Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Testrun Diphenidine Vapen, Dissociatieve Crack, of niet?

Dacht je tijdens je trip dat je eigenlijk je bureaulamp was? Grote kans dat je je report hier mag plaatsen.

Testrun Diphenidine Vapen, Dissociatieve Crack, of niet?

Berichtdoor Jmths » vr maart 01, 2019 12:44 pm



Wat
T0:00, 12:30 -15mg Diphenidine

Algemene Informatie
Spoiler! :
Wie
Man
81kg
1.81m

Wat is Diphenidine
Diphenidine is een NMDA receptor agonist en wordt dus omschreven als een dissociatef, een van de eerste dissociatieven die naar mijn weten op de RC markt verkocht werd, eerder 'beschikbaar' dan bijvoorbeeld Clonazolam in ieder geval. Het heeft een piperdine ring zoals bijvoorbeeld PCP (en Ritalin, heuheuheu) maar het heeft in tegenstelling tot de meeste dissociatieven ook een 2e benzeenring waardoor het een beetje een vreemde eend in de bijt is. Eveneens ontbreekt het hem aan de oXo groep (zuurstof atoom met dubbele koolstof verbinding) welke geassocieerd wordt met extra chaos en fysieke sedatie. MXP is identiek aan Diphenidine met toevoeging van een extra MeO groep welke bij MXP weinig meerwaarde lijkt toe te voegen en eveneens vertoont Diphenidine sterke gelijkenis aan naamverwant Ephenidine waarbij de laatste echter een piperdine ring ontbreekt.

Voorwoord
Mensen met een beetje verstand van dissociatieven die de omschrijving lezen zullen waarschijnlijk denken dat Diphenidine niet veel soeps kan wezen, in de realiteit wordt Diphenidine vaak als mediocore omschreven. Een reddit post uit 2011 omschrijft echter uitvoerig dat het roken van Diphenidine compulsiever is dan het roken van heroïne en andere beruchte substanties. Waar anderen de effecten van het roken van Diphenidine wat gematigder omschrijven lijkt er echter wel consensus te bestaan dat het vapen van Diphenidine de effecten op zichzelf ten goede komt. Een prettige bijkomstigheid lijkt dat ten opzichte van oraal gebruik er bij middel van vapen aanzienlijk minder Diphenidine nodig lijkt.

Zelf ben ik wat sceptisch over de significantie van het verschil, maar eerlijk is eerlijk, dat was ik ook met betrekking tot het roken van PVs. Nog altijd geen fan maar compulsief is het zeker. Laat mij tegelijkertijd een lading Diphenidine in plaats van Ephinedine verzonden zijn en mij relatief nieuwsgierig ingesteld zijn. Hierbij een nieuwe aflevering van Crackbusters.

Het Rapportje
Spoiler! :
T0:00, 12:30 - 15mg Diphenidine, 1e slag.
De Diphenidine heeft een witte kleur, meel gelijkende structuur en een verrassend aangename geur. Ik weeg 15mg af op m'n favoriete weegschaaltje, steek een romantisch kaarsje aan pak een geïmproviseerd zuigtuitje er bij en pak wat pauper zilverfolie er bij. Het was allemaal een stuk praktischer en eleganter geweest als ik ondertussen gewoon een vape pen had gekocht maar ergens heeft het zwerver zilverfolie ook wel zijn charme, het junkgevoel is in ieder geval meer naar verhouding.

Ik verhit voorzichtig het folie boven de vlam van mijn romantisch kaarsje, de Diphenidine verdampt redelijk snel maar niet te snel, het zijn zogezegd geen explosieve grote wolken als wanneer ik PV analogen rookte. Ik vang de damp relatief makkelijk op, de smaak doet mij denken aan goedkoop synthetisch product met een licht rubberachtige bijsmaak. Maar al met al heb ik wel eens minder mee gemaakt en is de Diphenidine relatief goed te vapen.

Ik heb naar schatting 1/3e van de eerste 15mg dosering binnen gekregen, de eerste effecten zijn na zo'n 2 a 3 minuten al merkbaar. Ik ervaar in ieder geval lichte dissociatie, verder durf ik het nog niet te zeggen aangezien de effecten nog op lijken te komen.

