Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Testrun MXiPr, MXE analoog [75mg]

Dacht je tijdens je trip dat je eigenlijk je bureaulamp was? Grote kans dat je je report hier mag plaatsen.

Testrun MXiPr, MXE analoog [75mg]

Berichtdoor Jmths » do sep 10, 2020 2:09 pm


Wat
T0:00, 23:42 - +75mg MXiPr / 3-methoxyphenyl-2-isopropylamino-cyclohexanone

Algemene Informatie
Spoiler! :
Casus
Man
85kg
1.81m

Wat is MXiPr / 3-methoxyphenyl-2-isopropylamino-cyclohexanone
Ten eerste: MXiPr ('Methoxprotitamine') is niet te verwarren met het vrij waardeloze dissociatief MXP (Methoxpiperidine), zie: tripreports-dissociatieven/testrun-mxp-in-de-flixbus-t12586.html

Sinds MXE op Europees niveau verboden is gemaakt door de heidense maffia in Brussel aan de hand van mager onderzoek door het ReDNet Project dat dan ook niet lang heeft bestaan.

Waar MXE ondertussen plaats heeft gemaakt op de markt voor PCP analogen hebben deze het zwarte gat van MXE (al dan financieel meer aantrekkelijk) nooit geheel weten te vullen. Vanuit dit sentiment is MXiPr meer recent op de markt verschenen.

MXiPr is de isopropyl variant op de ethyl variant genaamd MXE. Onder psychoactieven laten ethylgroepen zich dikwijls relatief goed vervangen door isopropylgroepen zonder dat deze verandering in molecuulstructuur de (subjectieve) effecten al te ingrijpend lijkt aan te tasten.

Ook zijn er dikwijls voor variaties van de 3-Methoxy groep geopperd zoals vervanging door bijvoorbeeld een Hydroxy (HO) of een Methallyl (MAL) groep. Een bron op RC Reddit benoemde echter dat met oog op de synthese route er vanuit prijs technische overweging is gekozen voor het vervangen van een Ethyl groep door een IsoPropylgroep op de N positie, zie: https://www.reddit.com/r/researchchemic ... k_at_mxpr/

Voorbereiding
200mg MXiPr opgelost in 20ml water plugged / rectaal met behulp van een 1ml syringe / spuitje waar 1ml gelijk staat aan 10mg MXiPr. Op dag 2 is 170mg MXiPR opgelost in 17ml water met behulp van een 1ml syringe / spuitje waar 1ml gelijk staat aan 10mg MXiPr.

In tegenstelling tot tijdens mijn 75mg MXPr testrun bevind ik mij al op de sofa in de veronderstelling dat ik wederom korte tijd na inname de mogelijkheid zal verliezen op eigen benen te staan. Achteraf bleek echter niets minder waar te wezen.

Hierop afgaand ga ik er vanuit dat ik 75mg MXiPr zal gebruiken voor mijn testrun. Ik zie in mijn notities toevallig dat ik 11-12-19 (ruim 2 maanden eerder) 75mg MXE heb ervaren samen met een kennis wat een recent referentiekader kan bieden. Mijn herinneringen aan MXE, het molecuul zonder gelijke, zijn zogezegd niet enkel nostalgie. Bij deze wil ik wederom mijn medeleven uitspreken naar de mensen die nooit MXE hebben of mogen ervaren.

Hier wil ik graag de mededeling van het Anonymous hackerscollectief aan toevoegen: actualiteiten/we-are-anonymous-call-to-arms-t15160.html

De paus heeft misschien de Joden vergeven voor de moord op Jezus Christus maar wij hebben de Christen nog niet vergeven voor hun bijdrage aan de WW2 holocaust. Misschien had Adolf Hitler zich wel vergist en had hij beter Katholieken, Juristen en Managers naar concentratiekampen kunnen sturen.


Het Rapportje Dag 1 | 08-09-2020 (200mg MXiPr totaal)
Spoiler! :
Ik had eerder deze dag rond 15:15 10mg Dexamfetamine (gele pil 10) genomen.

T0:00, 16:15 - +15mg MXiPr (nasaal) / 3-methoxyphenyl-2-isopropylamino-cyclohexanone
Lichte tolerantie aanwezig
Eerder deze dag rond 15:00 had in al mijn postvak bekeken waar tot mijn teleurstelling enkel een Chinese USB stick in lag. Om 16:00 dacht ik bij mijzelf dat m’n partner om 17:00 gaat hardlopen en als ik dus nu boodschappen ga doen ik op dat moment mooi stiekem wat 3-MeO-PCE kan nemen. Op mijn weg naar buiten richting de supermarkt controleer ik nog even snel weer mijn postvak en tot mijn verbazing ligt daar binnen 2 dagen na mijn bestelling mijn bestelde order met het dissociatieve goud. Geen moment twijfel ik om deze uit het postvak te snatsen om vervolgens de kelder onder het appartementencomplex in te duiken en de deur achter mij op slot te draaien. Ik weeg daar met een verouderd weegschaaltje snel en sloppy grofweg 30mg MXiPr af waarvan ik grofweg de helft met vierkant kladblokje met plakband snuifbuis zo’n +15mg MXiPr nasaal weg werk. Het kan echter ook zo’n 20mg MXiPr geweest wezen, er ligt nog een restje op metaal blik van de ‘30mg MXiPr’ in de kelder op een metalen blik terwijl ik dit schrijf.

