Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Salvia en meer op oudejaarsavond

Dacht je tijdens je trip dat je eigenlijk je bureaulamp was? Grote kans dat je je report hier mag plaatsen.

Salvia en meer op oudejaarsavond

Berichtdoor Ahote » wo jan 02, 2013 12:34 am

Wat was er die avond
5gr salvia bladeren en 1gr 5x extract
enkele joints en nog wat wiet voor in mn pijpje
1gr kanna
rum, champagne en andere drank

Inleiding
Ik wou al lange tijd eens een deftige salvia trip meemaken door de vele dingen die ik erover gelezen heb. Iemand die ik ken had me wel al eens salvia bladeren gegeven en zei me dat ik die best in mn bong kon steken maar daar had ik toen niet echt effect van (gelukkig eigenlijk want ik had toen al veel geblowt en gedronken).

Verhaal
Voor ouderjaarsavond was ik in Leuven op het kot van een maat wat echt wel ideaal was om eens salvia te proberen. Ik begon met de salvia bladeren in een bak water te leggen voor een kleine 10 minuten. Daarna heb ik ze samengepakt tot een bolletje en samen met wat honing in mijn mond gestoken. Vervolgens heb ik op dat bolletje gekauwd en er goed op gelet dat er veel salvia onder mijn tong kwam te liggen tussen het kauwen. Dat was eerder lastig omdat ik mijn mond heel de tijd moest dichthouden (ik kon niet anders omdat ze gewoon helemaal vol zat) en de bladeren hadden ook niet echt een goede smaak alhoewel het nog meeviel in combinatie met de honing. Na 25 minuten heb ik de salvia ingeslikt en pakte ik mijn pijpje om de trip echt te starten.

Ik legde wat salvia extract in het pijpje, stak het aan en nam een hit. Ik probeerde zoveel mogelijk rook te inhaleren en dit vervolgens lang binnen te houden (naar het schijnt wordt de salvinorin a niet direct allemaal opgenomen). En daarna nog een hit. Op het moment dat ik de rook uitblies na de tweede keer kwam de trip vrijwel onmiddellijk.

Om een of andere reden zat ik naar de vloer te kijken en leek die te bewegen. Hierdoor bleef mijn aandacht op de grond gefixeerd en begon ik allerlei vormen in verschillende kleuren te zien op de grond. Ik zag precies allemaal silhouetten van getekende dieren in verschillende kleuren die allemaal in elkaar paste en zo de vloer vormden (de vloer was in het echt eigenlijk helemaal effen van kleur). Bovendien was alles constant aan het bewegen zoals als je op water dobbert.
Ik zat op het bed van mn maat en als ik op gewone ooghoogte rondkeek zag ik mijn vrienden gewoon zitten in de kamer alhoewel mijn aandacht constant afgeleid werd door de muren en vloer die echt té vreemd waren op dat moment.
*edit* Ik had bovendien het gevoel dat ik bijna volledig uit mijn lichaam getreden was. */edit*
Na een kleine 15 minuten trippen kreeg ik het gevoel dat ik ging landen (zoals een vliegtuig) en zwakte de trip af. Ik realiseerde mij nu opeens hoe hard ik aan het trippen was en dat mijn vrienden eigenlijk op helemaal andere plaatsen waren als waar dat ik ze zag tijdens mijn trip. Dit moment (het moment waarop de trip wegging) was echt heel vreemd eigenlijk.

Ik ben terug in de normale wereld en zie dat één van mn vrienden me gefilmd heeft en ga naar hem toe om het filmpje te bekijken. Op het filmpje zie ik mijzelf op een bepaald moment opstaan en iets zeggen: "De honden in de vloer!!". Haha, ik kon me echt niet herinneren dat ik zoiets deed/zei. We stonden op en gingen naar buiten om iets te gaan eten.

Later op de avond is er eigenlijk niet veel meer gebeurd buiten dat ik voor de eerste keer kanna gesnoven heb terwijl ik wiet zat te smoren. De kanna deed eigenlijk niet zo veel pijn in mn neus als ik sommige anderen hoor zeggen (pikte wel in het begin) maar het had ook weinig toegevoegd effect denk ik. Ik voelde me wel wat minder loom als anders als ik smoor terwijl ik toch wel vrij stoned was. Ik heb in het totaal 4 keer van de kanna gesnoven (120mgr per keer naar schatting), 2 joints gerookt en nog wat wiet met de pijp gerookt. In één van de joints had ik ook zo'n 200mgr kanna gestoken. Daarna heb ik ook nog gedronken maar dat heb ik redelijk goed binnen mijn grenzen gedaan aangezien ik enkel "aangenaam zat" ben geweest. De dag nadien (daarstraks dus) ben ik nog naar een familiefeest geweest en buiten de vermoeidheid en wat bleekheid in mn gezicht was alles goed met mij.

Einde
Al bij al heb ik een heerlijke avond gehad die ik zeker nog eens zal herhalen :D
Voor de rest hoop ik dat jullie het een goed TR vonden (mijn eerste) en wens ik je een gelukkig nieuwjaar hé ;)

*Toevoeging*
ik heb ook de indruk dat de saliva mijn cannabis-tolerantie heeft verlaagd aangezien ik nu terug zwaar stoned ben na één joint (dat lukte al lang niet meer) :smokin:
I do it just to get a rep
Avatar gebruiker
Ahote
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 745
Geregistreerd: di dec 25, 2012 2:51 am
Woonplaats: België

Re: Salvia en meer op oudejaarsavond

Berichtdoor Ahote » do jan 03, 2013 12:14 am

indien je geïnteresseerd bent in biochemie kan je ook deze pdf is bekijken die over de werking van salvia gaat: http://www.if-pan.krakow.pl/pjp/pdf/2011/6_1305.pdf
je kan er nog vinden met zoekwoorden als "salvia divinorum and salvinorin a"
I do it just to get a rep
Avatar gebruiker
Ahote
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 745
Geregistreerd: di dec 25, 2012 2:51 am
Woonplaats: België


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Tripreports - Dissociatieven

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

Royal Queen Seeds banner