T0:10, 12:40 - 15mg Diphenidine, slag 2
Nu de eerste effecten een beetje gekalmeerd lijken en ik nog in staat was het gros van het rapport uit te tikken volgt de volgende poging. Ik creëer een korte maar stevige wolk die een vrij directe treffer lijkt te maken. In slechts seconden tijd lijk ik hiervan al effect te ervaren en lijkt het gevoel van dissociatie lichtelijk te zijn toegenomen.
Nadat de effecten van slag 2 lichtelijk gekalmeerd lijken blijft er een vrij rustig en kalm gevoel over die ik associeer met een lichte dosering dissociatief.

T0:20, 12:50 - 15mg Diphenidine, slag 3
Ondertussen ben ik wel een beetje klaar met het aftasten van het water en wil de effecten wel wat duidelijker merken. Het witte poeder is ondertussen verandert in een doorzichtig lichtelijk geel ogende druppel olie, vrij standaard aan soortgelijke ervaringen met andere RC substanties.

Ik neem een stevigere hijs dan voorheen, de smaak is ondertussen toch wel wat minder aangenaam en ik voel de Diphenidine dampwolk dit keer vrij duidelijk op de keel. Vrijwel direct wordt mijn zicht een seconde wazig en voel ik mij weer iets sterker gedissocieerd dan voorheen. Ik merk dat het ondertussen lastiger begint te worden om te typen, ik eerder geneigd ben om voor mij uit te staren en voel een licht tintelend en jeukend gevoel in mijn spieren. Op dit moment voelen de effecten vooralsnog nog altijd aardig rustiggevend, van wat ik las zijn de prettige effecten vooral initieel aanwezig dus ben nog niet bereid mijn conclusies te trekken. Maar momenteel niet vervelend in ieder geval al zou ik het nog niet beschrijven als dissociatieve crack.

T0:30, 13:00 -15mg Diphenidine, slag 4
Ik neem een hijs en ik moet zeggen dat de smaak er naar verloop van gebruik niet beter op is geworden, het begint langzaam aan meer naar verbrande rubber te smaken de geur in tegenstelling is nog altijd niet vervelend. Ik merk dat de dissociatie mijn observatievermogen langzaam begint aan te tasten en ik weet niet precies in te schatten hoeveel ik na de 4e poging binnen kreeg. Ik ga proberen de 15mg Diphenidine op te maken en schat dat ik iets meer dan de helft ondertussen heb verbruikt.

T0:35 - 13:05 -15mg Diphenidine, slag 5
Ik besluit om even mijn best te doen en rook de resterende '1/3e' weg in zo'n 5 minuten tijd. Ik neem initieel een flinke hijs wat tot een kokhals reflex leid, gelukkig zonder al teveel effect. Wanneer ik echter vervolgens geleidelijk aan langzaam voort zet lijkt het wel weer mee te vallen en tot mijn verbazing vindt er uiteindelijk een vrijwel volledige verbranding/verdamping plaats waarbij vrijwel geen overblijvende Diphenidine waarneembaar is.

Ik had het mij wel eerder kunnen bedenken maar belangrijk blijkt de mate van verhitting van de Diphenidine. Ik vermoed dat het roken/dampen van Diphenidine aanzienlijk prettiger zal wezen wanneer de moeite wordt genomen om een E-vape of vape pen toe te passen. Een meer volledige verdamping zal waarschijnlijk de rubber smaak eveneens aanzienlijk doen verminderen. Na de laatste sprint tintelde de tong lichtelijk en voelde deze lichtelijk verdoofd.

Na de laatste hit rond T0:40, 13:10 leken de effecten binnen 60min zo goed als uitgewerkt

Conclussie
Spoiler! :
De uiteindelijke intensiteit van de 15mg Diphenidine zou ik omschrijven als gemiddeld/mild. Ik ben tenslotte nog aardig in staat om te schrijven en coherent te denken. Echter kort na elke 'hit' was dit wat minder het geval, de effecten voelen dan ook vrij vluchtig waarbij deze hard inslaan en weer relatief snel lijken weg te trekken, of in ieder geval lijken te stabiliseren.

Ik ben in ieder geval wel verbaast hoe ver 15mg Diphenidine lijkt te gaan. De effecten waren niet onprettig naar mijn ervaring maar dissociatieve crack voelt voor mij nog altijd wel als een overstatement al kan ik mij wel voorstellen dat het enig misbruik potentieel kan hebben. Zoals ik al benoemde denk ik eveneens dat de ervaring prettiger was geweest had ik een meer praktische benadering voor het vapen Diphenidine toegepast door middel van een apparaat dat hiervoor bedoel is. De volgende keer denk ik dat ik de Diphendine gewoon lekker simpel in E-liquid kap en een E-Vape toe pas.