De MXiPr rook tijdens het snuiven een beetje naar muffe chemische sperma vergelijkbaar aan de melige tan / bruine batches MXE wat dus geen doorzichtig hcl kristal is dat zich laat grinden tot fel wit poeder.

Eenmaal thuisgekomen van de supermarkt merk ik dat het alweer 17:15 is waar mijn partner om 17:00 zou gaan hardlopen. Ik realiseer mij omslachtig dat ik dus slechts zo’n 15 minuten tijd heb om mijn nieuwe dissociatieve goud te verwerken in containers met water oplossing. Speciaal voor dit doeleinde heb ik spa blauw water mee genomen uit de supermarkt omdat een goede vriendin hiermee haar thee zet. Het zal wel magisch water wezen, dat spa blauw. Als ik de Vlamingen moet geloven in ieder geval.

Tussen 17:15 en 17:30 prepareer ik snel en kundig een 20ml water container met 200mg MXiRr. Een 20ml (10mg=1ml) water container met 100mg 3-Methyl-PCP (5mg=1ml) water container. En een 30ml water container met 150mg 3-MeO-PCE (1ml=5mg).

Deze weegschaal afmetingen waren exact op de 0.001 met een oude verwaarloosde zwarte plastic weegschaal met een costum metalen schaaltje. Dit omdat ik mijn favoriete weegschaal met een costum metalen schaaltje heb uitgeleend aan een goede vriend die het beter kan gebruiken dan ik. Voor het afmeten van het water gebruikte ik een standaard 10ml pipet besteld van Ebay afkomstig uit een land in het verre Oosten.

17:30 t/m 19:38- +20g MXiPr +55mg MXiPr volgens notities, dus 90mg MXiPr totaal sinds 16:15.

200mg - 30mg MXiPr (de volgende ochtend)= 170mg MXiPr. 170mg - 90mg MXiPr =
80mg MXiPr tussen 19:38 en 23:00 geconsumeerd op dag 1.


T7:45, 0:00, Dag 1,5 - In slaap gevallen, alle effecten volledig verdwenen en zo goed als terug baseline volgens notities. De MXiPr lijkt vrij minimaal invloed gehad te hebben op mijn slaap wat nog wel eens het geval wil wezen met langer werkende dissociatieven.

Dag 2, T17:15, 8:00 (160mg MXiPr totaal waar nog 1ml:10mg MXiPr van de 170mg:17ml MXiPr container over is) - Woke geworden.
200+170+15 (in de kleder op metalen blik)+ aanzienlijk restant in zakje (30mg?) + inaccuratie oud(e) (model) weegschaal (30mg?) = +/-425mg totaal (op dag 2 tussen 8:30 en 23:42 is er nog een 5mg discrepantie in mijn notities en uiteindelijke consumptie van 170mg). Zelfs in een perfecte wereld waar ik geen onderdeel van ben maken rare jams maken nog geen garantie voor wetenschappelijke innovatie. Ik was niet zo wezen muggenziften had ik bij een eerdere bestelling geen MXiPr met een MXPr label op het zakje ontvangen. Gerelateerd zie: https://i.imgur.com/ZdCR0Fv.png

T17:45, 8:30 - +30mg MXiPr
Op dit punt ben ik door de eerste container met 200mg MXiPr en 20ml water heen en prepareer ik een nieuwe container met 170mg MXiPr en 17ml water.

Het Rapportje Dag 2 | 09-09-2020 (170mg MXiPr totaal)

Spoiler! :
170mg - 75mg = 95mg MXiPr geconsumeerd tussen 8:30 en 23:42 op dag 2.

Dag 2, 12:30 - +5mg 3-Methyl-PCP volgens notities
Zo’n 2 uur later nogmaals +5mg 3-Metyhl-PCP zo uit mn hoofd voortbouwend op notities.

T0:00, 23:00 - +75mg MXiPr / 3-methoxyphenyl-2-isopropylamino-cyclohexanone
Lichte tolerantie aanwezig
T0:00, 23:42 - +75mg MXiPr boofsquad stijl

T0:42, 0:24 - Vriendin loopt de woonkamer in de zegt dat ik naar bed moet komen.

