Lµs. D schreef:Ik voelde me enorm verward, maar m'n bewustzijn, het epicentrum ervan dat altijd min of meer "nuchter" blijft en kan redeneren was totaal weg. Ik voelde me echt nogal verward en gehandicapt, en ook uitzonderlijk depressief zonder echte reden.
wat ik enigzins als "streng" ervaar, alsof het om een trip gaat die een erg serieuze toon heeft.
Russ schreef:Leuk report, heel herenbaar op sommige plaatsen.wat ik enigzins als "streng" ervaar, alsof het om een trip gaat die een erg serieuze toon heeft.
Dit ervaar ik ook altijd op salvia, niet door de pijn vanachter in m'n keel, maar eerder over het algemeen, kan er idd geen ander woord voor vinden als streng
Lµs. D schreef: Het voelde niet alsof ik "naar de hel" ging (wat ik ongelooflijk leuk vind) maar alsof ik in een vies straatje door een mongool tegen m'n achterhoofd was geslagen met een moker en verkracht werd. Ik wil dit nog wel een keer doen (geen idee waarom.. Misschien kan ik er wel iets boeiends uit porren een keer?) maar bij voorkeur wel met een sitter, gewoon voor m'n eigen comfort.
edblok2 schreef:tering salvia ga ik dus ECHT NIET doen denk ik
Lex Talionis schreef:edblok2 schreef:tering salvia ga ik dus ECHT NIET doen denk ik
'echt niet' in hoofdletters en dan 'denk ik' toevoegen
edblok2 schreef:Lex Talionis schreef:edblok2 schreef:tering salvia ga ik dus ECHT NIET doen denk ik
'echt niet' in hoofdletters en dan 'denk ik' toevoegen
niets is zeker in het leven
Keer terug naar Tripreports - Dissociatieven
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 12 gasten