Snoep verstandig, have fun. :wave:
“If you can’t laugh at life, it just isn’t funny anymore.” - Wavy Gravy

"Ego quoque DFnl delendam censeo." - Yvoos
Avatar gebruiker
Jmths
Zwerver.info
Donateur
Offline
 
Posts: 2527
Geregistreerd: di aug 05, 2014 7:13 pm

Re: Testrun Diphenidine Vapen, Dissociatieve Crack, of niet?

Berichtdoor Mr Dexo » vr maart 15, 2019 5:22 am

Hallo,

Ik heb dit goedje zowel oral genomen als junkystyle roken met een glazen crack pijp. De geur en smaak is in elk geval waanzinnig gelijkwaardig aan crack ja dat absoluut. Verder kwa effecten merkte ik niet echt prettige dingen, kvind het na flink wat pogingen toch echt niet mijn ding. Het knaagde aan mijn geweten want mijn gevoel zegt dat dit spul roken echt enorm kankerverwekkend is zoals knakworsten...
Maar jij hebt het over vapen.. Ook daar hebk weinig interesse in maar dat komt misschien wel omdat ik nooit te ver ben gegaan (verslaving) met zowel disso's, opioiden en ook niet met sos/crack. Crack vindt ik trouwens waanzinnig overrated, het is smerig duur en mild in effect, doe mien ma twee-fma :wave:

In ieder geval voelt dit middel alsof het heel erg schadelijk is voor je lichaam en daarnaast moet je redelijk wat mg's na binnen werken voor een vaag en nouwelijks amusant disso effect. Dit spul is volgens mij nu ook niet meer semi legaal maar gewoon keihard illegaal gemaakt... Zal.wel.komen.door het verslavende effect als je het rookt, want het komt flink in de buurt van crack. En waren in Japan toevallig niet een paar OD's waarbij deze stof is gevonden? Groetjes
Run-DMT
Avatar gebruiker
Mr Dexo
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 66
Geregistreerd: di mei 01, 2018 10:50 pm

Re: Testrun Diphenidine Vapen, Dissociatieve Crack, of niet?

Berichtdoor Jmths » do maart 28, 2019 11:05 pm

Wat ik heb liggen heeft een verrassend prettige geur ja.

Als je het 'rookt' heb ik gewoon het idee dat er niet genoeg hitte vrij komt voor een fatsoenlijke verdamping en de laatste beetjes gooi ik dan al snel weg omdat ik dan al snel het gevoel krijg dat ik een tumor naar binnen rook. Vapen slaat ook wat minder vervelend op de keel, de knakworstensensatie wil ik wel begrijpen in ieder geval.

Sommige stofjes zoals bepaalde tryptamines vind ik wel interessant om te vapen. Maar bij opioiden en stimulanten haak ik toch wel snel af tegenwoordig. Opioiden heb ik simpelweg een zwak voor. Ik heb wel eens wat dingen gevaped zoals A-PVP, NEP, beetje die hoek. Ik voel me echt een vuig dier zodra ik daar aan begin en dat vind ik achteraf al geen fijn idee, ik moet er niet aan denken dat ik mijzelf op eenzelfde manier met coke laat gaan.

"In 2014, there were two cases of diphenidine being sold in combination with synthetic cannabinoids in Japanese herbal incense blends, one of which was implicated in a fatal overdose."
Ik vind het dus reuze mee vallen hoe verslavend Diphenidine op deze manier is, maar misschien dat het verhaal nog verandert als het met bakpoeder verhit wordt. Op de verpakking staat namelijk wel vermeld dat het om HCL gaat.
PNW stelt dat 'holen' op Diphenidine mogelijk is, de potentie in gewicht is relatief laag. Waarschijnlijk valt het acuut gevaar relatief nog best mee zelfs.

Veel RC dissociatieven (zoals MXE) zijn tot nu toe naar weten enkel fataal gebleken in combinatie met andere middelen. Fataal in combinatie met opioiden heb ik relatief vaak voorbij zien komen vooral. Diphenidine is ook zo'n beetje de langst aanwezige RC dissociatief op de markt ook.
“If you can’t laugh at life, it just isn’t funny anymore.” - Wavy Gravy

"Ego quoque DFnl delendam censeo." - Yvoos
Avatar gebruiker
Jmths
Zwerver.info
Donateur
Offline
 
Posts: 2527
Geregistreerd: di aug 05, 2014 7:13 pm


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Tripreports - Dissociatieven

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

Royal Queen Seeds banner