T0:50, 0:32 - Op dit moment heb ik mijn tanden gepoetst en leg ik mijzelf op bed. Zo’n 10 minuten later val ik in een diepe en prettige slaap. De 75mg MXiPr was dermate zwak dat deze mij nauwelijks 60 minuten / 1 uur lang wakker kon houden.

T9:55-18=T9:37, 9:55 - Ik word wakker gemaakt omdat ik goedkope vis moet halen.

Sfeerimpressie

Concusie
Spoiler! :
MXiPr land nog zachter dan een fatal van Byron Bernstein op een Heartstone wereldtoernament. MXiPr is dan ook belachelijk zwak qua potentie in gewicht maar het is nog altijd beter dan 2C-O-PCM (Ketamine). Gisteren deelde Jcutter met ons het filmpje waarin een meneer uit de Verenigde Staten zichzelf met een geweer door het hoofd heen schoot op een Facebook livestream waar ik eergisteren nog een Youtube filmpje bekeek waarin een jury in de Verenigde Staten unaniem een doodsoordeel uitsprak, een associatie die ik nooit meer zal kunnen ontkoppelen van MXiPr welke ik uitprobeerde in een testrun op deze dagen. Hiervoor mijn dank.

Ik ben dan ook erg blij dat ik leef in een niet binaire parlementaire democratie. Zelfs wanneer ik geterroriseerd zou worden door een Russische trollenfabriek kan ik mijn hart er in berusten dat we verdedigt zullen worden door 4chan zomerfaggots in de naam van het forum voor democratie. Hoe fijn het dus ook is dat we in wetenschappelijk onderzoek het verband tussen etnische afkomst en intelligentie in een open debat kunnen benoemen zonder dat we uitgemaakt worden voor pannekoek.

Om nog maar te zwijgen over de Borgerokko maffia uit de ghetto. Ik sprak dan ook laatst een Russische meneer uit Oezbekistan op een Twitch livestream en ik kwam tot de conclusie dat er nog altijd mensen zijn die het minder hebben dan ik. Stiekem kan ik dan ook wel lachen om zwangere missionaris nonnen bevrucht door duivelse negerpenis. Wat ik mij dan ook terecht afvraag: wordt 2020 het jaar waarin alien leven wordt bevestigd?

We leven immers in tijden waarin Jackass figuren ineens logisch beginnen te klinken en PCP wel eens levens zou kunnen redden. Een ding weet ik wel, ik geloof in Josje Huisman, dat is namelijk een onvervalste nuchtere Drent net als ik, ook blijf ik bij mijn statement dat Femke Halsema een van de meest aantrekkelijke vrouwen is die heeft geleefd op deze planeet vanwege haar onverbeterlijke makreel accent.

De oproep van de objectiviteitsprofeet is dan ook aan ieder om de benzodiazepines en antidepressiva links te laten liggen en over te schakelen op zelfmedicatie. We leven immers in een wereld waar de vrije marktwerking een hoger woord spreekt dan moreel en deontologisch handelen dat op fundamenteel niveau altijd in de weg zal liggen van efficiëntie. Het is dan ook een wonder dat mensen tegenwoordig nog altijd bereid zijn geld neer te leggen voor wetenschappelijk onderzoek wanneer het woord van een MXE profeet al volstaat.

MXiPr is een volwaardig alternatief voor farmaceutische mietjes maar MXE is en blijft het door god uitverkoren molecuul der heiligheid. Met oog op het slecht onderzochte wetenschappelijke profiel van MXiPr wil ik dan ook benadrukken dat MXE een meer wenselijk veiligheidsprofiel heeft ten opzichte van de effecten die deze faciliteert. Waar zowel MXiPr als MXE uiteraard een meer wenselijk profiel hebben met oog op benodigd volume en inherent caustische eigenschappen door toevoeging van een chlooratoom ten opzichte van 2C-O-PCM (Ketamine / Ketalar).

Het drugsforum staat achter Ferd Grapperhaus de enige christelijke jurist met een moreel en deontologisch geweten die ooit heeft bestaan in deze onmenselijke en fascistische tijden van Corona / COVID-19.

Tldr; MXiPr kan een aardig surrogaat voor MXE wezen en is relatief prijzig.

Snoep verstandig en have fun. :wave:
“If you can’t laugh at life, it just isn’t funny anymore.” - Wavy Gravy

"Ego quoque DFnl delendam censeo." - Yvoos
Avatar gebruiker
Jmths
Zwerver.info
Donateur
Offline
 
Posts: 2527
Geregistreerd: di aug 05, 2014 7:13 pm

  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Tripreports - Dissociatieven

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

Royal Queen Seeds banner