013 2:03 am


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Tripreports - Dissociatieven

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

Royal Queen Seeds banner
cron