Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Testrun DMXE / Desoxy-MXE, [MXE analoog] 40+40mg

Dacht je tijdens je trip dat je eigenlijk je bureaulamp was? Grote kans dat je je report hier mag plaatsen.

Testrun DMXE / Desoxy-MXE, [MXE analoog] 40+40mg

Berichtdoor Jmths » za mei 14, 2022 5:04 pm



Spoiler! :

Creatieve Paint 3D uitspatting onder invloed van DMXE ^

De 2*40mg DMXE lijntjes beschreven / geconsumeerd in het rapportje ^


Wat
T0:00, 13:00 - +40mg DMXE*
T1:12, 14:12 - +40mg DMXE*
Lichte tolerantie aanwezig
3’-methyl-2-oxo-PCE / Desoxy-Methoxetamine*

Algemene Informatie
Spoiler! :
Casus
Man
87kg
1.81m

Wat is DMXE / 3’-methyl-2-oxo-PCE
MXE waarbij de 3-Methoxy groep is vervangen door een 3-Methyl groep, ofwel MXE met een methylstreepje en een zuurtsof atoom minder.

Formula MXE: C15H21NO2
Formula DMXE: C15H21NO
Volgens wikipedia is het enige verschil met MXE 1 zuurstof atoom. Afgaand op de 2D molecuul afbeelding zou dat echter 1 koolstof atoom en 3 waterstof atomen extra moeten wezen als ik mij niet vergis. Maar ik ben niet zeker hoe de theorie daarin precies werkt.
https://en.wikipedia.org/wiki/Deoxymethoxetamine

Voorwoord
Bij deze wil ik wederom mijn medeleven uitspreken naar de mensen die nooit MXE hebben mogen ervaren.In de afgelopen 2-3 weken heb ik 1 gram DMXE geconsumeerd en ervaring opgedaan met alle andere recent verschenen MXE analogen. Er is enig referentiekader aanwezig.


Het Rapportje
Spoiler! :
T0:00, 13:00 - +40mg DMXE nasaal
Ik heb 80mg DMXE afgewogen met mijn weegschaaltje en hiermee 2 op het oog gelijkende lijnen van gemaakt/neergelegd. Op klokslag 13:00 snuif ik 1 van de 2 lijntjes weg met een metalen snuiftuit gelijk verdeeld over beide neusgaten.

Het eerste dat mij opvalt en opviel aan DMXE. De zippo aanstekervloeistof soortgelijke geur. Het is niet heel vervelend/overheersend aanwezig maar toch, je kunt het niet missen. Het lijkt veel op de licht aanwezige fossiele brandstof geur die ook aan de HXE hing.

Los daarvan is het heel fijn wat poederig poeder dat zich zeer makkelijk en snel laat opnemen in de neus. De eerste batches MXE waren zogezegd witte/doorzichtige hcl kristallen die je eerst flink moest fijn grinden voordat je er lijntjes van kon trekken. En MXE had dan misschien niet de zeer licht aanwezige fossiele brandstof geur eraan hangen, het was iets grover op de neus al heb ik dat nooit als vervelend ervaren. Misschien dat het dan iets eerder uit de neus viel als je dan al een veel drogere neus had, maar dan moet je sowieso al een beetje decadent wezen.

T0:06, 13:06 - zeer lichte en zachte oorsuis aanwezig, het lijkt er op dat de DMXE relatief snel opkomt doordat de poederige substantie snel in de neus opgenomen lijkt te worden. Als sneeuw in de zon zou je haast kunnen zeggen. Het veroorzaakt zeer weinig/geen irritatie op de neus. Maar ik kan mij herinneren dat we soms vergaten of we MXE hadden genomen omdat het dus zo neutraal op de neus aankwam.

Wat ik misschien probeer te zeggen is dat ik de lat met MXE vrij hoog leg en dat het chlooratoom van Ketamine wel merkbaar is wanneer je deze snuift ondanks dat Ketamine eigenlijk standaard in de meest zuivere vorm aan de man gebracht lijkt te worden.

Ik dacht met de HXE die ik uit probeerde nog dat de synthese wel lastig moest wezen wat misschien het lichte fossiele brandstof geur randje verklaarde. Maar met de DMXE ben ik er iets minder zeker van gezien een zuurstof atoom minder in de molecuulstructuur. Ik loop hier echt muggenziften aangezien de synthese waarschijnlijk alsnog zeer ingewikkeld is, ik hier zelf niets vanaf weet en er wel een hoogwaardig product is geleverd, en dan moet je zelfs ook maar net geluk hebben met precursors gok ik.

T0:21, 13:21 - Maar DMXE geeft op 40mg een prettige wat ik zou beschrijven als gemiddelde / milde intensiteit ervaring. Een beetje wat ik zou vergelijken met 35mg MXE. Ik vind de effecten erg prettig maar dat warme serotonine vleugje dekentje waarmee de 3-MeO Methoxy groep zich zo sterk kenmerkt niet zozeer wat DMXE niet minder maakt maar wel anders. Toch iets meer wat ik associeer met de kleur groen zoals 2C-D maar perceptie van kleur is natuurlijk erg subjectief.

Ik had me voorgenomen om precies 1 uur tussen de eerste en 2e dosering te houden maar ik denk dat ik het tijdframe naar voren verplaats. Ergens vind ik het wel een gemiste kans dat ik niet 80mg DMXE in 1x had genomen om een beetje af te tasten of het ‘hole’ potentieel heeft of een beetje de ‘diepgang’ te verkennen. Maar dat zou weer ten koste gaan van het schrijven van een rapportje was mijn redenatie.

T1:11, 14:11 - Ik kwam een interessant youtube filmpje tegen vPRBKg52KfM, daar ging mijn 14:00 deadline. Zo gaat dat soms in het leven. En ineens ben je van een held een dief geworden omdat het een van je scriptie deadlines was.
T1:12, 14:12 -+40mg DMXE nasaal
Ik sta meteen weer in de dieselfabriek, maar stiekem vind ik het wel lekker. Ik kan me nog herinneren dat ik als kind samen boven een witte jerrycan met brandstof (de kettingzaag) stonden en er van roken om high te worden omdat we het lekker vonden en dat m’n pa dat zo grappig vond. Misschien is het zo slecht nog niet?

T4:00, 17:00 - Lichte suisoren duidelijk aanwezig wat meestal een teken voor mij is dat de effecten nog niet helemaal uitgewerkt zijn maar ze zijn duidelijk op zijn retour.

T5:00, 18:00 - Zo goed als baseline


T6:00, 19:00 - Op dit tijd stip heb ik het gevoel dat de effecten helemaal verdwenen zijn.

Conclusie
Spoiler! :
Lekker, maar een beetje platsflats.
PS: Rip Rarechems.

Snoep Verstandig, have fun. :wave:
“If you can’t laugh at life, it just isn’t funny anymore.” - Wavy Gravy

"Ego quoque DFnl delendam censeo." - Yvoos
Avatar gebruiker
Jmths
Zwerver.info
Donateur
Offline
 
Posts: 2527
Geregistreerd: di aug 05, 2014 7:13 pm

Re: Testrun DMXE / Desoxy-MXE, [MXE analoog] 40+40mg

Berichtdoor Pater Damiaan » ma jul 11, 2022 11:29 am

Geen medelijden, denk dat voor de meeste spreek die MXE nooit geproeft hebben daar echt niet wakker van liggen :)
Als roa voor DMXE zweer ik bij oraal
Avatar gebruiker
Pater Damiaan
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 142
Geregistreerd: do feb 04, 2021 6:34 am


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Tripreports - Dissociatieven

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

Royal Queen Seeds banner