Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Salvia-reisje

Dacht je tijdens je trip dat je eigenlijk je bureaulamp was? Grote kans dat je je report hier mag plaatsen.

Salvia-reisje

Berichtdoor Sublimo » ma maart 14, 2011 7:04 am

Originele post door ErnstJünger op 3 jan 2008.

Wel, het Salvia-gebeuren ligt achter me, en vandaar deze korte beschouwing. Te weinig stof voor een trip report met tijdsvermelding en zo, maar genoeg voor een tussentijdse evaluatie.

De eerste keer had ik de Salvia (5x extract) gewoon gerookt in een pijpje, met aansteker. 0,1 gram was me aangewezen voor een eerste contact met Salvia.
Dat had dus geen enkel effect. Misschien een klein beetje verdoving, maar dat kan even goed het placebo-effect geweest zijn.

Gisteren heb ik de tips ter harte genomen en 0,5 gram Salvia in de waterpijp, met een kaars als aansteker (kwestie van een hogere verbrandingstemperatuur te bereiken), gedaan.
En dat had zeker effect. :wink:

Zoals voorgeschreven gans het goedje opgerookt in twee zware trekken en de rook minimum 30 seconden in de longen gehouden.
Na de eerste trek helemaal niets; en bij het uitblazen van de tweede trek voelde ik - tegen alle scepsis in - een serieuze rush opkomen.
Ik had net de tijd om de kaars uit te blazen en de glazen bong weg te leggen, want ik was helemaal van de kaart.
Het gevoel laat zich eigenlijk met geen enkele andere substantie vergelijken. Ik durf het eigenlijk maar halvelings in de categorie psychedelische planten zetten. Maar psycho-actief was het alvast.
Een merkwaardig gevoel: gezeten op de grond voelde ik iets sterks aan mijn benen trekken en ging dus maar languit liggen.
Met de ogen toe liet ik het allemaal op me afkomen. Ik voelde voortdurende krachten aan mijn benen en dan ook aan mijn armen trekken, geen Middeleeuwse foltertuigen, maar wel een voor de spieren ontspannende trekkracht, die het geheel zeer relaxed maakte.

Visuals zijn het niet. Een thc-achtige high is het evenmin. En met een paddo-brainhigh laat het zich evenmin vergelijken.
Ik zag allerlei tekeningen en beelden op me afstormen, waaronder Dürers bekende 'Apocalyptische Ruiters' in een donkergroene, overheersende kleur (meer bepaald de 'witte ridder', al was die omgeven door een grasgroene omgeving). [ http://de.wikipedia.org/wiki/Bild:Durer ... Riders.jpg ]
In tegenstelling tot psylocybine verlies je nooit je gevoel van tijd, want enkele Chris Isaac-liedjes verder opende ik de ogen om de toestand 'helder' te verifiëren en zo bleek dat je de droomachtige hallucinaties helemaal in de hand hebt. Met de ogen toe zag ik de mooiste, maar ook bevreemdendste taferelen op het toneel; met de ogen open waren de contouren van het plafond lichtjes vervormd en noopten ze tot staren, dromen, suffen.... lethargie.

De zeer aangename ervaring duurde pakweg 20 minuten, daarna was er geen enkel effect meer merkbaar.
Salvia komt opeens zeer sterk op en dijt zeer snel weg.
Gedurende de 'rush' ben je niet in staat om ook maar iets te presteren, maar ook dat ebt weer snel weg.

Ik zal het zeker nog eens herhalen. Rest me te zeggen wat een afgrijselijke slechte smaak verbrande salvia in je longen heeft.

Aangezien deze ervaring een hoog chill-gehalte had, wil ik het volgende keer eens net voor het slapen doen, om dan die intense beeldenstormen mee in mijn dromen te incorporeren.
I dare you, I double dare you motherfucker, say 'what' one more goddamn time!
Avatar gebruiker
Sublimo
Donateur
Offline
 
Posts: 3672
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 1:30 am

Re: Salvia-reisje

Berichtdoor gregosmile » za mei 07, 2011 2:18 am

mijn salvia ervaring:ik had 2 gram van 15x m,n broer n gram ik n gram in n
pijpikn gram in n pijp maar had niet echt t effect watb ik verwachtte :-p was meer fucking high geworden dan dat ik er echt van ging trippen :-p hoe kan dat? hoorde van meer mensen dat je t vaker moet doen of n hogere dosis voordat t werkt.
ik wil meer salvia verhalen :-p :rock2: :rock:
born with nothing and die with everything!!!
~WAPPIE-KONING~
Avatar gebruiker
gregosmile
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 209
Geregistreerd: do apr 21, 2011 4:33 am
Woonplaats: mooiste stad op aarde!

Re: Salvia-reisje

Berichtdoor Huggybear²³ » za mei 07, 2011 2:57 pm

gregosmile schreef:mijn salvia ervaring:ik had 2 gram van 15x m,n broer n gram ik n gram in n
pijpikn gram in n pijp maar had niet echt t effect watb ik verwachtte :-p was meer fucking high geworden dan dat ik er echt van ging trippen :-p hoe kan dat? hoorde van meer mensen dat je t vaker moet doen of n hogere dosis voordat t werkt.
ik wil meer salvia verhalen :-p :rock2: :rock:

Dit was mijn ervaring, die wel degelijk een behoorlijk effect had..... hardste wat ik tot nu toe op een drug ben gegaan: viewtopic.php?f=4&t=976
Avatar gebruiker
Huggybear²³
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 519
Geregistreerd: vr maart 11, 2011 11:17 pm


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Tripreports - Dissociatieven

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

Royal Queen Seeds banner
cron