Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Salvia in de auto

Dacht je tijdens je trip dat je eigenlijk je bureaulamp was? Grote kans dat je je report hier mag plaatsen.

Salvia in de auto

Berichtdoor Balance » di maart 08, 2011 2:03 am

Wie? Ik
Wat? Salvia 30*extract
Waar? Wat denk je :P.
Wanneer? Januari 2011

Ik heb de hele dag geleerd en heb daarom extra zin om even iets leuks te doen. Door mijn hoofd gaat het lijstje drugs wat ik kan doen en eigenlijk komen alleen salvia en wiet in aanmerking maar omdat ik eigenlijk ook nog wil leren valt te keus al snel op salvia. Ik heb het huis momenteel even alleen maar ik kan niet in huis gaan roken dus ik besluit de salvia in de auto te roken. Ik verzamel de spullen die ik nodig heb, mijn nieuwe Ipod touch ( ), en een fles water. De salvia en het pijpje liggen toevallig al in de auto.

In de auto aangekomen bereid ik het pijpje voor. De laatste keer dat ik veel salvia had gedaan ging ik veel te ver en wist ik na afloop van de trip erg weinig meer. Dit was trouwens een vrij onprettige ervaring maar ik had er zeker geen angst van salvia aan over gehouden. Een weekje geleden had ik een lichte salvia trip gadaan waarbij ik de wereld nog wel begreep. Ik besloot een iets hogere dosis dan die laatste keer te nemen. Ik legde mijn Ipod op de bestuurderstoel (ik zat op de bijrijdersstoel) en zette het album Cross op van Justice.

http://www.youtube.com/watch?v=nSJ4WintrrY

Ik rookte het extract (30 X) en hield mijn adem zo lang mogelijk in terwijl ik het pijpje weglegde voelde ik dat de salvia begon te werken. Ik deed mijn ogen dicht en voelde mijn lichaam zeker niet zoals ik dat gewend was. Maar ik was niet tevreden en wou sterker trippen. Ik keek in het pijpje en er bleek nog een deel niet te zijn verbrand. Ik probeerde dit ook te roken. Dat lukte (dus ik was inderdaad niet zo heel hard aan het trippen) maar het mocht niet baten. De trip werd niet sterker en dus nam ik meer. Dit keer keek ik niet zo heel goed hoeveel ik in het pijpje deed. Ik nam een slokje water en rookte de inhoud van de pijp opnieuw in hijs op. Ik legde de pijp weg en begon opnieuw met het inhouden van de rook (groot nadeel van salvia). Dit keer had ik meer geluk en kreeg ik voldoende salvorine A in mijn bloed. Ik sloot mijn ogen en begon flink te trippen.

Het is moeilijk om te beschrijven hoe ik me vaak voel op salvia. Het denk stemmetje wat nu ook door mijn hoofd gaat is wel op een manier aanwezig maar wordt gestuurd door de salvia en niet door logica die in taal geïntegreerd lijkt te zitten. In tussen stond volgens mij (ik weet het niet meer zeker) dit nummer op:

http://www.youtube.com/watch?v=CfDQg2dF8uw

Ik werd door deze muziek verschillende kanten opgeduwd (veel lettelijker dan je misschien denkt). De muziek was een soort dimensie en die dwong mij telkens een andere richting op en ik begreep er weinig van. Toen kreeg ik door dat de muziek een spelletje met me aan het spelen was. Ik probeerde me daar tegen te verzetten en dat was zeker geen goed idee. De trip veranderde vanaf hier van een neutrale trip naar een onpretigge trip. Ik kreeg door dat de muziek kwaad was op mij. Ik opende mijn ogen maar de dingen die ik in de auto zag waren niet veel vergefelijker. Er was een groot kwaad duidelijk aanwezig. Toen bedacht ik me plotseling dat ik het niet erg vond dat de trip slecht was. Het kwaad kalmeerde even en was in de war. Hoe kan dat nou?? Het kwaad werd boos, dat mag helemaal niet!! Ik zwichtte en het kwaad was terug. Ik tripte op dit moment niet zo hard dat ik in paniek raakte of dat ik niet wist dat ik salvia had gebruikt.

Toen schoot er plotseling een gedachte door mijn hoofd: dit is vet om aan V. te vertellen. Het kwaad reageerde onmiddellijk. Dat is niet de bedoeling, dat kan je hier niet zomaar gaan denken! Ik realiseerde dat ik goedkeuring aan het zoeken was. (Het altijd zoeken naar goedkeuring maakt je afhankelijk van de mening van anderen en dat werkt tegen het opbouwen van zelfvertrouwen (en daar ben ik mee bezig)).

Nu kreeg ik in de gaten waarom ik zo onprettig aan het trippen was. Ik zat in de auto vlak bij mijn ouders huis en ik realiseerde me dat het deels kwam door de angst dat mijn ouders erachter zouden komen en deels omdat ik elke gelegenheid aanpak om drugs te gebruiken (ik ben niet verslaafd aan 1 soort drugs maar heb behoorlijke moeite om een maand niks te gebruiken) en dat ik altijd meer en harder wil trippen (het 2 keer bijnemen van salvia).

Ik ging uit de auto, naar binnen en begon in mijn kamer op te schijven wat ik had geleerd van deze trip. Ik denk dat de salvia mijn ego opzij zette en dat de intuitie mij een les leerde. Mijn ego (ik) kreeg dat in de gaten maar was leergierig en verzette zich weinig waardoor ik niet zeer angstig werd. Ik heb dan ook geen spijt dat ik deze trip heb gedaan.
Fire
Spoiler! :
Oeps niks te melden hier :P
Avatar gebruiker
Balance
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 89
Geregistreerd: ma feb 28, 2011 10:12 pm

Re: Salvia in de auto

Berichtdoor Tomaat » di maart 08, 2011 11:07 am

Nu dacht ik bij het lezen van de titel serieus dat je salvia gerookt had en dan gaan rijden bent :eek:
Gib uns fetten Bass,
Wir wollen Eskalieren!
Dreckig, hart und krass!
Ja, das ist wie wir's mögen.
Wer ist mit dabei?
Wir feiern durch bis morgen früh.
Und singen immer wieder...
Avatar gebruiker
Tomaat
He's nuuuuuuuts!
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1382
Geregistreerd: di feb 22, 2011 12:10 pm
Woonplaats: Gent

Re: Salvia in de auto

Berichtdoor Balance » wo maart 09, 2011 11:28 pm

Haha, ja een titel moet een beetje prikkelend zijn toch? :P 8-) .
Leuk idee trouwens :rock:.
Fire
Spoiler! :
Oeps niks te melden hier :P
Avatar gebruiker
Balance
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 89
Geregistreerd: ma feb 28, 2011 10:12 pm


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Tripreports - Dissociatieven

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

Royal Queen Seeds banner